Zadovoljna.si
Pa naj še kdo reče, da lubenica ni afrodiziak. Vse je odvisno od tega, kako jo serviramo.

Šport in zdravje

Z lubenico do lepe postave

R.O.
20. 07. 2009 18.51
1

V poletnih mesecih nam misli neprestano uhajajo k shujševalnim dietam z enim samim ciljem, izgubiti kakšen odvečen kilogram. Poskusite z lubenico.

Pa naj še kdo reče, da lubenica ni afrodiziak. Vse je odvisno od tega, kako jo serviramo.
Pa naj še kdo reče, da lubenica ni afrodiziak. Vse je odvisno od tega, kako jo serviramo.FOTO: iStockphoto
Ne razlagajmo že prvi dan, da smo na dieti! Odločitev o veliki psihični obremenitvi, kar spremembna prehranskih navad prav gotovo je, nas lahko spravi na kolena. Zato je zelo pomembno, da odločitev sprejmemo v trenutki, ko smo nanjo pripravljeni, telesno in duševno. Počitniški čas je odlična priložnost, saj lažje načrtujemo obroke, izbor hrane je bolj pester in v svoj dnevni ritem vključimo redno telesno aktivnost.

Bodimo odločni in ne podlegajmo skušnjavam. Zavedati se moramo, da bo doseženi cilj največja nagrada za naš trud. Dobro počutje, večja samozavest in sveža energija so dovolj močni razlogi, da se ne predamo. Samo predstavljajmo si, kako dobro se bomo počutili, ko se bomo pogledali v ogledalo. In kakšni bodo šele pogledi na plaži, ko se bomo samozavestno sprehodili pred kritičnimi pogledi. Uauuu!

Dieta z lubenico je v poletnem času med bolj zanimivimi. Po tednu dni lahko izgubimo toliko kilogramov, da lahko skočimo v stari jeans ali celo, da se z veseljem občudujemo v novih kopalkah. Lubenica je polna vlaknin in vode, torej nas odžeja in dobro prečisti telo. Vsebuje tiste vrste aminokislin, ki sproščajo pretok krvi po žilah, a, žal, ne dovolj, da bi moškim pomagale pri erekciji.

Ste za dieto z lubenico?
Ste za dieto z lubenico?FOTO: iStockphoto

Dobra plat diete z velikim, sočnim in osvežilnim sadežem je, da lahko v omejenih količinah jemo tudi pico, morske sadeže, testenine in celo kruh. Jedilnik sedemdnevne diete z lubenico je sestavljen iz petih obrokov in vnosom 1400 kalorij na dan. Osnova so obroki bogati z lubenico, nizkokaloričnim jogurtom, posnetim mlekom in müsliji brez sladkorja. Vsak dan pa si privoščimo kakšno popestritev, kot je solata iz mocarele in paradižnika, testenine z bučkami, losos z artičokami, korenčkova solata, rezina kuhanega pršuta ali hobotnica s krompirjem.

Ne izpuščajmo obrokov in če želimo dieto z lubenico podaljšati za teden dni, dodajmo 500 kalorij dnevno. Sladek sadež lahko nadomestimo z melono, a ne pozabimo, da je število kalorij na 100 gramov pri lubenici za 33 kalorij manjše. Bodimo pozorni tudi na količino obrokov in upoštevajmo zdravo mero zaužite hrane: krog, ki ga dobite, če sklenemo palca in kazalca obeh rok, pomeni velikost obroka. 

Po 18. uri pozabimo na hrano. Na ta način omogočimo telesu, da si odpočije in se ne obremenjuje s prebavo še ponoči. Že po nekaj dneh bomo občutili več energije in z večjim užitkom bomo premagovali vse ovire. In če bomo dosledno upoštevali priporočila strokovnjakov za prehrano, bomo kaj hitro ugotovili, da je zdrava pamet na prvem mestu. Pri prehrani še posebej.

KOMENTARJI (1)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 493