Pozabite na počepe, to je najboljša vaja za zadnjico!

J.V.
07.06.2019, 12:32
0
Vsaka si želi lepo zaobljeno, dvignjeno in čvrsto zadnjico, a le malo jih ima to srečo, da jih je s takšno obdarila že mati narava. Ostale pa moramo za takšno zadnjico tudi nekaj narediti, kar pomeni predvsem izjavajanje vaj, kot je 'hip thrust' ali po domače – most. Po mnenju fitnes trenerja Daniela Jeloviča, je to najboljša vaja za zadnjico!

Vaja, ki jo poznamo pod imenom 'hip thrust' ali most, velja za eno izmed najbolj učinkovith vaj pri oblikovanju zadnjice. In kar je najboljše, gre za vajo, ki jo lahko izvaja vsaka, kjerkoli in kadarkoli, saj za njo ne potrebujete nobenih pripomočkov. 

Osebni trener Daniel Jelovič za čvrsto zadnjico priporoča izvajanje mostu ali 'hip thrusta'.
Osebni trener Daniel Jelovič za čvrsto zadnjico priporoča izvajanje mostu ali 'hip thrusta'.FOTO: Dejan Broz Nikolič

"To je vaja, ki za dvig oziroma premagovanje bremena primarno uporablja "Gluteus Maximus". Našo zadnjico. To je tudi vaja, ki vam ne bo "nabila" stegenskih mišic, kot različne vrste počepa in drugih stegensko dominantnih vaj. Seveda ob pravilni izvedbi," pravi osebni trener Daniel Jelovič in razkriva pravilno izvajanje vaje: "Vajo začnemo tako, da se uležemo na hrbet in pokrčimo kolena, da stopala ostanejo na tleh. Roke so ob telesu in zagotavljajo stabilnost. Vajo izvedemo tako, da dvignemo zadnjico in jo stisnemo." 

Vajo priporoča vsem, ki si želijo bolj čvrsto in zaobljeno zadnjico, pri tem pa opozarja na dve stvari: "Prva je ta, da stisnemo trebušne mišice, ki ščitijo hrbtenico. Druga, ki je ključna pri učinkovitosti te vadbe, pa je ta, da zavrtimo medenico nazaj." 

PREBERI ŠE
Daniel Jelovič: Vaje z utežmi oblikujejo telo v še bolj ženstveno postavo

PREBERI ŠE
10-minutni set vaj za čvrste trebušne mišice, ki jih lahko izvajate doma

Za prikaz vsebine je potrebno omogočite piškotke družbenih omrežij. Omogoči piškotke

Kaj pa to pomeni?

"Preden izdam to skrivnost, moram povedati, da je strokovnost v mojem poklicu ta, da razložim vajo na način, da jo ve razumete na preprost način. Zdaj, ko smo to razčistili ... Ko dvignete zadnjico, zavrtite medenico tako, da se pogledate v mednožje. To je vsa umetnost. Nič ne upogibamo ali iztegujemo trupa. Če trenutno sedite na kavču, vstanite in se primite za boke. Poskusite zavrteti (ne potisniti) medenico naprej in nazaj. Zgleda malo smešno, ampak je ključno za pravilno aktivacijo zadnjice."

PREBERI ŠE
Top vadba za ženske po 40. letu

Rezultat se pokaže še hitreje, če uporabimo majhen pripomoček – elastiko

Majhna elastika, ki jo namestimo takoj nad kolena, dodatno aktivira stranske mišice zadnjice, ki ne samo, da skrbijo za dober izgled, temveč tudi za to, da nam pri hoji, teku ali skokih, drži kolena ven. Poslednično ne tečemo na X in ne obrabljamo kolen.

Poskusite lahko tudi z uporabo uteži.

Za prikaz vsebine je potrebno omogočite piškotke družbenih omrežij. Omogoči piškotke

Poskusite ta set za zavidljiv izgled: superset piramide mosta v kombinaciji odmika kolka z elastiko

Kot pripomoček potrebujete majhno elastiko. Naredite 15 ponovitev prve vaje in 15 druge vaje. Potem nadaljujte na 14 ponovitev, nato 13 in tako dalje. Ter vse skupaj brez pavze, če se le da!

PREBERI ŠE
Kaj se zgodi, če redno izvajate plank?

MOST

ODMIK KOLKA

15

15

14

14

13

13

12

12

10

10

9

9

8

8

7

7

6

6

5

5

4

4

3

3

2

2

1

1

Prenesite brezplačno e-knjigo 'Preprost načrt za hujšanje, ki deluje', v kateri so predstavljene vaje za vse dele telesa, vključen pa je tudi prehrambeni načrt za uspešno izgubo odvečnih kilogramov.

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. S klikom na gumb Spletno oko prijavite komentar, za katerega menite, da vsebuje sovražni govor.