Zadovoljna.si
ženska pri računalniku

Šport in zdravje

Hujšajte s pomočjo družbenih omrežij

M.K.
15. 07. 2013 08.02
1

Tik pred odhodom na dopust ima večina žensk vsaj en skupen cilj: izgubiti kakšen kilogramček, dva ali tri, da bodo v kopalkah na plaži resnično blestele. Očitno pa tudi hujšanje vse bolj prehaja v virtualno sfero, saj se je v zadnjem času pojavil nov način hujšanja, pri katerem posameznice uspehe in neuspehe svoje borbe s kilogrami preko družbenih omrežij delijo s prijatelji ali celo vesoljnim svetom.

Svoje zasebno življenje lahko s svetom delimo vedno in povsod.
Svoje zasebno življenje lahko s svetom delimo vedno in povsod. FOTO: Profimedia
Ženske se z odvečnimi kilogrami poskušamo spopasti na vse možne načine, a le redkim zares uspe shujšati. Pri večini je izguba teže le kratkotrajna in se v le nekaj tednih vsi izgubljeni kilogrami vrnejo z vsem svojim sorodstvom vred. Razlogov za neuspeh je skoraj toliko, kolikor je žensk: pri nekaterih zmanjka motivacije, druge za svoj neuspeh krivijo stres ali hud tempo življenja, spet tretje po nekaj tednih enostavno izgubijo voljo do hujšanja. Psihologi pravijo, da je največja težava ljudi, ki se borijo s kilogrami, ta, da se v tej bitki počutijo osamljene in sčasoma dobijo občutek, da se jim dogaja krivica, ker naj bi bili edini, ki se morajo ves čas nečemu odpovedovati. Prav to naj bi bil eden izmed glavnih razlogov za nov dietni trend, ki sloni na informiranju okolice o (ne)uspešnosti hujšanja.

Objavljajo tako rekoč vse

Večina žensk, ki se loti tako imenovane Facebook diete, s svojimi virtualnimi prijatelji najprej deli zastavljen program hujšanja in cilje, ki jih želi doseči, nato pa vsakodnevno objavlja jedilnike, fotografije iz fitnesa in vse skušnjave, ki so jim izpostavljene. Konstantno delijo tudi fotografije o uspešnosti svoje diete, nasvete na sotrpinke in iščejo vzroke za (ne)uspeh. Lahko bi rekli, da svetu odprejo vrata v svoj dom oziroma kar v svojo dušo.

Odzivi so motivacija

Glede na anonimne ankete, ki jih je pred časom opravilo neko britansko združenje, naj bi bilo 'virtualno hujšanje' zelo učinkovito. Psihologi pozitivne rezultate pripisujejo pritisku, ki so mu med dieto izpostavljene te posameznice, saj čutijo odgovornost do svojih virtualnih prijateljev, ki jih enostavno ne smejo razočarati. Tako imajo občutek, da v bitki proti nadležnim kilogramom niso same, če pa jih za njihov uspeh kdo nagradi s pozitivnim komentarjem, jim s tem vlije obilo motivacije in jih spodbudi, da vztrajajo še naprej. Istočasno s svojimi uspehi dajejo pogum in motivacijo tudi drugim ženskam, ki se borijo s kilogrami ali jih prepričajo, da se lotijo hujšanja.

Pridružite se nam na Facebooku, to lahko storite s klikom na

Komentarji so običajno motivacija za nadaljnje hujšanje.
Komentarji so običajno motivacija za nadaljnje hujšanje.FOTO: Reuters
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (1)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 658