Zadovoljna.si
Varanje
Brane, pomagaj!

Skoke čez plot obžaluje, pa je to dovolj?!

Brane Kastelic
04. 02. 2014 08.26
42

Pozdravljen, Brane! 1. Sem zelo impulzivna ženska, kar pomeni, da prehitro kaj rečem oziroma se hitro nepravilno izrazim. 2. Mož me je dobil pri skoku čez plot, in to ne enkrat. 3. Zelo obžalujem, a mu nikakor ne morem povedati, da ne bom nikoli več storila kaj takega. Rada imam svoje tri otroke. Vse bi dala, da bi bilo vsaj za silo poravnano. 4. Tudi on hodi na zabave, a nimam časa hoditi za njim oziroma kontrolirati, kje in kako se potepa. 5. Žal mi je otrok, ker stanovanje ni napisano name in se s tem nimam kam umakniti z njimi. 6. Otroci so še razmeroma majhni, tako da močno potrebujejo oba starša. 7. Sem v veliki krizi, ne vem, kaj bi še napisala. 8. Najhuje pa je, da se tašča vtika v najin zakon in sina venomer vleče nase ter mi očita, da sem ji ga vzela. 9. Ali ne ve, da je sin par let pred abrahamom in da mora biti s svojo družino, ne z materjo? 10. Zaklinjam se, da nikoli več ne bom naredila kaj takega, ker sedaj vem, koliko mi pomeni družina. Prej sem imela preveč proste roke in se niti nisem zavedala, da sem nekomu storila nekaj hudega. 11. Obžalujem in prosim za še eno priložnost! 12. Mož se ne strinja; sicer še nekaj premišljuje, a ne vem, ali bo poslušal mater in ga bo vleklo stran od mene. Bojim se, da bo mati zmagala, potem pa mi ni več pomoči, ker otroci ostanejo pri njem, saj jih jaz nimam kam dati! Prosim Brane, pomagaj mi pri tej zagonetni življenjsko pomembni stvari! Pričakujem odgovor! Erika

Varanje
VaranjeFOTO: iStockphoto

Pozdravljena, (zelo impulzivna) Erika! Tvoj problem ni, vsaj trenutno, to, da kaj prehitro rečeš, ampak, da si prehitro dala ... drugemu (drugim?) oziroma, če sem zelo natančen: to, da te je mož dobil pri skoku čez plot, in to ne (samo) enkrat. Upam, da ne dobesedno (med 'akcijo'), ker ti bo to veliko težje oprostil. Vsekakor drži, da nimaš v redu tašče oziroma, da so take tašče, ki mislijo, da jim je snaha vzela sina in se kar naprej vtikajo v zakone svojih sinov, najslabše možne tašče, vendar to ne more biti razlog za to, da si (večkrat) skočila čez (zakonski) plot. S tem si ne samo razočarala/užalostila/razjezila in tako naprej moža, ampak svoji tašči dala zelo močno orožje v bitki za sina. Če želiš dobiti to težko bitko, ga boš seveda morala prepričati, da resnično obžaluješ nezvestobo in da ne boš nikoli več skakala čez zakonski plot. Tisto, kar je za partnerje nezvestih žena ali mož pravzaprav najtežje obnoviti, je zaupanje (posebej, če se je zgodilo z več osebami). Kako naj tvoj mož ve, da te ne bo spet zamikalo, ko boš imela priložnost ali ko se bo spet pojavil razlog, ki je botroval dosedanji nezvestobi? Preveč proste roke so olajšale tvojo nezvestobo, a same po sebi ne bi mogle biti razlog za skakanje čez zakonski plot. Vsak zakaj ima svoj zato. Zato nikoli na moraliziram. Pa tudi zato, ker je morala nekaj osebnega: tvoja je tvoja stvar in moja je moja stvar, na pa stvar župnika, politikov in drugih predpisovalcev morale. Če bi bila v zakonu srečna in zadovolj(e)na, bi bila verjetnost, da skočiš čez zakonski plot, zelo majhna. Najprej moraš seveda razčistiti sama s s seboj, se vprašati, zakaj si skakala čez zakonski plot in seveda, ali