Zadovoljna.si
Ženska hujša - 2

Šport in zdravje

Debele laži o hujšanju, ki jim verjamemo

K.B.
09. 04. 2019 07.57
0

Nikakor ne jejte pozno zvečer, ne kombinirajte maščob in ogljikovih hidratov, zmanjšajte vnos sladkorja ... Vse to so nasveti za pomoč pri hujšanju. Žal so nekateri le delno resnični, drugi pa sploh ne.

Veliko lažje je kalorije vnesti, kot jih porabiti.
Veliko lažje je kalorije vnesti, kot jih porabiti. FOTO: iStock

Športniki lahko jedo vse, kar si poželijo, ne da bi se zredili

Ta trditev drži le delno. Pri športnih aktivnostih maščobe izgorevajo, kar pomeni, da oseba, ki se ukvarja s telesno vadbo, lahko poje več kot nekdo, ki se s športom ne ukvarja. Vseeno pa nikakor ne drži, da se lahko prenajeda in se zgovarja, da je vse porabila na uri aerobike. Veliko lažje je kalorije vnesti, kot jih porabiti. Formula je za vse enaka. Če se ukvarjate s športom ali ne – če več vnesete kot porabite, boste pridobili na teži.

'Zdrava' živila, ki bi se jih morali izogibati. To je razlog, zakaj!
Preberi še
'Zdrava' živila, ki bi se jih morali izogibati. To je razlog, zakaj!

Izdelki z oznako 'light' ne redijo

To seveda ne drži, saj tovrstni proizvodi vsebujejo manj maščob, vendar imajo zato več sladkorja. Dejstvo je, da nekateri izdelki brez maščob enostavno nimajo dobrega okusa, zato jim dodajajo sladkor. Zato ne kupujte 'light' izdelkov, če mislite, da se zaradi tega ne boste zredili. 

Pet obrokov dnevno je bolje kot trije

O tem, koliko obrokov na dan je treba zaužiti, obstajajo številne teorije, zato ta trditev drži le delno. Nekateri strokovnjaki svetujejo, da zaužijmo tri obroke na dan. Spet drugi pravijo, naj jemo raje petkrat na dan, saj na ta način preprečimo lakoto in prenajedanje med samimi obroki.

Poleti je treba jesti manj

Zaradi visokih temperatur nam v poletnem času pogosto hrana ne tekne kot sicer. Vseeno pa naš organizem ni sposoben sam izdelovati zalog energije. Med potenjem telo porablja energijo, zato jo je treba tudi vnesti. Vseeno pa poskrbite, da spijete dovolj tekočine.

Tudi z uživanjem mesa lahko hujšate.
Tudi z uživanjem mesa lahko hujšate.FOTO: iStockphoto

Z mesom do lepe postave

Če želite izgubiti kakšen kilogram, se ni treba povsem odreči mesu. Prav tako ni treba z menija odstraniti rdečega mesa. Dovolj bo, če omejite količino. Organizem potrebuje snovi, ki se nahajajo v mesu, kot sta denimo cink ter železo. Trditev, da so vsi vegeterijanci vitki, ne drži, saj olje, sir, oreščki in mnogi drugi izdelki v prevelikih količinah redijo.

Sladkor redi

Zaradi uživanja sladkorja se zagotovo ne boste zredili, čeprav mnogi v to verjamejo. Če ga vnašate v normalnih količinah, ga telo razgradi. Kadar pojeste večje količine, kot jih telo potrebuje, boste na teži pridobili. Če bi se sladkorju popolnoma odrekli, bi bilo to za vas lahko nevarno, saj je glavni vir energije za možgane.

Kateri sladkor nam najmanj škodi?
Preberi še
Kateri sladkor nam najmanj škodi?

'Pojej samo pol' – najlažji način hujšanja

Zagotovo ste že slišali za dieto 'pojej le pol', pri kateri namesto celega obroka pojeste le polovico postreženega. Ta filozofija ne predpisuje le določenih živil, dovoljena so prav vsa. Potemtakem lahko namesto cele vrečke čipsa, pojeste le pol. Ali pa se prehranjujete le z 'junk' hrano in se držite tega pravila. Na ta način boste mogoče izgubili kakšen kilogram, vendar boste telesu odrekli nujno potrebne vitamine in snovi, zato tega nikar ne počnite.

Če se ukvarjate s športom ali ne – če več vnesete kot porabite, boste pridobili na teži.
Če se ukvarjate s športom ali ne – če več vnesete kot porabite, boste pridobili na teži.FOTO: iStock

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV

Piškotki

To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.

Omogoči uporabo piškotkov za ogled video vsebin, za boljše delovanje in napredno oglaševanje in si ob pregledu vsebin zagotovi optimalno uporabniško izkušnjo. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.


ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 314