Prigrizki, ki si jih lahko privoščite brez slabe vesti

Z.S.
30.05.2019, 8:04
1
Lepa linija ni odvisna zgolj od treh glavnih obrokov – zajtrka, kosila in večerje, temveč tudi od hrane, ki jo zaužijemo med obroki. Naj bodo prigrizki lahki, zdravi ter seveda okusni. Ponujamo vam nekaj slastnih idej.

Privoščite si zdrave in okusne prigrizke.
Privoščite si zdrave in okusne prigrizke.FOTO: iStockphoto

Pozabite na male čokoladice, ki telesu dodajajo zgolj sladkor, ne kupujte sendvičev iz avtomata in se ne slepite z izdelki brez maščob. Vaše telo v navalu lakote potrebuje manjši obrok, sestavljen iz lahkih živil, ki vam ne bodo povzročale občutka slabosti.

Zelenjavna nabodala

Nabodala iz češnjevih paradižnikov in mocarele so idealni vmesni obrok. Privoščite si tri nabodala in rezino polnozrnatega toasta, bogatega z vlakninami. Paradižnik poleg varovalnega likopena vsebuje tudi vitamin B, ki je koristen za lase, kožo in nohte.

Polnjen paradižnik

Paradižnik izdolbite in napolnite z zeliščno skuto. Zmešajte eno žlico manj mastne skute in ji dodajte baziliko, drobnjak, timijan in peteršilj. Začimbe spodbujajo metabolizem, pomirjajo in ohranjajo vitkost.

PREBERI ŠE
Prigrizki, ki si jih lahko brez slabe vesti privoščite zvečer!

Jajce z zelenjavo

Trdo kuhano jajce narežite in mu dodajte korenček ter redkvico. Najboljši del jajca je beljak, saj je odličen vir beljakovin. Redkvica v sebi skriva vitamin B6, magnezij, baker in kalcij, korenje pa je pomemben vir beta karotina, ki je med drugim pomemben za zdravje oči, kože in las.

Najboljši del jajca je beljak, saj je odličen vir beljakovin.
Najboljši del jajca je beljak, saj je odličen vir beljakovin.FOTO: iStock

Tuna z jogurtom

Konzervo tunine v lastnem soku zmešajte z dvema žlicami navadnega jogurta, dodajte žlico koruze in narezan paradižnik. Začinite s ščepcem popra in svežim peteršiljem. Zelena začimba odvaja vodo iz telesa, osvežuje dah in varuje mehur.

Skuta s sadjem

V lonček puste skute narežite suhe marelice in potresite z žlico nadrobljenih mandljev. Sladkosnedi lahko dodate tudi žličko medu. Da bo skuta bolj tekoča, primešajte še žlico navadnega jogurta.

PREBERI ŠE
Hitri prigrizki, ki imajo največ 418 kJ (100 kalorij)

Jabolčna sladica

Naribajte jabolko, dodajte nekaj žlic navadnega jogurta in potresite s cimetom. Jabolko vsebuje veliko vode, beljakovin in vitamina C, ki se skriva predvsem v njegovi lupini.

Pisana solata

Piščančje trakove popecite na kapljici olja, razrežite in dodajte nariban korenček, rdečo papriko in avokado. Vse skupaj pokapljajte z limoninim sokom in začinite s timijanom.

PREBERI ŠE
6 razlogov, zakaj bi morali vsak dan jesti banane

Solata s piščancem bo dobro nasitila.
Solata s piščancem bo dobro nasitila.FOTO: iStockphoto

KOMENTARJI (1)

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. S klikom na gumb Spletno oko prijavite komentar, za katerega menite, da vsebuje sovražni govor.

bonyyy
20.12.2010, 12:07:53
bravo Z.S.