se temu res lahko odpoveš. Pozabi 'zasilne poravnave', ker bodo te samo podaljšale agonijo. Temelji 'poravnave', če se bo zgodila, morajo biti trdni, zdravi in dolgoročni. Kako ga boš prepričala, da ti da še eno priložnost, ki si jo zasluži skoraj vsakdo? Zelo težko, posebno zaradi prišepetavke – tašče. Intenzivno posipavanje s pepelom je pomembno, je pa premalo. Prepričati ga moraš ne samo v to, da ti otroci in družina pomenijo vse na svetu, ampak prav tako, da je tudi ali predvsem on tisti, brez katerega si ne predstavljaš življenja. Da niso bili drugi moški ali ('bognedaj') seks tisti (tudi, če je bil!), zaradi katerih si skočila/skakala čez zakonski plot, ampak to, da sta se oddaljila, da si imela občutek, da mu premalo pomeniš ... Da je bil to izhod v sili, ki ti ni pomenil nič. Nič nisi povedala o vajini 'zgodovini' (ljubezni, intimi, seksu in tako naprej), a že to, da imata tri otroke, mi pove, vsaj upam, to, da sta se imela 'fajn' rada in da sta se imela pogosto rada in da sta to, kar sta imela, izgubila. Bodiva zelo praktična: prepričati ga moraš, da je on edini moški, s katerim želiš biti, živeti in 'spati' ter ga na novo osvojiti/zapeljati. Ognjevit seks je močno in čudovito orožje, s katerim si pomagaj sto in več na uro. Občutek imam, da ti to ne bi bilo težko ... Poleg tega je ravno seks edino, kar mu tvoja tašča – njegova mati - v bitki zanj ne more nuditi. Morda bo ta trenutek to zvenelo utopično, vendar ti veliko drugega, kot ga na novo začeti osvajati in zapeljevati z obiljem seksa, ne preostane. Poskusi celo (še bolj utopično!) normalizirati odnose s taščo, ji kot ženska ženski dopovedati, da ti njen sin pomeni vse na svetu.

KOMENTARJI (42)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Mogoce,pa te katerih od tvojih k... vzame
ho?emVšolo 16. 02. 2014 11.18
Ti si odličen pokazatelj, kakšna ženska naj ne bi bila. Še dobro, da nisi lastnica stanovanja, ker bi si zdaj kljuko podajali drugi moški. Mož bi pa ostal na cesti, kot je že nešteto takih primerov, ki so se zgodili zaradi žensk.
Tudi ti bi morala vedeti,da imaš moža in otroke,ko si trikrat prevarala svojega moža.Po toči zvoniti je prepozno in zdaj,ko ti teče voda v grlo,bi rada zdaj spet zaživela z možem.Će bi jaz bila v taki situaciji,kot je zdaj tvoj mož ne bi ti oprastila,prevare in ne živela več s tabo.Človek,ko te enkat prevara te,bo še večrat.
Erika je pozabila napisat, da se je prilimala na denar :-) , o lljubezni tukaj ni govora. Zadaj je pogodba, ki jo je žal kršila.
Lux-penguin Salesin 06. 02. 2014 04.16
Lepo je Brane zapisal, da vsak ima svojo moralo in ni nam potrebno vsiljevati svoje morale kot edino pravilne in pravične. Kaj storiti? Poleg sexa, ki ti je bil predlagan mislim, da je najboljše en odkrit pogovor in da se zadeve postavijo tako kot so. Ali bo ta pogovor prinesel nadaljevanje vajine zveze ali ne bosta videla po pogovoru, a vseno vedno bo ostala senca dvoma v tvojo korektnost in zvestobo. Situacija ni ravno prijetna ti pa svetujem, da se postaviš v položaj partnerja in si odgovoriš kaj bi ti sama storila na njegovem mestu...
Ja prej bi razmišlala malo več? ne samo kje boš katerega med rjuhe zvabla.. tašča pa itak da se boji z svojega sine če vidi kakšno snaho ima. tudi ti bi enako ravnala s svojim sinom...
