Zadovoljna.si
Za takšen trebušček je treba delati prave vaje.

Šport in zdravje

Preproste vaje za seksi trebušček

T. G./U.F.
05. 11. 2010 16.35
1

Bi rade rekle "adijo" maščobnim oblogam na svojem trebuščku? Do lepe in skladne postave vam bo pomagal osebni trener Primož Raspotnik, ki vam v seriji videoprispevkov svetuje, kako učinkovito do sanjskih oblin. Tokrat si oglejte vaje, ki jih priporoča za čvrst trebušček.

Če spadate med tiste, ki vaje najraje delajo doma, ste lahko brez skrbi, saj smo pripravili serijo prispevkov, v katerih vam osebni trener Primož Raspotnik podrobno pojasni, katero vajo izvajati za posamezen del telesa. Kar pa je najpomembneje, opozoril vas bo tudi na pravilno izvajanje posameznega giba, tako da bodo vaje maksimalno učinkovite, ob tem pa ne bo nevarnosti za poškodbe. Zato se nikar ne zanašajte na debele zimske puloverje, s katerimi bi lahko prikrile odvečne centimetre okoli trebuščka, ampak naredite nekaj zase ter postanite ponosna "lastnica" seksi čvrstega trebuščka.

Za takšen trebušček je treba delati prave vaje.
Za takšen trebušček je treba delati prave vaje.FOTO: iStockphoto

5. VAJA: STRANSKI UPOGIB LEŽE
Ležemo ravno na blazino, noge imamo na tleh. Roke položimo za vrat. Glava naj gleda proti stropu. Počasi dvignemo zgornji del telesa za 15 stopinj in zarotiramo zgornji del telesa v desno, spodnji del hrbta naj bo med gibom ves čas na blazini, ne smemo ga dvigovati ali obračati, isto ponovimo in zarotiramo zgornji del teles v levo.

6. VAJA: KOLESARJENJE LEŽE
Ležimo na blazini, roke imamo za vratom, glava je dvignjena za 10 stopinj, tako da čutimo nekaj napetosti v trebušnih mišicah. Začnemo z levo nogo, ki jo iztegnemo pred sabo in jo nato takoj nazaj pokrčimo. Enako delamo izmenično z desno nogo. To je leva in desna kombinacija.

Osebni trener Primož Raspotnik vas v prispevku vodi skozi posamezno vajo.
Osebni trener Primož Raspotnik vas v prispevku vodi skozi posamezno vajo.FOTO: Aljoša Kravanja

Živila za lep trebušček

Poleg vaj, s katerimi boste učvrstile trebušček, vam bodo do boljšega rezultata pomagala tudi določena živila, ki topijo maščobe. Privoščite si avokado, saj je zelo nasiten, a ne redi. Tri skodelice zelenega čaja na dan spodbujajo metabolizem in izgorevanje kalorij. Jogurt spodbuja delovanje črevesja in pospešuje prebavo. Borovnice vsebujejo antioksidante, poleg tega preprečujejo nabiranje maščobe v predelu trebuha. Za posladek si privoščite čokoladno mleko, ki pomaga pri preprečevanju poškodb mišic, obenem pa jih učvrščuje, tudi na predelu trebuha, posledica pa je bolj čvrst in raven trebušček.

Avokado – nasiten, a ne redi.
Avokado – nasiten, a ne redi.FOTO: iStockphoto

KOMENTARJI (1)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV

Piškotki

To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.

Omogoči uporabo piškotkov za ogled video vsebin, za boljše delovanje in napredno oglaševanje in si ob pregledu vsebin zagotovi optimalno uporabniško izkušnjo. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.


ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 324