Zadovoljna.si
Trebušček

Šport in zdravje

V 3 korakih do čvrstega trebuščka

Z.S.
24. 05. 2010 11.00
2

Maščobne celice na predelu trebuha veljajo za ene izmed najbolj nadležnih. Če se jih želite znebiti do poletja, morate upoštevati tri ključne nasvete, ki vas bodo pripeljali do opaznih rezultatov.

Jennifer Aniston se lahko kljub 41-letom pohvali s popolnim telesom, medtem, ko ima mamica Angelina Jolie za seboj dva poroda, njen trebušček pa vseeno ostaja v popolni formi.
Jennifer Aniston se lahko kljub 41-letom pohvali s popolnim telesom, medtem, ko ima mamica Angelina Jolie za seboj dva poroda, njen trebušček pa vseeno ostaja v popolni formi.FOTO:
Poletje se približa s svetlobno hitrostjo, zato že danes poskrbite za lepo in čvrsto telo. Če ste se lotili bolj zdravega načina življenja in diete, ne pričakujte, da bo maščoba iz trebuščka zbledela kar sama od sebe. Potrebna bo posebna pazljivost pri hrani in vadbi, da bodo vaše trebušne mišice opazne in zapeljive.

Prvi korak: Jejte hrano, ki topi maščobo

S svojega jedilnika odpravite predelano moko, sladkorje in umetno hrano. Privoščite si avokado, omega-3 maščobe, ribe, svojim jedem namesto soli dodajate začimbe ter tako spodbudite prebavo. Izogibajte se belemu kruhu, belemu rižu in testeninam. Če se odločite za ogljikove hidrate, naj bodo ti raje polnozrnati. Izogibajte se obilnim večerjam ter vsaj tri ure pred spanjem ne jejte.

Jejte okusno, vendar zdravo hrano. Vaš jedilnik naj vsebuje veliko rib in belega mesa.
Jejte okusno, vendar zdravo hrano. Vaš jedilnik naj vsebuje veliko rib in belega mesa.FOTO: iStockphoto
Drugi korak: Delajte vaje za celo telo

V svoje življenje vnesite gibanje. Bolj kot enovrstna vadba in vedno enak sistem bodo vašemu telesu pomagali energijski šoki. Pomembno je, da pospešite svoj srčni utrip in v gibanje spravite celotno telo. Najbolj koristni bodo tek, kolesarjenje, aerobne vadbe in podobno. Ne pozabite niti na vaje z utežmi in trebušnjake. Pri izvajanju vaj za trebuh si pomagajte z žogo, vaje pa izvajajte počasi v seriji po 10–15 ponovitev. Presledek med aerobnim gibanjem in vajami naj bo minimalen, saj bo ogreto telo sposobno pokuriti večjo število kalorij.

Tretji korak: Odpravite stresne dejavnike

Verjeli ali ne, stres, služba, nespečnost in skrbi so glavni dejavniki, da ne dosežemo začrtanega cilja. Vsi našteti dejavniki namreč vplivajo na našo motivacijo, ta pa je eden izmed glavnih razlogov, da se ljudje držimo jedilnika in telesnega gibanja.

Poleg naštetih korakov poskrbite tudi za svojo kožo. Pijte velike količine vode, enkrat na teden pa telesu privoščite piling. Po vsakem tuširanju najbolj občutljive dele telesa (trebuh, zadnjico in stegna) namažite s kremo za učvrstitev. Ne pozabite niti na obvezno masažo in pa priporočljivo savno.

V svoje življenje vnesite gibanje. Telo presentite z aktivnostmi, ki bodo spodbujale srčni utrip.
V svoje življenje vnesite gibanje. Telo presentite z aktivnostmi, ki bodo spodbujale srčni utrip.FOTO: iStockphoto
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (2)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 478