Zadovoljna.si
Z vadbo do lepe zadnjice

Šport in zdravje

Kako s preprostimi vajami do čvrste zadnjice

T. G.
08. 10. 2010 15.40
1

Vse več ljudi se zaveda, kako pomembna sta gibanje in zdrava prehrana za dobro počutje. Osebni trener Primož Raspotnik bo obiskovalkam spletnega portala Zadovoljna.si vsak teden pokazal nekaj vaj, s katerimi boste vse leto lahko ponosne na svojo postavo.

Lepa in čvrsta zadnjica so sanje večine deklet, a le redko katera ima to srečo, da je s takšno "ritko" obdarjena. Zato vam tokrat predstavljamo vaji, s katerima boste okrepili in učvrstili zadnjico ter stranski del stegen. Vaje so enostavne, tako da tudi tistim, ki sicer niste vajene gibanja, ne bi smele predstavljati težav.

1. VAJA: IZTEG KOLKA STOJE ali DVIG NOGE NAZAJ

Pri tej vaji stojite, z rokami se oprete na steber ali steno. Začetni položaj: stojimo ravno, hrbet nagnjen malenkost naprej, z rokama se naslonimo na steber ali steno, nogo pokrčimo v kolenu in jo nato potisnemo nazaj ter iztegnemo v kolenu, pri tem stisnemo zadnjico, nogo vrnemo v začetni položaj.
Z eno nogo naredimo od 10 do 15 ponovitev, nato nogi zamenjamo. Naredite od dve do štiri serije z vsako nogo.

Lepa zadnjica le redko "pride" sama od sebe ...
Lepa zadnjica le redko "pride" sama od sebe ...FOTO: iStockphoto

2. VAJA: STRANSKI DVIG NOGE STOJE

Tudi pri tej vaji se naslonite ob steber ali steno. Začetni položaj: Stojimo ravno, na steber ali steno se naslonimo postrani. Leva noga naj bo iztegnjena, hrbtenica pa zravnana. Vdihnemo in z izdihom dvignemo nogo v stranskem loku v zrak ter jo z vdihom spustimo. Nogo lahko vsakič spustimo na tla, lahko pa jo zadržimo v malo dvignjenem položaju.
Na eni strani lahko naredimo med 10 in 15 ponovitev, nato nogi zamenjamo. Naredite od dve do štiri serije z vsako nogo.

Pazite na prehrano!

Seveda je ob gibanju pomembno tudi to, kako se prehranjujemo. Primož vam svetuje, da jeste belo meso (perutnina, ribe ...), veliko zelenjave, da pijete veliko tekočine, predvsem vodo ali kakšno naravno limonado, da se telo razstrupi, pa tudi celulit se ne bo tako nabiral. Izogibajte se predvsem ocvrte hrane, pizze niso zaželene, pa tudi količino živil, ki vsebujejo ogljikove hidrate, zmanjšajte na svojem jedilniku – to so testenine, riž, krompir, kruh. Vsi hidrati, ki niso pokurjeni, se pri ženskah naložijo prav na predel nog in zadnjice.

Ni dovolj vadba, pomembna je tudi pravilna prehrana.
Ni dovolj vadba, pomembna je tudi pravilna prehrana.FOTO:

SORODNI ČLANKI

KOMENTARJI (1)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV

Piškotki

To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.

Omogoči uporabo piškotkov za ogled video vsebin, za boljše delovanje in napredno oglaševanje in si ob pregledu vsebin zagotovi optimalno uporabniško izkušnjo. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.


ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 314