Triki, kako zmanjšati apetit, vas bodo navdušili

zadovoljna.si
14.05.2019, 8:02
0
Se vam dogaja, da imate prevelik apetit in jeste, tudi če niste najbolj lačni, in tako pridobivate nezaželene kilograme? Ponujamo vam nekaj nasvetov, kako zmanjšati apetit in zaužiti manj kalorij.

Če želite zmanjšati lakoto, ne smete biti dehidrirani.
Če želite zmanjšati lakoto, ne smete biti dehidrirani.FOTO: Thinkstock

Zagotovo ste vsi že slišali rek:"Eno jabolko na dan, odžene zdravnika stran." Vendar ta sadež stori mnogo več kot le to. Eno veliko jabolko vsebuje približno pet gramov vlaken, ki želodec zapolnijo za daljše obdobje in tako ne čutite potrebe po drugi hrani. Poleg tega sladkor v jabolkih ne vpliva na raven sladkorja v vašem telesu tako kot škrobni ogljikovi hidrati in to pomeni, da imate manjše tveganje za nastanek krvnega sladkorja.

Lanena semena postajajo vse bolj priljubljena pri izgubljanju maščob, saj le-to v vašem telesu topijo. Stresite nekaj lanenih semen v jogurt ali skuto in izboljšali boste svoje počutje s počasno razgradnjo maščob, ki se z vsebnostjo beljakovin le še izboljša.

PREBERI ŠE
Najboljši način, kako omejiti željo po prigrizkih v večernih urah

Če želite zmanjšati svojo lakoto, ne smete biti dehidrirani. Ne samo da večkrat zamenjate lakoto z žejo, če ste dehidrirani, ste tudi bolj utrujeni, in ta utrujenost povzroča, da imate večjo željo po hrani. Če ste utrujeni in premalo spite, bodo vaši možgani telesu sporočali, da ste lačni, tudi če niste. Zato pazite, da čez dan spijete dovolj vode.

Če boste obrok začeli z juho, boste nato manj pojedli. Vroče tekočine na splošno težijo k temu, da imate manjši apetit, in ker je v skodelici juhe malo kalorij, lahko pojeste celo ter tako že s tekočino zapolnite svoj želodec. Piščančja ali zelenjavna juha je najboljša izbira za majhen vnos kalorij, beljakovine v piščancu bodo zmanjšale vašo lakoto, medtem ko bosta zelenjava in tekočina hitro napolnili vaš želodec.

Ovseni kaši lahko dodate malo javorjevega sirupa in malo sadja za boljši okus.
Ovseni kaši lahko dodate malo javorjevega sirupa in malo sadja za boljši okus.FOTO: iStockphoto

Začnite dan z nesladkano ovseno kašo, ki vam bo pozneje preprečila lakoto. Ovsena kaša vsebuje več dietalnih vlaken kot večina žit in ima nizko vsebnost sladkorja, kar pomeni, da v vaši krvi ne bo pustila odvečnega sladkorja. Ovseni kaši lahko za boljši okus dodate malo cimeta ali javorjevega sirupa.

Kofeinima večina ljudi na svojem jedilniku večkrat na dan in večina se ne zaveda, da jim to močno zmanjšuje tek. Kofein je tudi poživilo, ki vas ohranja budne. Vsekakor ga zaužijte v zmernih odmerkih, zmanjšal vam bo tek in jedli boste manj.

PREBERI ŠE
Čudežna dieta obstaja, a ni taka, kot bi pričakovali

Losos vsebuje veliko zdravih maščob.
Losos vsebuje veliko zdravih maščob.FOTO: iStockphoto

Lososuspešno zmanjšuje vaš apetit zaradi zdravih maščob, ki jih vsebuje. Ta riba je beljakovinsko bogato živilo, dobro vas nasiti in vas napolni z energijo in zadovoljstvom, ki ju boste čutili še nekaj ur po zaužitju.

Mandljiso še en velik vir zdravih maščob in odličen prigrizek med obroki, ki bo zmanjšal apetit. Upoštevajte, da se učinek lakote, če jeste oreščke, zmanjša šele pol ure po tem, ko jih zaužijete, zato jih jejte takoj, ko začutite lakoto, ne takrat, ko vam že močno kruli po želodcu.

PREBERI ŠE
Brezplačna e-knjiga: Kako se znebiti trebuha?

Mandlji so odličen prigrizek med obroki.
Mandlji so odličen prigrizek med obroki.FOTO: iStockphoto

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. S klikom na gumb Spletno oko prijavite komentar, za katerega menite, da vsebuje sovražni govor.