To je vse kar potrebujete za takšno telo!

J.V./zadovoljna.si
18.01.2018, 6:58
7
Leto je naokoli in marsikatera pripadnica nežnejšega spola je po kratkem odmoru znova začela priprave na letošnje poletje. Dejstvo je, da za večino trebuh in zadnjica predstavljata najbolj problematičen del, k sreči pa obstajajo številne vaje, ki vam bodo pomagale do ravnega trebuha ter čvrste in lepo zaobljene zadnjice.

Za prikaz vsebine je potrebno omogočite piškotke družbenih omrežij. Omogoči piškotke

Če ste se lotile bolj zdravega načina življenja in diete, ne pričakujte, da bo maščoba iz trebuščka zbledela kar sama od sebe. Potrebna bo posebna pazljivost tako pri hrani kot tudi vadbi, da bodo vaše trebušne mišice opazne in zapeljive.

Prvi korak: Jejte hrano, ki topi maščobo

S svojega jedilnika odpravite predelano moko, sladkorje in umetno hrano. Privoščite si avokado, omega-3 maščobe, ribe, svojim jedem namesto soli dodajate začimbe ter tako spodbudite prebavo. Izogibajte se belemu kruhu, belemu rižu in testeninam. Če se odločite za ogljikove hidrate, naj bodo ti raje polnozrnati. Izogibajte se obilnim večerjam ter vsaj tri ure pred spanjem ne jejte.

Drugi korak: Delajte vaje za celo telo

V svoje življenje vnesite gibanje. Bolj kot enovrstna vadba in vedno enak sistem bodo vašemu telesu pomagali energijski šoki. Pomembno je, da pospešite svoj srčni utrip in v gibanje spravite celotno telo. Najbolj koristni bodo tek, kolesarjenje, aerobne vadbe in podobno. Ne pozabite niti na vaje z utežmi in trebušnjake. Pri izvajanju vaj za trebuh si pomagajte z žogo, vaje pa izvajajte počasi v seriji po 10 do 15 ponovitev. Presledek med aerobnim gibanjem in vajami naj bo minimalen, saj bo ogreto telo sposobno pokuriti večjo število kalorij.

Tretji korak: Odpravite stresne dejavnike

Verjeli ali ne, stres, služba, nespečnost in skrbi so glavni dejavniki, da ne dosežemo začrtanega cilja. Vsi našteti dejavniki namreč vplivajo na našo motivacijo, ta pa je eden izmed glavnih razlogov, da se ljudje držimo jedilnika in telesnega gibanja.

Fit žensko telo - 3
Fit žensko telo - 3FOTO: Thinkstock

 

KOMENTARJI (7)

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. S klikom na gumb Spletno oko prijavite komentar, za katerega menite, da vsebuje sovražni govor.

Mejduš
18.01.2018, 20:38:37
3 3
0
to ne dela za svoje telo to dela nekoga druzega da mu bo bol všeč.
kekče
18.01.2018, 12:09:27
9 3
+6
Čudn da nakonc še ne reklamirajo kkšnga protein.si šejka k je tok zdrav pa k tok pripomore k vaši dieti,mišicam in pa zdravju
SEJBOBOL
18.01.2018, 11:31:56
9 0
+9
Z ene do druge skrajnosti , in to vse na ISTEM portalu .....
CrushLow
18.01.2018, 11:23:47
4 0
+4
tako telo rabi samo se en lep/prijazen obrazek ... pa si zmagal :D
CrniSokol
18.01.2018, 11:19:30
Ooooohhhh
kekče
18.01.2018, 8:03:27
5 10
-5
:)))) spet zavajanje naroda
pozitivno
18.01.2018, 8:42:45
20 1
+19
Gibanje je vedno koristno!!!