Zadovoljna.si
Počasi dvignemo zgornji del telesa za 15 stopinj in zarotiramo zgornji del telesa v desno.

Fit do poletja

6 TOP vaj za trebuh, ki zagotavljajo rezultate!

zadovoljna.si
16. 01. 2018 08.01
3

Če spadate v tisto skupino deklet in žensk, ki jih ob pogledu na lastno telo najbolj zmoti trebušček, zagotovo že dobro veste, katerim živilom se izogibati, da ne bi bile še bolj napihnjene. Toda najuspešnejše boste, če boste svoj trebušček okrepile tudi s primernimi vajami. Seveda je treba vaje tudi pravilno izvajati, da ne bi bilo kakšnih poškodb. Z nekaj vztrajnosti in dobre volje bodo rezultati kmalu vidni.

V tem položaju se malo zadržimo in se spustimo nazaj v začetnega.
V tem položaju se malo zadržimo in se spustimo nazaj v začetnega.FOTO: Thinkstock

DVIG MEDENICE

Ležimo na blazini, hrbet je raven. Roke so iztegnjene ob telesu. Počasi dvignemo spodnji del hrbta in zadnjico od tal, nato potisnemo boke proti stropu, da dosežemo kar največji izteg. V tem položaju se malo zadržimo in se spustimo nazaj v začetnega.

STRANSKA ROTACIJA

Za to vajo potrebujemo palico, ki jo postavimo za vrat na ramena. Palico držite na obeh koncih in počasi obrnite telo v desno ter pri tem stisnite trebušno steno. Isto ponovite z rotacijo v levo stran. Premikajte se le v pasu, boki naj bodo pri miru. Pogled naj bo usmerjen naravnost, s čimer bo razbremenjen vrat.

Počasi dvignemo zgornji del telesa za 15 stopinj in zarotiramo zgornji del telesa v desno.
Počasi dvignemo zgornji del telesa za 15 stopinj in zarotiramo zgornji del telesa v desno. FOTO:

STRANSKI UPOGIB LEŽE

Ležemo ravno na blazino, noge imamo na tleh. Roke položimo za vrat. Glava naj gleda proti stropu. Počasi dvignemo zgornji del telesa za 15 stopinj in zarotiramo zgornji del telesa v desno, spodnji del hrbta naj bo med gibom ves čas na blazini, ne smemo ga dvigovati ali obračati, isto ponovimo in zarotiramo zgornji del teles v levo.

KOLESARJENJE LEŽE

Ležimo na blazini, roke imamo za vratom, glava je dvignjena za 10 stopinj, tako da čutimo nekaj napetosti v trebušnih mišicah. Začnemo z levo nogo, ki jo iztegnemo pred sabo in jo nato takoj nazaj pokrčimo. Enako delamo izmenično z desno nogo. To je leva in desna kombinacija.

DVIG NOG SEDE

Pri tej vaji sedimo ravno na klopci, telo je nagnjeno nazaj za 45 stopinj, roke so malo pokrčene ob telesu. Obe nogi sta ravni, zgornji del telesa naj bo stabiliziran, noge dvignete do kota 45 stopinj glede na tla. Stisnite trebušne mišice in počasi spustite noge v začetni položaj.

ZAPIRANJE KNJIGE SEDE

Sedimo na robu ravne klopi ali stola. S telesom se nagnemo nekoliko nazaj, natančneje do kota 45 stopinj, noge so izravnane. Vajo izvajate tako, da sočasno približajte zgornji del telesa s koleni, kot da se želite zviti v klobčič. Stisnite trebušne mišice in se vrnite v začetni položaj.

Živila za lep trebušček

Poleg vaj, s katerimi boste učvrstile trebušček, vam bodo do boljšega rezultata pomagala tudi določena živila, ki topijo maščobe. Privoščite si avokado, saj je zelo nasiten, a ne redi. Tri skodelice zelenega čaja na dan spodbujajo metabolizem in izgorevanje kalorij. Jogurt spodbuja delovanje črevesja in pospešuje prebavo. Borovnice vsebujejo antioksidante, poleg tega preprečujejo nabiranje maščobe v predelu trebuha. Za posladek si privoščite čokoladno mleko, ki pomaga pri preprečevanju poškodb mišic, obenem pa jih krepi, tudi na predelu trebuha, posledica pa je bolj čvrst in raven trebušček.

KOMENTARJI (3)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 493