Jaz sem imel tudi eno tako, pa ni bilo druge kot da je šla s tistim, ki jo je ********
da nisi kje iz v MB - tu je tudi ena taka ... vesela
Prej ko te je srbelo bi na to študirala...
Take kot so te zgodbe.. Si jih Brane sam piše pomoje :D
3 krat prevaraš ...pol pa ti naj mož verjame da boš ok......mal se vprašaj če si čista v glavi .....srčo imaš da še te sploh gleda...Sem zelo impulzivna ženska, kar pomeni, da prehitro kaj rečem oziroma se hitro nepravilno izrazim....tumasta si ker imaš otroke pa lako 3 x varaš .....lp
User1218655 30. 01. 2015 23.14
Bog pomagaj...
Dragica Ozvaldic 04. 02. 2014 14.38
ko prebiram te komentarje se resnicno morem malo nasmejat in malo zamislit....ce prevarala zenska pomeni splosno katastrofo in unicen moski EGO...ce to nardi moski vse lepo in prav,in prosim pokazite mi slovenca ali slovenko brez skoka cez plot.NI taksnega
ni_mi_vse_eno 04. 02. 2014 18.16
Js še nisem nikoli prevaral - sem s hribov doma.
Še ena iz hribov doma se javi, da ne skače čez plod. Kaj pa vem mogoče smo pa samo hribovci tako "staromodni" ;)
Jaz tudi ne, sem pa bila prevarana.....
Jaz ne varam in niti ne nameravam varat, pa nisem iz hribov. Tako da lokacija kje živiš ni pomembna kako razmišljaš, pomembno je kaj imaš v glavi.
In zaradi takih žensk smo pol vse slabe in kao gledamo samo na denar in na nato kaj nam lahko moški nudi...
User1092938 05. 02. 2014 05.01
Ma klinc gleda kaj so kdo misli. Saj ti nihce kar tako nekaj ne da....naj si misli kar si hoce.
to sem napisala zarad komentarjev, ki jih berem večkrat : da ženske sao na dnar palimo, da smo vse keš/pleh p* in še kaj :) pri tej se vidi, da išče sao koristi pri moškem... ampak NISMO pa vse take!!
Tipična ženska, na začetku pove, da je nekaj naredila narobe (celo večkrat), zdaj pa pričakuje, da ji bo mož kar odpustil, predusem pa za to, ker ni stanovanje nanjo napisano, če bi ga imela, bi jo en k....c brigalo za moža, otroke,.... V bistvu, ji je še vedno vseeno za moža in otroke, samo samo kaj ko nima kam iti, ja boga ženska, katera prevečkra da noge narazen. Še ena predstavnica sodobne kulture, ki daje svoje potrebe pred potrebe družine, ne vem zakaj si taki ljudje sploh ženejo v partnerski svet, ko pa imajo tako radi varanje in prej ne vidijo posledic svojih dejanj. Pravzaprav bi bilo prav da ji otroke uzamejo in dajejo očetu. Aja, pa da je zdaj tašča kriva, še ena lovska, kaj ti je tašča t.ča od prijatlu noter porinla?
Vara 80% vseh ljudi ki so v vezah. Statistika. Ce ji je verjeti
to je statistika tistih, ki varajo! Vedno! In vsakomur, ki to naklada je to le izgovor za svoje početje! Kot kaže nisi nobena izjema;)
User1136083 05. 02. 2014 11.11
Se strinjam :)
Primer je 100% izmišljen in tale modrovanje seksologa Braneta so milo rečeno poden.
Se strinjam
tolk se letos še nisem smejal kot ko sem tole bral....
Upam, da te mož zapusti, pa, da nikol več nevidš otrok, ker si nezaslužš. Otroci bojo pa itak najbol trpel, ker bojo zvedl, da je nihova mat navadna k.urva.
ti si bolan!
