Tako bodo vaši lasje sijoči in zdravi celo leto!

S.O.
18.05.2017, 13:00
0
Skozi celo leto kozmetiko prilagajamo različnim zahtevam trenutnega okolja. Kožo pozimi negujemo s hranilno kremo, naravnimi olji in vlažilnimi sestavinami, medtem ko jo v toplejših mesecih razvajamo z nežnimi toniki in lahkimi kremami. Prav je, da podobno razvajanje namenimo tudi svojim lasem. Da bodo tudi v vročih mesecih ostali voljni, sijoči in mehki, vam ponujamo nekaj preprostih namigov.

Balayage trend barvanja las - 5
Balayage trend barvanja las - 5FOTO: Pinterest

Ukrepajte pravočasno!

Močni sončni žarki povzročajo krhko povrhnjico las. Rezultat so suhi lasje brez leska, ki povzročajo veliko preglavic in bolečine predvsem pri razčesavanju. Lasje so na otip podobni slami, zato jih nemudoma obtežimo z velikimi količinami negovalnih olj in mask, čeprav se še kako dobro zavedamo, da jim leska in prijetnega otipa ne bomo povrnili kar čez noč. Zato je prav, da za svoje lase ustrezno poskrbite ne samo po končanem dopustu, ko je škoda že narejena, temveč čez celo leto.

Ne pretiravajte z umivanjem

Poleg rednega striženja konic je pomembno, da lase ne umivamo prepogosto. Če se umivanja las lotite do trikrat tedensko, poskrbite za blag šampon. Agresivne sestavine so namreč glavni krivec za izpadanje las. Šamponiranja se lotite zgolj z mlačno ali hladno vode. Lase na koncu zaščitite še z negovalnim balzamom in posušite na zraku.

Las ne umivajte več kot trikrat tedensko!
Las ne umivajte več kot trikrat tedensko!FOTO: iStockphoto

NE agresivnim sredstvom

Med poletjem se izogibajte uporabi pen za oblikovanje in lakov za lase. Iz svoje omarice izločite preparate, ki vsebujejo alkohol, saj povzroča izsušitev lasne povrhnjice, lasje pa tako postanejo še bolj občutljivi in lomljivi. Več pozornosti v vročih mesecih zato raje posvetite uporabi naravnih mask in olj.

Previdno pri barvanju

Sončni žarki povzročajo veliko neprijetnosti predvsem barvanim lasem. Barva ob daljši izpostavljenosti soncu in morski vodi lahko hitro zbledi. Dodatno barvanje bi lase še bolj uničilo, zato se raje odločite za preliv brez amoniaka. Za ohranitev barve uporabljajte še posebne balzame in olja. Temnolaske lahko posežete po mandljevem olju, medtem ko je čičkovo olje namenjeno svetlim lasem.

Voda in pravilna prehrana

Lese bodo lepšega sijaja, če boste na dan zaužili dva litra vode in v prehrano vnesli veliko sadja in zelenjave. Pozabiti ne smete na bogat vir omega 3 maščobnih kislin, železo in vitamine A, B, C in E. Če ste si zaželeli hitre in učinkovite naravne nege, posezite po lončku navadnega jogurta in mu dodajte žlico olivnega olja. Nanesite na lase, pustite delovati 10 minut in sperite s hladno vodo, nato šamponirajte, zaščitite z balzamom in pustite, da se prosto posušijo.

Vitamini za zdrave lase
Vitamini za zdrave laseFOTO: iStockphoto

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. S klikom na gumb Spletno oko prijavite komentar, za katerega menite, da vsebuje sovražni govor.