Zadovoljna.si
Jutranja zaspanost

Šport in zdravje

Vadba za 'lenobe', ki bi rade bile 'fit'!

Z.K.
28. 02. 2012 11.53
0

Bližajo se vedno toplejši dnevi in s tem tudi razgaljena telesa. V času zime je marsikdo pridobil kakšen kilogram, ki bi se ga rad znebil. Vendar je zima naredila svoje in mnogim je lenoba že prišla v navado. Kako se spraviti v formo, če spadate med lenobe, ki še niso nared za trdo telo na telovadnih napravah.

David Kirsch je najbolj zaželen osebni trener v Hollywoodu.
David Kirsch je najbolj zaželen osebni trener v Hollywoodu.FOTO:

Zvezdniški fitnes guru David Kirsch, ki skrbi za telesa lepotic, kot sta Heidi Klum in Anne Hathaway, je pripravil kratek načrt, primeren za vse tiste, ki želijo lepo in čvrsto telo, vendar ne želijo celih dnevov preživeti v telovadnici.


Zastavite si uresničljive cilje

Mnogi pogosto že na začetku storijo napako, ko si zastavijo cilj, ki ga je skoraj nemogoče doseči. Kmalu postanejo razočarani in nad vadbo hitro obupajo. Kirsch svetuje, da si določite dosegljiv cilj, kot denimo, "Želim se spraviti v svoje tesno oprijete kavbojke" ali pa "Izgubiti hočem 3 kilograme". Pomembno je, da ostanete na realnih tleh glede vadbe in časa, ki ga boste preživeli aktivno. Nikar ne začnite z intenzivno vadbo, kot sta dve uri vadbe na dan, saj boste pregoreli. Če niste prepričani o tem, kako začeti, se posvetujete z osebnim trenerjem, ki naj vam sestavi načrt prehrane in vadbe.


Zjutraj naredite nekaj ponovitev vaj.
Zjutraj naredite nekaj ponovitev vaj. FOTO:

Gibanje je vadba

Kirsch pravi, da boste z vključitvijo vadbe v svojo dnevno rutino najlažje začeli v življenje vključevati tudi vadbo v fitnesu. Ko zjutraj vstanete iz postelje in preden se odpravite pod tuš, naredite 15 počepov, 15 trebušnjakov in 15 sklec. Pri pripravi zajtrka napravite nekaj izometričnih vaj. Stiskajte in sproščajte trebušne, zadnjične in stegenske mišice. Pred službo si privoščite vsaj 10-minutno vadbo, naj bo to joga, raztezanje ali kardiovadba. "Če boste dan začeli na ta način, imate veliko več možnosti za uspeh pri vadbi v fitnes studiih," pravi Kirsch.


Najdite čas za fitnes!

Izgovori, da ni časa za fitnes, so zelo pogosti, čeprav si uro in pol v dnevu lahko brez težav vzamete in naredite nekaj zase in svoje telo. Vsak ima svoj življenjski slog in sami določite, kdaj je za vas najbolj primeren čas. Lahko je to pred službo, popoldne ali v večernih urah. Ura ni pomembna, glavno je, da si vzamete čas. Najbolj idealno bi bilo, da si na dan vzamete eno uro za vadbo, če kakšen dan časa ni, je tudi 10 minut intenzivne vadbe bolje, kot če ne bi počeli nič.

Osredotočite se!

Največja napaka pri vadbi je ta, da niste osredotočeni na to, kar počnete. To pomeni, da med izvajanjem vaj ne uporabljate mobilnega telefona, ne listate revij in ne gledate televizije. "Sedenje na tekaškem traku in pogovarjanje po telefonu vam pri utrjevanju telesa prav nič ne bo koristilo," pravi Kirsch. Povežite možgane in telo ter se osredotočite na to, kar počnete, in na svoje cilje, ki jih želite doseči.

Premaknite se s kavča v fitnes!
Premaknite se s kavča v fitnes!FOTO:

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 375