Zadovoljna.si

Nepozabno križarjenje od Splita do Dubrovnika

PR
07. 09. 2023 05.00

Danes bi z vami rada delila nepozabno izkušnjo, ki sem jo doživela letos na svojem dopustu. Odkrila sem čudovit del jadranske obale, medtem ko sem križarila na hrvaški ladji od Splita do Dubrovnika.

Ta razburljiva avantura me je popeljala skozi osupljive pokrajine, bogato zgodovino in kulturo ter nepozabne trenutke s sočutnimi sopotniki.

Križarjenje od Splita do Dubrovnika
Križarjenje od Splita do DubrovnikaFOTO: Arhiv naročnika

Dan 1 sobota: Split

Naša pustolovščina se je začela v pristanišču Split, kjer smo se vkrcali na ladjo. Čeprav smo prispeli zjutraj, smo se v svojo kabino lahko vselili šele ob 14.00 uri. Toda na srečo smo lahko že prej pustili svojo prtljago na ladji. Ob 19.00 uri nas je čakal uvodni sestanek, kjer smo spoznali našega križarskega vodjo in sopotnike. Veselili smo se srečanja! Če ste načrtovali prihod pozno ponoči, ste obvestili organizatorje, ki so za vas pripravili večerjo. Prenočili smo v Splitu.

Dan 2 nedelja: OmišPučišća

Po zajtrku smo se podali na ogled Splita, ki ga krasi zgodovinska Dioklecijanova palača, uvrščena na Unescov seznam svetovne dediščine. Nato smo se odpravili v Omiš, mesto s starodavnimi obzidji, trdnjavami in kamnitimi cerkvami. Pot smo nadaljevali proti otoku Braču in prispeli v Pučišća, kjer nas je očarala naravna podoba pristanišča, rustikalna arhitektura in sredozemska atmosfera. V kamnolomu Pučišća so pridobivali kamen za gradnjo svetovno znanih zgradb, kot so Bela hiša v Washingtonu in dunajski parlament. Prenočili smo v Pučišću.

Dan 3 ponedeljek: PučišćaBolHvar

Zjutraj smo se odpravili proti Bolu, čudovitemu dalmatinskemu mestu. Popoldan smo prispeli v Hvar, kjer nas je lokalni vodnik popeljal skozi zgodovino in kulturo mesta. Večer smo preživeli v eni izmed družinskih restavracij ali gostiln. Prenočili smo v zgodovinskem mestu Hvar.

Dan 4 - Torek - Hvar - Modra jama Bisevo - Vis

Zjutraj smo se odpravili proti otoku Bisevo, kjer smo obiskali Modro jamo. Nadaljevali smo na otok Vis, znan po nedotaknjenih plažah in tradicionalni arhitekturi. Zvečer smo prenočili v mestu Vis.

Dan 5 sreda: VisKorčula

Pot smo nadaljevali proti otoku Korčula, kjer smo obiskali mesto Korčula, rojstni kraj raziskovalca Marca Pola. Sprehodili smo se skozi ozke ulice in spoznali bogato zgodovino tega očarljivega mesta. Prenočili smo v zgodovinskem mestu Korčula.

Dan 6 četrtek: Narodni park MljetSlano

Dan smo začeli z obiskom narodnega parka Mljet, kjer smo si ogledali Veliko in Malo jezero ter samostan sv. Marije iz 12. stoletja. Popoldan smo se odpravili v Slano, kjer smo uživali v sproščujočem dnevu na plaži. Prenočili smo v Slanem.

Dan 7 petek: SlanoDubrovnik

Nadaljevali smo proti Dubrovniku, kjer smo si ogledali očarljive Elafitske otoke. Popoldan smo se odpravili na ogled Dubrovnika, si ogledali nekaj najbolj znanih znamenitosti in se sprehodili po starem mestu. Večer smo končali s slovesno večerjo v restavraciji s pogledom na mesto.

Dan 8 sobota: Dubrovnik

Po zajtrku je prišel čas, da se poslovimo od novih prijateljev.

Križarjenje od Splita do Dubrovnika
Križarjenje od Splita do DubrovnikaFOTO: Arhiv naročnika

Hvaležna sem agenciji Belmondo, da mi je s programom Croatia cruises omogočila to neverjetno doživetje. Ta dopust na ladji je bil nepozabna izkušnja, ki mi bo ostala v spominu za vedno. Križarjenje od Splita do Dubrovnika me je pripeljalo do čudovitih krajev, kjer sem spoznala bogato zgodovino, se potopila v kristalno čiste vode Jadranskega morja in se povezala s sopotniki z vsega sveta.

Naročnik oglasa je Web center d. o. o.