Zadovoljna.si
Majorka

Ambasadorke

Majorka: Balearski biser, ki ga morate obiskati

Mojca Mitev
09. 08. 2019 07.48

Priljubljena blogerka Mojca Mitev, ki je ena od ambasadork portala Zadovoljna.si, je z družino pred kratkim uživala na prekrasni Majorki, utrinke z njihovega potovanja pa delila tudi z nami!

Čudovite plaže, slikovita pokrajina in idilični kotički so bili eden glavnih razlogov za našo izbiro destinacije. Potovanje smo organizirali v lastni režiji in si tako ogledali vse kotičke otoka, katerih ogled smo že prej načrtovali. V večernih urah smo po pristanku odšli na našo prvo lokacijo El Arenal. Ta slovi po eni najlepših plaž na Majorki, Playa de Palma. Ob izstopu iz letališča nas je pričakala slikovita promenada visokih palm in morskim pridihom.

Naslednje jutro so nas prebudili prvi sončni žarki in po okusnem zajtrku smo se podali raziskovat. Že čez nekaj metrov smo zagledali čudovit prizor, kot iz reklamnih fotografij. Plaža Playa de Palma se ponaša z mogočnimi palmami, belim drobnim peskom in turkizno obarvanim morjem. Mimoidoče kar vabi na dolge sprehode ali brezskrbno uživanje in opazovanje valov. Tukaj smo se ustavili, v bližnjem lokalu naročili veliko ledeno kavo in se prepustili sproščenemu vzdušju. Majorka nas je vsekakor takoj očarala.

Mojca Mitev na MajorkiFOTO: osebni arhiv

Naša avantura se je naslednji dan nadaljevala proti severni strani otoka, natančneje v Port de Soller. To mondeno obmorsko mestece je bilo dolgo časa skrita ribiška vasica, obdana z gorovjem Tramuntana. Danes velja za prestižnejši predel Majorke, z urejeno peščeno plažo v zlatem odsevu in rustikalno arhitekturo mesteca.

Po pričanjih domačinov je tukaj eden lepših sončnih zahodov na otoku in kot velika ljubiteljica zahodov, vsekakor potrjujem trditev. Tukaj morate poizkusiti tudi tradicionalen mandljev sladoled Majorke, ki vas osvoji z nežnim okusom. Prav tako med idiličnimi ulicami v neposredni bližini pristanišča poiščite razgledno točko, s katere se razprostira veličasten pogled na klife in Sredozemsko morje.

Čez dva dni smo se z nostalgičnim lesenim vlakcem podali na pravljično vožnjo med barvitimi nasadi limon, pomaranč in oliv. Naša končna postaja je bila Soller - majhno mesto, ki mu pravijo tudi Zlata vas pomaranč. Navdušilo nas je očarljivo podeželje, cvetoče plantaže citrusov in pogled na mogočen gorski masiv Serra Tramuntana. Brezskrbno popoldne smo ležerno preživeli ob bazenu v petičnem hotelu Can Quatre in uživali v njihovi tradicionalni specialiteti Pa amb oli ob lokalnem vinu.

Mojca Mitev na MajorkiFOTO: osebni arhiv

Zadnji dan sta bili na našem urniku dve destinaciji. Zgodaj zjutraj smo se z avtom odpravili v prestolnico Palmo. Takoj nas je prevzel španski temperament domačinov in živahen utrip mesta. Med drugim smo obiskali veličastno gotsko katedralo, ki je najbolj obiskana turistična znamenitost v Palmi. Obkrožena je s čudovitim parkom in je prava atrakcija med popotniki.

Naše potovanje se je počasi iztekalo in zadnjih nekaj ur smo preživeli na plaži Playa de Muro in obiskali eno izmed najlepših otoških mestec, Alcudio. Playa de Muro je razglašena kot ena izmed najlepših evropskih plaž, kar lahko z gotovostjo pritrdim. Idiličen lesen pomol, obkrožen s kristalno vodo, daje neokrnjeni naravi prav poseben romantičen šarm.

Po nekaj urah smo se znašli za obzidjem starega mestnega jedra Alcudie, kjer smo se sprehodili po tlakovanih uličicah in slikovito obarvanimi stavbami. Uživali smo ob kepici sladoleda in dobri kavi, ter se prepustili pravljičnemu šarmu labirinta. To je bil naš zadnji dan potovanja in zagotovo se na Majorko še vrnemo.

Mojca Mitev

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.