Prigrizki, ki si jih lahko brez slabe vesti privoščite zvečer!

J.V.
13.06.2018, 8:05
0
Večerni prigrizki pred televizijo so ponavadi eden izmed glavnih krivcev za kopičenje odvečnih kilogramov. A ni treba, da je tako. Obstajajo namreč tudi zdravi in še vedno zelo okusni prigrizki, s katerimi lahko nadomestite čips in čokolado ter si jih privoščite brez kančka slabe vesti!

Kokice
KokiceFOTO: Profimedia

Eno izmed najbolj pogostih vprašanj, ki si ga pred poletjem zastavlja marsikatera je zagotovo: 'Kdaj sem se tako zredila?'. In razlog za to so pogosto nezdravi slani in sladki prigrizki, ki se jim ne moremo upreti pred spanjem in nam v mesecih pred poletjem povzročajo preglavice. K sreči pa obstajajo tudi drugi okusni prigrizki, s katerimi boste potešile željo po 'grickanju' pred televizijo in po katerih ne boste imele slabe vesti. 

Solata iz redkvic
Solata iz redkvicFOTO: iStockphoto

1. Redkvica

Če vam pogosto paše slano in si večkrat na teden rade privoščite vrečko čipsa ali smokijev, lahko željo po slanem potešite tudi s čim bolj zdravim. Vse tiste z domačim vrtom,  imate te dni zagotovo težavo, kam z vso redkvico. Kaj pa, če bi z njo zamenjale vrečko čipsa? Pripravite si skodelico oprane redkvico in majhen ščepec soli, v katerega jo pomakate.

2. Kokice

Pokovka je eden izmed bolj zdravih prigrizkov, če si jo seveda pripravite same doma in ne uporabite vrečke kokic za v mikrovalovko, ki vsebujejo tudi veliko maska. Ne boste verjele, toda kokice vsebujejo veliko vitaminov in antioksidantov (približno 300 miligramov na porcijo). Hrustljava lupina, ki obdaja zrno vsebuje tudi veliko vlaknin in s pravilno pripravo si jih lahko privoščite povsem brez slabe vesti. 

Kokice
Kokice

3. Oreščki

Sami oreščki ali pomešani s suhim sadjem so zelo bogati s hranili. Poleg tega da so odličen vir vlaknin in magnezija, so bogati z omega-3 maščobnimi kislinami in drugimi zdravimi maščobami, ki upočasnijo prebavo ogljikovih hidratov, pri čemer se niža tudi raven sladkorja v krvi. Vlakna iz mandljev, orehov in lešnikov dolgo ostajajo v prebavnem traktu in ustvarjajo občutek sitosti. Ko ste lačne, posezite po enem od teh oreščkov, zmlete pa lahko dodate tudi v solato, omako ali jogurt.

Oreščki
OreščkiFOTO: iStock

4. Polnjen paradižnik

Paradižnik izdolbite in napolnite z zeliščno skuto. Zmešajte eno žlico manj mastne skute in ji dodajte baziliko, drobnjak, timijan in peteršilj. Začimbe spodbujajo metabolizem, pomirjajo in ohranjajo vitkost.

5. Jajce z zelenjavo

Trdo kuhano jajce narežite in mu dodajte korenček ter redkvico. Najboljši del jajca je beljak, saj je odličen vir beljakovin. Redkvica v sebi skriva vitamin B6, magnezij, baker in kalcij, korenje pa je pomemben vir beta karotina, ki je med drugim pomemben za zdravje oči, kože in las.

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. S klikom na gumb Spletno oko prijavite komentar, za katerega menite, da vsebuje sovražni govor.