Slovenki ustvarili izdelek, ki ga pri nas še ni bilo in navdušili

M.A.
16.05.2019, 14:20
Prihaja čas, ki ga večina izmed nas opisuje kot najlepši čas v letu: poletje. Visoke temperature, dolgi dnevi, ki jih izkoristimo tudi za dopust, in brezskrbno druženje s prijatelji so zadostni razlog, da vsi obožujemo poletne dni (in noči).

Slovence sta uspeli prepričati, da sladoled ni zgolj pregreha, v kateri lahko uživamo poleti, temveč tudi pozimi.
Slovence sta uspeli prepričati, da sladoled ni zgolj pregreha, v kateri lahko uživamo poleti, temveč tudi pozimi.FOTO: Aljoša Rebolj

Poletje pa je tudi čas, ko pokažemo več gole kože, zato bolj skrbimo za postavo in s čim se sladkamo. V vročih dneh še toliko bolj prija ledena osvežitev, Slovenijo pa je lani kot nevihta zajela ’lapopsimanija’ in zdi se, da je Neži MlakarinKarmen Meze uspelo nemogoče: Slovence sta uspeli prepričati, da sladoled ni zgolj pregreha, v kateri lahko uživamo poleti, temveč tudi pozimi. Še toliko bolj brez slabe vesti pa si jo lahko privoščimo, če vemo, da z njo celo uživamo vitamine, ki nam pozimi še kako pomagajo pri številnih prehladih.

Neža Mlakar in Karmen Meze sta se s sladoledom na palčki La Popsi širni Sloveniji predstavili v lanskoletni sezoni oddaje ’Štartaj, Slovenija!’, ki podpira mlade podjetnike in dokazuje, da se tudi v Sloveniji da uspeti. 'Sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse,’ je bilo vodilo, po katerem so se zgledovali mladi podjetniki in prijateljici iz otroških let sta dokazali, da to še kako drži.

Zgodba o uspehu

Nežina in Karmenina zgodba je res zgodba o uspehu, ki dokazuje, da te življenje res bogato nagradi, če si le pripravljen sprejeti določeno mero tveganja in zbrati pogum, da slediš svojim sanjam. Prijateljstva iz otroških let ni končala niti Nežina selitev v Ameriko, ob njenem povratku v domovino pa ju je poleg istočasne nosečnosti še dodatno združila ideja o sladoledu na palčki, ki ne bi imel dodanega sladkorja, torej dejansko sadje na palčki, ki je odlično tudi za otroke, ki sicer ne marajo sadja. A oddaja ’Štartaj, Slovenija!’ se je predvajala jeseni, tik pred začetkom hladnih zimskih mesecov in dekleti sta se bali, kako bodo Slovenci sprejeli njun produkt.

Tik pred začetkom poletja sta navdušili še z dvema novima okusoma: banana in kakav, ki je popolnoma brez dodanega sladkorja in mleka, ter pasijonka z metinim čajem in medom.
Tik pred začetkom poletja sta navdušili še z dvema novima okusoma: banana in kakav, ki je popolnoma brez dodanega sladkorja in mleka, ter pasijonka z metinim čajem in medom.FOTO: Aljoša Rebolj

A kot smo že rekli: to je zgodba o uspehu. Zanimanje za sladoledne palčke La Popsi je bilo izjemno, začetne zaloge so hitro pošle in dekleti sta morala zavihati rokave in celo razširiti svojo proizvodnjo. Ob vsem tem sta dokazali, da jima je mnenje kupcev pomembno in da spremljata njihove želje, zato sta v tem času postregli še z novima sezonskima okusoma, sicer pa so bili na voljo v Šparu stalni okusi: sladoled z okusom pomaranče, ingverja, limone in medu, za ljubitelje eksotike okus ananasa in kivija, za vse, ki so se želeli osvežiti, je bil idealen okus maline in bezgovega sirupa, manjkal ni niti mango, odrasli so si lahko postregli z ’mojitom’, limeto, rumom in meto, poleg tega pa še borovnica z medom in jogurtom. Tik pred začetkom poletja sta navdušili še z dvema novima okusoma: banana in kakav, ki je popolnoma brez dodanega sladkorja in mleka, ter pasijonka z metinim čajem in medom.

Dekleti sta od nekdaj poudarjali, da jima je projekt predstavljal ogromno odskočno desko, od vsakega posameznika pa je odvisno, kako daleč skoči. Po suvereni zmagi, ko so bili njuni sladoledi označeni z nazivom ’Hit produkt 2018’, v mesecih, ki so sledili, zagotovo nista počivali na lovorikah. Poleg omenjenih novih okusov sta ponovno razširili proizvodnjo, začeli načrte za širjenje na tuje trge, poleg tega pa svojim podpornikom z vlogi omogočata tudi vpogled v svoj razgiban vsakdan, v katerem morata najti čas za svoja sinčka, podjetje, ki trenutno šteje že 15 članov, od tega je 5 ljudi redno zaposlenih, poleg tega pa se seveda ukvarjata tudi s promocijami in s pripravo na prihajajačo poletno sezono. Piko na i je dala novica, da bodo lahko v njunih sladolednih palčkah končno uživali zares vsi, saj so La Popsizdaj na voljo v vseh stotih trgovinah Spar in Interspar.

Ste že preizkusili La Popsi?
Ste že preizkusili La Popsi?FOTO: POP TV

Ko smo z dekleti govorili na samem začetku projekta, sta dejali, da se zavedata, da sta komaj na prvi stopnički in da se nikoli ne bosta nehali učiti, kar sicer morda drži, a vendar sta v kratkem času usvojili toliko znanja, da ju je Fakulteta za družbene vede v Ljubljani povabila k sodelovanju. Tako zdaj študentje pri predmetu Praktikum marketinškega načrtovanja obravnavajo prav njiju in njuno poslovno pot. Sladoledi, ki si jih lahko privoščite brez slabe vesti, pa osvajajo tudi družbena omrežja. Lapopsimanija je namreč združila tudi skupnost, ki rada pozira z omenjenimi sladoledi ali pa da idejo za kakšen nov okus. Dekleti spremljata in poslušata, imate tudi vi kakšno idejo?

Sponzorirana vsebina