Zadovoljna.si
Ženska, ki telovadi

Šport

Z redno vadbo nikar ne pretiravajte!

zadovoljna.si
26. 09. 2016 08.02
1

Odločili ste se za vadbo. Redno vadbo. A pozor, ne pretiravajte! Vzemite si čas, posvetujte se s strokovnjakom in ne pričakujte preveč od sebe.

Po vadbi
Po vadbiFOTO: Thinkstock

Vsak dan naredite nekaj zase

Preusmerite svoje misli k aktivnostim, ki jih lahko obvladate, in se ne obremenjujte s tistimi, katerim niste kos. Ne precenjujte se in ne pretiravajte. V naši naravi je, da skušamo že na začetku iztisniti iz sebe zadnje atome energije in nadoknaditi zamujeni čas. Če smo se dolga leta mačehovsko vedli do sebe in pridobivali kilograme, enostavno ne moremo čez noč postati vitalni, v vrhunski formi in z lepo oblikovanim telesom. Poslušajte svoj notranji glas in sledite napredku, saj je pomanjkanje samozavesti vaš največji sovražnik. Ko napoči trenutek, stopite na višjo stopničko, kjer je večja obremenitev, hujši napor, a tudi razgled je lepši. Ko strah pred neznanim, novim, izgine, so občutki neverjetni. Zahtevajte od sebe več, a ne preveč.

Počasi, korak za korakom

Ko se odločite za redno vadbo, ste pripravljeni na vse: obisk fitnesa, potenje, povišan srčni utrip, celo čas si rezervirate in se odpravite na trening. Vse lepo in prav, a pazite, da ne dosežete nasprotnega učinka. Pretiravanje lahko vodi do dokončnega poraza, kar pomeni, da podaljšamo čas do boljšega počutja. Zlato pravilo, ki ga zagovarjajo strokovnjaki, pravi, da lahko vsako uro vadbe povečamo napor za največ 10 odstotkov. Napredujmo počasi, da se telo navadi na spremembo in da se izognemo morebitnim poškodbam. 

Ženska, ki telovadi - 4
Ženska, ki telovadi - 4 FOTO: Thinkstock

Trebušnjaki za lep trebuh

Večina med nami ima dobre pogoje za lep trebuh, le načrtovano vadbo potrebujemo in zvrhano mero potrpežljivosti. Težave nastopijo, ko bi radi z vajami pokazali mišice na trebuhu in napeto kožo, pa nam maščevje okoli trebuha to onemogoča. Torej, naj se še tako trudimo in telovadimo, brez uravnotežene prehrane in discipline ne bo šlo. Zaman namreč krepimo mišice in se potimo, saj je k preoblikovanju telesa treba pristopiti celostno. Strokovnjaki so prepričani, da so bolj umirjene vadbe, kot sta joga in pilates, dobrodošle, a kardio vadba je za čvrste mišice trebuha, ob pravilni prehrani, na prvem mestu.

Koliko časa preživite v fitnesu?

Ljudje smo različni in lahko imamo povsem drugačen pogled na vadbo. Ni pomembno, koliko časa preživimo v fitnesu, pomembno je, da delamo prave vaje in s pravo mero razuma. Posvetujmo se s strokovnjakom in izdelajmo načrt vadbe. Ko se pogledamo v ogledalo, se moramo zavedati, da je naše oko zelo kritično in vidimo najmanjšo malenkost in spremembo na telesu. Zato se oblecimo v oblačila, ki nam lepo pristojijo, uredimo se za obisk fitnesa, bodimo naspani in pripravljeni na napor. In vedno, ko bomo hoteli pojesti kakšen kos tortice, se spomnimo na to, kako bomo videti pri naslednjem obisku telovadbe. 

KOMENTARJI (1)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV

Piškotki

To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.

Omogoči uporabo piškotkov za ogled video vsebin, za boljše delovanje in napredno oglaševanje in si ob pregledu vsebin zagotovi optimalno uporabniško izkušnjo. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.


ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 314