Zadovoljna.si
Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo.

Šport in zdravje

Bodi vztrajna, 5. del: Dijana se je odločila sprejeti izziv

A.O.
31. 08. 2009 18.35
0

Dijana Galič, televizijska voditeljica, si je zadala cilj, da bo v šestih mesecih temeljito preoblikovala svoje telo. Na današnjem treningu se bo pošteno razmigala in predihala.

Trener Gašper Simčič se je odločil za krožni trening, pri katerem vaje razdelimo po trenažerjih. Gre za dinamično obliko vadbe, ki zahteva že nekoliko več izkušenj.

Dijana je vztrajna in njen cilj je jasen: oblikovati telo skoraj do perfekcije.
Dijana je vztrajna in njen cilj je jasen: oblikovati telo skoraj do perfekcije.FOTO: Dare Čekeliš

Pa začnimo!

1.vaja: izpadni korak
2.vaja: upogib trupa
3.vaja: veslanje
4.vaja: enoročni potisk s prsi

Sledi kratek počitek in ponovitev vaj v enakem zaporedju in z istim številom ponovitev.

Aerobna vadba

Redna telesna vadba je dokazano najboljša oblika ohranjanja telesne teže in splošnega zdravja. Kardiovaskularna in respiratorna vadba odlično vpliva na naše srce, ožilje in dihala, zmanjšuje koncentracijo škodljivega in povečuje koncentracijo zaščitnega holesterola v krvi. Povečani srčni utrip vpliva na porabo maščobe, niža nivo glukoze v krvi, preprečuje nespečnost, izboljša naše psihično stanje in počutje ter omogoča obvladovanje stresa. Z redno telesno vadbo zmanjšamo tveganje za nastanek pogostih bolezni, kot so hipertenzija, ateroskleroza, debelost, diabetes tipa II, osteoporoza in drugih.

Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo.
Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo.FOTO: Dare Čekeliš

Kako se počutite danes?

Ste razdražljivi, nezadovoljni, čustveno napeti, obremenjeni, anksiozni, razočarani? Se vam zdi, da ste neprestano v stresu in ne vidite izhoda? Morda je rešitev v gibanju. Rednem in vodenem gibanju, ki bo v vaše življenje vnesel novo dimenzijo, novo kakovost in svežino. Ne čakajte, da vas kdo povabi v fitnes, na tek, plavanje, ampak se sami odločite za ta korak, ki vam bo korenito spremenil življenje. Znanstveno je dokazano, da so ljudje, ki redno vadijo in skrbijo za dobro telesno kondicijo, manj občutljivi za negativne posledice stresa, imajo večje samospoštovanje in so bolj samozavestni.

Ne pretiravajte!

In, ker vemo, da nobena skrajnost ni dobra, se je zelo pomembno posvetovati s strokovnjakom. Kaj lahko pričakujemo od sebe, do katere mere lahko treniramo svoje telo, kakšne spremljevalne aktivnosti so pomembne za kakovostno vadbo in kako pogosti naj bodo treningi. Nesmiselno in celo nevarno je pretiravati ali celo presegati svoj aerobni prag. Bodimo raje zmerni in previdni tudi pri vadbi, lotimo se je z vso resnostjo in odgovornostjo.

Ne pozabite na prehrano!

Seveda pa je pomemben dejavnik zdravega življenjskega sloga tudi prehrana. Bodimo zmerni in jejmo uravnostežene obroke. Pet krat na dan je ravno prav in naj bodo na krožniku zdrava in enostavno pripravljena živila. Vzemimo si čas in uživajmo!

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV

Piškotki

To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.

Omogoči uporabo piškotkov za ogled video vsebin, za boljše delovanje in napredno oglaševanje in si ob pregledu vsebin zagotovi optimalno uporabniško izkušnjo. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.


ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 314