Zadovoljna.si
So tudi vaše hlače postale tesne?

Šport in zdravje

5 nasvetov za vitko linijo

Z.S.
24. 02. 2011 16.40
3

Pomlad je pred vrati in naše telo je treba znova prebuditi in vrniti v formo. Je čas za športno aktivnost in strogo dieto!? Če se z napisano trditvijo nikakor ne strinjate, vam ponujamo še mnogo lažjo in bolj preprosto pot. Tu je pet učinkovitih nasvetov za lepo telo!

So tudi vaše hlače postale tesne?
So tudi vaše hlače postale tesne?FOTO: iStockphoto
1. Odpravite tekoče kalorije

Skoraj neverjetno je, koliko kalorij v svoje telo vnesemo povsem po nepotrebnem, s tako imenovano tekočo hrano. Kava, gazirana pijača ali sadni sokovi so pravo leglo kalorij, ki pa našega telesa ne nahranijo, temveč ga le zasičijo s hrano, ki je ne potrebuje. Bodite pozorni, koliko skodelic kave na dan se znajde na vaši mizi med službenim časom ali koliko kalorij pridobite s sokom, ki ga pijete ob malici ali kosilu. Vse pijače raje nadomestite z vodo, ki ji dodate limonine, pomarančne ali kumarične krhlje. Ne samo da vam bosta hvaležna tako telo kot tudi koža, izboljšalo se bo tudi vaše počutje.

2. Ugasnite televizijo in se napotite v naravo!

Pred televizijo zagotovo ne sedimo praznih rok. Običajno se nam pridruži še vrečka slanega krompirčka, zavitek čokolade ali skledica bonbonov. Namesto da bi svoje misli odvrnili od hrane, pa nas večkrat premamijo še TV-oglasi. Popoldansko posedanje pred ekranom zato raje nadomestite s sprehodom ali najljubšim športom. Gibanje bo predramilo vaše telo in ga napolnilo z osvežujočo energijo.

Ko gledamo televizijo, radi kaj prigriznemo.
Ko gledamo televizijo, radi kaj prigriznemo.FOTO:
3. Začnite večerjo z zelenjavo

Ko se odločite za zadnji obrok dneva ali večerjo, nikar ne pozabite na zelenjavo. Omislite si skledo solate z jogurtovim prelivom, kuhano ali surovo zelenjavo ali zelenjavno juho. Zraven ne pozabite na kozarec vode in presenečeni boste, kako hitro boste občutili, da je vaš želodec poln. Tako boste pojedli mnogo manj nezdravih živil, saj vaše telo ne bo več sestradano.

4. Trikrat na teden z jedilnika odstranite testenine, krompir, riž in kruh

Velikokrat si ob napisu 'polnozrnat izdelek' predstavljamo, da to živilo za naše telo ni škodljivo, kar pa ni popolnoma res. Ne glede na to, da so izdelki z visoko vsebnostjo vlaknin zelo priljubljeni med dietno prehrano, z njimi ne smemo pretiravati. Trikrat na teden si zato privoščite dan brez ogljikovih hidratov. Tako boste prisiljeni svoj krožnik zapolniti z bolj zdravimi živili, kot sta meso in zelenjava.

Polnozrnat ali ne - še vedno ne smemo pretiravati!
Polnozrnat ali ne - še vedno ne smemo pretiravati!FOTO: iStockphoto

5. Po večerji zaprite kuhinjo

Če imate družino, tega nikakor ne smete storiti dobesedno, kljub vsemu pa se jedilnemu prostoru poskušajte izogibati. Kuhinja je namreč v naših mislih zaznamovana kot velik hladilnik – če vstopimo, bomo iz nje zagotovo tudi nekaj odnesli. Naj bo zato večerja vaš zadnji obrok, ki bo zaprl kuhinjo. Privoščite si lahko le še skodelico čaja.

  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (3)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 478