Zadovoljna.si
Melona in lubenica sta idealna sadeža za popolno bikini linijo. Preizkusite ju tudi na počitnicah!

Šport in zdravje

Z lubenico in melono –2 kg

Z.S.
18. 07. 2010 15.43
2

Poletna vročina povzroča veliko potenja, posledično pa tudi zmanjšanje apetita, kar lahko izkoristite za hitro in očiščevalno dieto. Privoščite si dva dni za hitro poletno dieto.

Vroči dnevi so idealni za lahko hrano.
Vroči dnevi so idealni za lahko hrano.FOTO: iStockphoto

Priljubljeno 'hladilno' sadje

Melona in lubenica sodita v družino bučnic in kumar in vsebujeta 90 odstotkov vode. Poleg velike količine tekočine marsikdo ne ve, da v sebi skrivata tudi snov, ki pospešuje čiščenje telesa, kar posledično vpliva na metabolizem. Lubenica je primerna za osvežitev predvsem zaradi jabolčne in citronske kisline. Poleti jo imenujemo tudi 'hladilna jed', ki ima pozitiven vpliv na ledvice, saj spodbuja izločanje strupov iz telesa. Melona se razlikuje predvsem po okusu, ki je veliko bolj specifičen, zato ga lahko nekoliko spremenimo z uporabo začimb. Cimet, zeleni poper in muškatni orešek so idealne sestavine, ki bodo izboljšale okus priljubljenega poletnega sadja.

Melonin okus se poda mnogim jedem.
Melonin okus se poda mnogim jedem. FOTO: iStockphoto

Prvi dan


ZAJTRK
(210 kalorij) Mala melona (neolupljena 600 g, olupljena in razkoščičena 300g), poleg melone lahko pojeste tudi večji polnozrnati prepečenec, ki ga na tanko premažete z lahko skuto.

DOPOLDANSKA MALICA
(110 kalorij) Rezina lubenice (neolupljena 500 g, olupljena in razkoščičena 300 g)

KOSILO
(350 kalorij)

Piščančja solata


Sestavine in priprava: Na teflonski ponvi brez dodane maščobe specite piščančji zrezek, ohlajenega narežite na trakove in jih pol ure marinirajte v dveh čajnih žličkah olja in kisa. Trakove nato razporedite po zeleni solati in jo okrasite s 300 g melone, narezane na kocke. Vse skupaj začinite z baziliko.

Melona in lubenica sta idealna sadeža za popolno bikini linijo. Preizkusite ju tudi na počitnicah!
Melona in lubenica sta idealna sadeža za popolno bikini linijo. Preizkusite ju tudi na počitnicah! FOTO: iStockphoto
POPOLDANSKA MALICA
(110 kalorij) Rezina lubenice (neolupljena 500 g, olupljena in razkoščičena 300 g)

VEČERJA
(350 kalorij)

Melona s sirom

Sestavine in priprava: Očistite pol melone in meso narežite na tanke rezine. Okrasite z drobno narezanim sirom s plemenito plesnijo (sir naj ima največ 45 odstotkov maščobe). Pokapljajte z žličko pomarančnega soka. Začinite s poprom in drobno narezanim peteršiljem.
 Drugi dan

ZAJTRK
(210 kalorij) Mala melona (neolupljena 600 g, olupljena in razkoščičena 300g), poleg melone lahko pojeste tudi večji polnozrnati prepečenec, ki ga na tanko premažete z lahko skuto.

DOPOLDANSKA MALICA
(110 kalorij) Rezina lubenice (neolupljena 500 g, olupljena in razkoščičena 300 g)

Ste že poskusili nekaj novega?
Ste že poskusili nekaj novega?FOTO: iStockphoto
KOSILO
(350 kcal)

Melona s šunko


Sestavine in priprava: Očistite melono in jo narežite na dolge in tanke rezine. Na rezine melone (300 g), položite 70 g nemastne šunke ali 120 g kuhane šunke. Začinite s poprom.

POPOLDANSKA MALICA
(110 kalorij)
Rezina lubenice (neolupljena 500 g, olupljena in razkoščičena 300 g)

Lubenica ima pozitivne vplive na ledvice.
Lubenica ima pozitivne vplive na ledvice. FOTO: iStockphoto


VEČERJA
(350 kalorij)


Škampi s sadno solato

Olupite kivi in ga narežite na kocke. Dodajte 300 g melone, narezane na kocke. Prelijte z dvema žličkama olja in malo limone. Dodajte 6 škampov, katere ste namazali z malo olja in jih hitro popražli v teflonski ponvi. Začinite z limoninim sokom in peteršiljem.

 

KOMENTARJI (2)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 471