30-minutna vadba za raven trebuh in lepe noge

J.V.
08.07.2019, 7:40
0
Če iščete vadbo, s pomočjo katere boste v 30 minutah dobro ogrele mišice na problematičnih predelih telesa, kot so noge in trebuh, potem imamo za vas pravo vadbo!

Telo brez odvečnih maščobnih oblog je želja, ki jo ima v mesecih pred poletjem marsikdo, kako to željo uresničiti, pa je povsem druga zgodba. Da je zdrava in pravilna prehrana 80 % uspeha, ste verjetno že slišali, za preostalih 20 % pa poskrbi redna vadba. 

Za prikaz vsebine je potrebno omogočite piškotke družbenih omrežij. Omogoči piškotke

Ena od vaj na videu je tudi most oziroma 'hip-thrust', ki je zagotovo ena najboljših vaj za lepo zadnjico."To je vaja, ki za dvig oziroma premagovanje bremena primarno uporablja "Gluteus Maximus". Našo zadnjico. To je tudi vaja, ki vam ne bo "nabila" stegenskih mišic, kot različne vrste počepa in drugih stegensko dominantnih vaj. Seveda ob pravilni izvedbi," pravi osebni trener Daniel Jelovič in razkriva pravilno izvajanje vaje: "Vajo začnemo tako, da se uležemo na hrbet in pokrčimo kolena, da stopala ostanejo na tleh. Roke so ob telesu in zagotavljajo stabilnost. Vajo izvedemo tako, da dvignemo zadnjico in jo stisnemo." 

Vajo priporoča vsem, ki si želijo bolj čvrsto in zaobljeno zadnjico, pri tem pa opozarja na dve stvari: "Prva je ta, da stisnemo trebušne mišice, ki ščitijo hrbtenico. Druga, ki je ključna pri učinkovitosti te vadbe, pa je ta, da zavrtimo medenico nazaj." 

Vaja: most
Vaja: mostFOTO: Thinkstock

PREBERI ŠE
Pozabite na počepe, to je najboljša vaja za zadnjico!

In pa seveda, nikar ne pozabite na to, kako pomembna je zdrava prehrana ...

"Ni treba veliko, da boste izgubili kilograme, morate se samo prilagoditi. Ena skrivnost uspeha pri transformaciji telesa je ta, da obdržite stvari preproste. Manj mislite! Manj se odločajte in dovolite, da okolje naredi večino dela namesto vas. Če je okoli vas veliko zdrave hrane, je več verjetnosti, da boste jedli ravno to. Torej, svetujem vam, da vzpostavite sistem in okolje, ki bo delalo za vas. Namreč, če boste v svoje okolje postavili samo zdravo hrano, potem vam sploh ne bo treba pretirano razmišljati o tem, ali boste jedli zdravo ali ne, ampak boste posegli po zdravi hrani, ki ste si jo vnaprej pripravili," svetuje osebni trener Daniel Jelovič.

 

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. S klikom na gumb Spletno oko prijavite komentar, za katerega menite, da vsebuje sovražni govor.