Am zakaj ne bi smela otrok videti'?? A če bi tvoja mati hotela se gonila naokoli jo tudi ne bi hotel videti?? Saj še ne pomeni da je slaba mati če ima rada s.. z drugimi pa že doma ne dobi kar bi rada. Sam si res krneki
@SeLy_ če bi to moja mat delala je nebi hotu vidt, pa če sem na smrtni postli, ker ko enkrat to nrdiš nezarijš noža v hrbt ne samo svojmu partnerju ampak tut ostalim članom družine. Drgač si pa tipična ženska za to, da ni v postli vse dobr kuj moške kriviš.
o joj sej ne morem verjet, moj fotr se je gonu pa ga imam isto rada tud če se nebi, kar ima on z mojo mat je njegova stvar.. predvidevam da nimaš svoje družine?? Kaj če bi se ti z vsako gonu pa zaradi tega te mami neb hotla videt do konca živjlenja? kr neki kok si str?
če maš ti svojga fotra šekr rada pač good for you, jest zase vem, da take osebe nebi mogu gledat pa nj bo nevem kva. Kar se pa tiče tega, če bi se gonu z vsako k mem pride, pa, da me mami nebi hotla več vidt, pa loh rečm samo to, da če sem samski ni noben problem, ker neprizadanem nobenga, seksam pa itak samo z unimi k so samske. Star sem pa tolk, da vem s čim bom kakšnga prizadel in ne ampak če te glih zanima sem 23.
User1043399 04. 02. 2014 18.38
no te bom pa poj uprašala lp
123krneki... to niti ni tvoja stvar, kaj tvoji starši delajo. Ali jim zapoveduješ doma? Rad jih morš met, takšni kot so, z napakami al brez...mimogrede 23? deluješ 10 ;)
User1092938 05. 02. 2014 05.05
@123krneki, sam ti si res kr neki
User1043399 05. 02. 2014 05.39
kr neki če ti kej ni všeč se ga naseki :)
@ta86 nobenmu negovorim kaj lahko dela in kaj ne, samo povedou sem kako jest na te stvari gledam, kar se pa tiče tega, da jih morm met rad z napakam al brez, pa se loh sam za glavo primem, ker kdo pa men prav, da morm enga met rad. Če mene ta oseba na kakršn kol način prizadane mam vso pravico izbrat a še hočm gledat to osebo v svojmu življenju al ne. Če pa zarad tega mišlenja delujm kokr, da sem 10 let str, pol pa tut nevem.
Vsak mora za svoja dejanja prevzeti odgovornost!Vsaka šola nekaj stane...pri nekaterih pa je lahko šolnina zelo draga...
Pri teh odgovorih je vedno veliko govora o tem, da so bile v zakonu težave, nista bila srečna, zato skok čez plot itd. Brane, rada te berem, ampak to je res zelo pavšalno, malce amatersko napisano, čeprav vem, da veš veliko več kot daš na papir. Pozabljaš na ključni problem, to pa je, da oseba, ki skače čez plot dela to vedno in vsakemu parnerju, seveda ne takoj, in ne glede na to kako super ali ne je njen/njegov zakon, ker gre za globlje osebnostne težave. In vedno je tudi vzorec isti: skok čet plot in globoko obžalovanje. Obžalovanje je pa vedno tako globoko kot je v resnici strah pred spremembo, izgubo lagodnega življenjskega stila, pred statusom biti mati samohranilka, ki ni prav imeniten, itd.... In ko prevarani partner dejansko odpusti in ko življenje ponovno začne teči po ustaljenih tirnicah, ko se tisti, ki je varal ponovno počuti varnega v tem odnosu....ponovi vajo!! Tako to je! Tebi pa, ki si zastavila to vprašanje: poišči si dobrega psihoterapevta, drugače boš to praznino in iskanje tistega kar ti manjka iskala večno v moških, pa tam tega ne moreš najti. Še huje pa je, da bodo tvoji otroci ponovili tvoj vzorec.
User1092938 05. 02. 2014 05.07
Podpis
tašča se je preveč vmešavala v odnos mož-žena. Mož ki preveč posluša taščo ne bo nikoli mogel vzpostaviti trdnega zakona, ker bo tu vedno tretja oseba- tašča
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1109