Na Japonskem vadijo skupaj
Na Japonskem imajo tamkajšnji prebivalci tradicijo jutranjega raztezanja. Na nacionalni radijski postaji v jutranjih urah predvajajo glasbo, veseli ton klavirja, ki naznanja vadbo. Skupna rutinska vadba sega že v leto 1920, tovrstno tradicijo pa nadaljujejo vse do danes. Pri tem sodelujejo prav vsi, od otrok v šolah do starejših ljudi v parkih, kjer se zbirajo na skupinskih vadbah. Vsi se strinjajo, da z zdravo navado pospešujejo krvni obtok in povečujejo fleksibilnost.
Makadamske poti za boso hojo
V nekaterih predelih Singapurja, Malezije in Tajvana je mogoče videti veliko makadamskih poti, ki se vijejo skozi parke, zdravilišča in apartmajske komplekse. Načrtovalci na ta način spodbujajo boso hojo, ki ima številne pozitivne učinke na posameznikovo zdravje. Poti so zasnovane na načelih alternativne medicine refleksologije. Gre za način zdravljenja, pri katerem terapevt s posebnimi ročnimi tehnikami in točno določenimi prsti izvaja fizičen pritisk na točno določene točke na nogah. Od teh je vsaka točka povezana z določenim delom telesa. Tako naj bi z boso hojo aktivirali pozitivne učinke refleksologije.
Ljubezen do plesa in glasbe
Na Kubi prebivalci obožujejo glasbo in ples, pojma, ki sta tam tesno povezana. Gre za del kulture, ob ritmih glasbe pa se Kubanci odzovejo s telesnimi gibi, ki so pri njih nekakšna naravna reakcija na glasbo. Ne plešejo le na zabavah in svatbah, temveč tudi okoli svojih domov, v klubih ter v šolah, kjer je ples največkrat del učnega programa. Njihov moto je "Sprosti se in pleši, kjer imaš priložnost". Tako ne le uživajo, temveč tudi izgubljajo odvečne kilograme oziroma telo ohranjajo v formi.
Ko kolo postane glavno prevozno sredstvo
Na Nizozemskem je močno priljubljena vožnja s kolesom, ki ga uporabljajo kot glavno prevozno sredstvo. Z njim se vozijo v službo, trgovino ali šolo. Kar polovica prebivalcev mesta Amsterdam se dnevno vozi s kolesom, več kot 85 odstotkov ljudi pa vsaj enkrat na teden. Nizozemski raziskovalci so v nedavni raziskavi ugotovili, da ima vožnja s kolesom številne zdravstvene prednosti, prav tako pa bistveno manj onesnažuje zrak in zmanjšuje število prometnih nesreč. Tudi za Dance je značilna množična uporaba kolesa. Tako kot Nizozemci tudi oni kolo uporabljajo kot glavno prevozno sredstvo. Njihove ceste so posebej prilagojene vožnji s kolesom, celo avtoceste v bližini mesta imajo označen del, namenjen le kolesarjem. Z njim se vozijo tako petletniki, ko gredo v šolo, kot tudi 80-letniki, ki se vozijo po svojih opravkih. Zgovorne so tudi številke, ki nakazujejo na to, da je na Danskem več koles kot ljudi, saj ima en prebivalec vsaj dve kolesi, če se kateri pokvari.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV