14-dnevna dieta UKC: izgubite 3 kg na teden

J.V.
09.01.2019, 8:01
1
Ena najbolj priljubljenih in iskanih diet na spletu pri nas je že nekaj časa 14-dnevna dieta UKC. Tisti, ki so jo do sedaj že preizkusili, poročajo o izgubi 3 kilogramov na teden. V nadaljevanju razkrivamo jedilnik 14-dnevne diete Univerzitetnega kliničnega centra, ki vključuje predvsem veliko sadja in zelenjave.

Ko gre za diete, smo vedno vsi na preži, kdaj se bo pojavila kakšna, ki od nas ne bo zahtevala pretiranega odrekanja, bo učinkovita in, kar je najpomembneje, zdrava. V zadnjem letu ste verjetno tudi sami že slišali za 14-dnevno dieto Univerzitetnega kličničnega centra, s pomočjo katere naj bi izgubili približno 3 kg na teden. Tako vsaj poročajo tisti, ki so jo že preizkusili. Da bi dosegli takšne rezultate, se je treba držati predpisanega jedilnika in vsaj 40 minut na dan nameniti telesni aktivnosti. 

PREBERI ŠE
Izračunajte, koliko časa potrebujete za izklesan trebuh

UKC dieta je ena najbolj priljubljenih pri nas.
UKC dieta je ena najbolj priljubljenih pri nas.FOTO: iStock

14-dnevna dieta kličničnega centra je morda bolj primerna za mlajše osebe, če se je imate namen lotiti, pa vam svetujemo, da se tako kot pri vseh dietah tudi v tem primeru posvetujete z osebnim zdravnikom. Dieta UKC temelji predvsem na uživanju veliko sveže zelenjave in sadja, vseh 14 dni morate piti veliko vode, vsako nedeljo pa mora biti na vašem jedilniku domača goveja juha. Prepovedano pa je kakršno koli mešanje mesa s testeninami ali krompirjem. Dieta vsebuje malo ogljikovih hidratov, sicer pa je njen jedilnik precej raznolik. Priporočljivo je, da tri glavne obroke razdelite na pet manjših in si za malico privoščite sadje in zelenjavo. Mnoge je prepričalo prav dejstvo, da je količina sadja in zelenjave poljubna, prav tako velikost zrezkov. Pomembno je le, da so pečeni na žaru in zaradi tega manj kalorični. 

PREBERI ŠE
90-dnevna ločevalna dieta

UKC dieta temelji na 7-dnevnem jedilniku, ki ga je treba v naslednjem tednu ponoviti. 

1. dan

ZAJTRK: nesladkana kava v poljubni količini

KOSILO: 2 kuhani jajci, kuhan brokoli in špinača

VEČERJA: na žaru pečen zrezek (biftek) in velika skleda zelene solate

2. dan

ZAJTRK: kava brez sladkorja in žemlja

KOSILO: zrezek na žaru, solata in sadje po želji

VEČERJA: poljubna količina kuhane šunke

Držite se predpisanega jedilnika.
Držite se predpisanega jedilnika.FOTO: iStock

3. dan

ZAJTRK: nesladkana kava in žemlja

KOSILO: 2 kuhani jajci, zelena solata, 1 paradižnik

VEČERJA: kuhana šunka in solata

PREBERI ŠE
8 živil, ki bi jih moral jesti vsak

4. dan

ZAJTRK: nesladkana kava in žemlja

KOSILO: kuhano jajce, 10 dag sira, kuhana repa in korenje ali brokoli

VEČERJA: sadje in jogurt

5. dan

ZAJTRK: repa, korenje ali brokoli z limono ter nesladkana črna kava

KOSILO: riba na žaru in 1 paradižnik

VEČERJA: na žaru pečen zrezek (biftek) in velika skleda zelene solate

6. dan

ZAJTRK: nesladkana črna kava in žemlja

KOSILO: piščanec na žaru

VEČERJA: brokoli ali korenje, repa in 2 kuhani jajci

PREBERI ŠE
Daniel Jelovič: Vaje z utežmi oblikujejo telo v še bolj ženstveno postavo

7. dan

ZAJTRK: nesladkan čaj z limono

KOSILO: zrezek na žaru in sadje po izbiri

VEČERJA: karkoli z zgoraj navedenega jedilnika

Vsak dan vsaj 40 minut namenite telovadbi.
Vsak dan vsaj 40 minut namenite telovadbi.FOTO: iStock

Za prikaz vsebine je potrebno omogočite piškotke družbenih omrežij. Omogoči piškotke

KOMENTARJI (1)

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. S klikom na gumb Spletno oko prijavite komentar, za katerega menite, da vsebuje sovražni govor.

idiu3krasne
09.01.2019, 13:42:17
40
+4
kap od kave po 5 dneh