Zadovoljna.si
telovadba

Šport in zdravje

Bi rade shujšale? Dvigujte uteži!

Z.K.
11. 02. 2013 10.55
0

Pri ženskah, ki si želijo priti v formo in preoblikovati svoje telo, dvigovanje uteži običajno ni ravno prva izbira. Mnoge se bojijo, da bi s tovrstno vadbo mišice napihnile, s tem pa bi bile videti čokato in prav nič vitko. Strokovnjakinja za fitnes Jean-Ann Marnoch je te dvome razblinila in pojasnila, da z utežmi lahko izgubite več kilogramov kot s tekom ali kolesarjenjem.

telovadba
telovadbaFOTO: iStockphoto
Odlična vadba za večjo porabo energije

Profesionalna osebna trenerka Jean-Ann Marnoch je za medije pojasnila, kako ženske pogosto zanemarjajo vadbo z utežmi, saj menijo, da odvečne kilograme lahko zgubijo le z drugimi načini vadbe, težavo pa jim predstavlja tudi prepričanje, da tovrsten način aktivnosti mišice grdo "napihne". To vsekakor ni tako, saj lahko dvigovanje zmerno težkih uteži, to pomeni, da mišice čutite po 15 dvigih, neverjetno izboljša porabo energije tudi v mirujočem stanju telesa. Mnogi porabijo ogromne vsote denarja za obiskovanje fitnes centrov, pogosto pa svojega cilja ne dosežejo. Jean-Ann pravi, da lahko ob pravilni izvedbi vaj ravno dvigovanje uteži ženskam pomaga pri hitri izgubi odvečnih kilogram in preoblikovanju telesa.

Z enostavnimi vajami do popolnega telesa
Z enostavnimi vajami do popolnega telesa FOTO: iStockphoto
Pospešite bazalni metabolizem

Sestavlja tudi načrte vadbe, pri čemer se osredotoča na pospeševanje bazalnega metabolizma, ki označuje minimalno količino joulov (kalorij), potrebno za vzdrževanje osnovnih telesnih funkcij. Da bi to dosegla, v vadbo vključuje vaje s težjimi utežmi in intervalne ponovitve z vajami visoke intenzivnosti. Njena vadbe traja od 20 minut do ene ure, stranke pa vadijo od pet do šest dni na teden: "Oba spola sta enako zadovoljna z rezultati. Moški dobijo izklesan videz, saj proizvajajo več testosterona, ženske pa vitko in lepo oblikovano telo. Na ta način se posameznikom ni treba držati stroge diete, saj mišice porabijo več joulov (kalorij). Z mišično maso tako povečate delovanje bazalnega metabolizma in si lahko privoščite vnos večjega števila joulov (kalorij)." 

V 12 tednih minus 10 kilogramov

26-letna Kat Ford se strinja s teorijo, da lahko dvigovanje uteži reši problematične predele pri ženskah, kar je preizkusila tudi na lastni koži. Za svojo poroko se je na hitro želela znebiti odvečnih kilogramov in se odločila za redno vadbo ter tek. "Diete se pri meni dolgoročno niso obnesle, zato sem poskusila s tekom. Na teden sem pretekla 32 kilometrov, s svojo težo pa nikakor nisem bila zadovoljna," je pojasnila Kat. Pozneje je začela dvigovati uteži v kratkih intervalih, vadba ji nikoli ni vzela več kot pol ure na dan, razlika v videzu pa je več kot očitna. Izgubila je deset kilogramov v 12 tednih. Boste metodo preizkusile tudi same?

Pridružite se nam na Facebooku, to lahko storite s klikom na

Dvigujte uteži
Dvigujte utežiFOTO: iStockphoto

 

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV

Piškotki

To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.

Omogoči uporabo piškotkov za ogled video vsebin, za boljše delovanje in napredno oglaševanje in si ob pregledu vsebin zagotovi optimalno uporabniško izkušnjo. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.


ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 324