10 stvari, ki se zgodijo, če redno telovadite

J.V.
04.11.2018, 9:03
1
Vsi vemo, da je telovadba najučinkovitejše sredstvo v boju proti odvečnim kilogramom, da krepi telesno kondicijo, izboljšuje razpoloženje, kvaliteto spanca in nam daje bolj pozitivno samopodbo. To pa ni vse. V nadaljevanju razkrivamo številne pozitivne učinke, ki jih ima telesna aktivnost na naše telo, zdravje in življenje.

Pozitivni učinki redne telovadbe tako prinesejo večje zadovoljstvo s samim sabo.
Pozitivni učinki redne telovadbe tako prinesejo večje zadovoljstvo s samim sabo.FOTO: iStock

1. Izboljša se razpoloženje

Telovadba dejansko, tudi če nimamo težav z depresijo, izboljšuje naše razpoloženje. Če je intenzivnejša, se v našem telesu začnejo izločati endorfini, ki jim rečejo tudi hormoni zadovoljstva. Zato imate tudi vedno že takoj po telovadbi tisti tako dober občutek. Že kratek sprehod izboljša razpoloženje. Takšno zmerno gibanje krepi možganske celice in povezave med njimi. In tudi to povzroči, da se počutimo bolje.

2. Zmanjša stres

Telovadba zmanjšuje nivo stresa v življenju in izboljšuje sposobnost uravnavanja stresa.

3. Predstavlja priložnost za druženje

Saj ni treba, da se sami potite na fitnes napravah ali se odpravite na tek v gozd. Lahko združite prijetno s koristnim in telovadbo vzamete kot priložnost za druženje.

4. Daje samozavest

Ne le, da izboljšuje razpoloženje, redna telovadba izboljšuje tudi samopodobo. To je lahko posledica tega, da fizično spreminja naše telo, poleg tega tudi, ker smo ponosni nase, da smo naredili nekaj zase. Pozitivni učinki redne telovadbe tako prinesejo večje zadovoljstvo s samim sabo.

Pozitivnih ućinkov, ki jih ima šport, je veliko.
Pozitivnih ućinkov, ki jih ima šport, je veliko.FOTO: iStock

PREBERI ŠE
Kako športna aktivnost spremeni vaše telo?

5. Izboljšuje spanec

Kvaliteten spanec prinaša višji nivo energije, ki ga imamo preko dneva. Redna telovadba pa nam lahko izboljša kvaliteto spanca in poskrbi za to, da je naš spanec bolj reden.

6. Manjša možnost za kronična in druga obolenja

Številne raziskave kažejo, da redna telesna aktivnost pripomore tudi k boljšemu krvnemu obtoku in bolj zdravemu srcu. Posledično pomaga preprečevati visok krvni tlak ter druge bolezni srca in ožilja.

7. Pomaga pri vzdrževanju telesne teže

Vsak ve, da je telovadba najboljši način za izgubljanje odvečnih kilogramov, včasih pa radi pozabimo, da je ključnega pomena tudi pri vzdrževanju konstantne telesne teže.

8. Zagotavlja več kondicije in energije

Zaradi redne telesne aktivnosti so organi in tkiva našega telesa bolje preskrbljeni s kisikom ter ker posledično bolje delujejo, se tudi počutimo bolje. Zdi se nam, da imamo več telesne kondicije in energije.

PREBERI ŠE
Vadba, ki je odlična za vse, ki bi bile rade fit tudi po 40. letu

9. Izboljša spolnost

Ker boste zaradi redne vadbe kar prekipevali od energije, boste morda tudi bolj zainteresirani za kakšne posteljne aktivnosti.

10. Manj možnosti, da zbolite za demenco

Študija univerze v Göteborgu je pokazala, da imajo ženske, ki skrbijo za svojo fizično pripravljenost, kar za 90 odstotkov manjše tveganje, da v poznejših letih razvijejo demenco. 

Telovadba dejansko, tudi če nimamo težav z depresijo, izboljšuje naše razpoloženje.
Telovadba dejansko, tudi če nimamo težav z depresijo, izboljšuje naše razpoloženje.FOTO: iStock

KOMENTARJI (1)

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. S klikom na gumb Spletno oko prijavite komentar, za katerega menite, da vsebuje sovražni govor.

eskil
04.11.2018, 14:10:12
19 1
+18
Človek vse premalo skrbi za sebe in posledično za svoje zdravje. V kolikor telo in duša obvladujeta človeka, in ne človek telo in dušo,potem se prepusti ugodju in lagodju. K temu pripada še pohlep po materialnih dobrinah. Sem spada pa še obilno prenajedanje z težko hrano. Večina ljudi živi za to da je in ne je za to da živi. In tako se v v nekem obdobju začneje bolezenske težave. Debelost, Povišan ktvni tlak, povišan sladkor in maščobe v krvi. Zakaj bi se človek odpovedal ugodju in lagodju, če gre lahko k zdravniku po zdravila in celo v bolniško. Da pa bi sam poskrbel za pravilno prehrano ( 40 % OH, 30 % beljakovin in 30 % maščob od tega 70 % nenasičenih in 30 % nasičenih) redno telesno aktivnost ( na teden 4 ure aerobnih in 2 uri anaerobnih vaj) to pa je za mnoge znastvena fantastika. Važno je, da se dobro je in pije, da se ima hišo, dober avto, zakon pa lahko škriplje.......Ljudje so ovce.!!!!!