Zadovoljna.si
... in akcija, tek okoli jezera.

Hujšajmo skupaj

Namesto kremšnit tek okoli jezera

Nina Valant
22. 11. 2009 18.53
0

Seveda govorimo o blejskih kremšnitah in Blejskem jezeru. Ines in Caudia skupaj s trenerjem Denisom trenirata tako v fitnesu kot tudi na prostem. Prve bolečine v mišicah so minile, ko sta stopili na tehtnico, pa je vsaki pokazala slab kilogram manj.

Nasmejani Gorenjki Ines in Claudia
Nasmejani Gorenjki Ines in Claudia FOTO: Miro Majcen

Ines in Claudia se prvič srečujeta z resnimi treningi, kjer ni izgovorov 'danes se mi ne ljubi', 'jutri pa res začnem', 'tekla ne bom' in podobno. Odločili sta se, da bosta spremenili svoj način življenja.

Fit tudi v kopalkah

Ines bi bila rada psihofizično močnejša, da bi lažje premagovala vsakodnevne obveznosti. Seveda bi rada tudi bolje zgledala: "V kopalkah in brez njih," pove z nasmehom na obrazu. "Zavedam se, da me čakajo trdi treningi in da bodo prišli tudi dnevi, ko mi bo žal, da sem se na akcijo prijavila. Vendar bom vztrajala do konca, saj želim sama sebi dokazati, da zmorem." Podpirajo pa jo tudi njeni najblližji.

Claudia se je prijavila, ker želi svoj hčerki dokazati, da je lahko še vedno 'hot mama'. Želi utrditi postavo, saj bo tako samozavestnejša in privlačnejša za močnejši spol. Tudi zanjo bo to velika sprememba v živjenju, saj se pred tem nikoli ni redno gibala. "Treningi postajajo iz dneva v dan napornejši, saj Denis ne popušča. Všeč mi je tudi, da treniramo zunaj na svežem zraku."

Nov način življenja

Ko se človek odloči, da želi izgubiti odvečne kilograme, se mora zavedati, da je to velika sprememba v življenju. Trener fitnesa Denis Porčič pravi, da je pomembno, da se ob takih odločitvah ne zaženemo z glavo skozi zid: "Ne smemo misliti, da bodo željeni rezultati prišli čez noč. Treninga se je treba lotiti premišljeno. Ko bosta Ines in Claudia dosegli rezultate in jih želeli obdržati, bosta še naprej morali ostati aktivni. Redno gibanje in zdrava prehrana bosta morali postati njun stil življenja!"

Vaje tai chija
Vaje tai chijaFOTO: Miro Majcen

Ker dekleti prej nista bili vajeni rednega gibanja, je treba paziti, da ne pride do poškodb. "Treba je paziti tudi na pretekle poškodbe, ki sta jih morebiti imeli in telo sčasoma pripraviti na zahtevnejše treninge."

Denis opozarja: "Treba je iti počasi, po stopničkah, ena stopnica za drugo, brez preskakovanja, ker se lahko zgodi, da omagaš ali padeš po stopnicah na sam začetek! Telo je treba graditi tako kot hišo, torej pri temeljih in ne pri strehi. Punci že dva tedna odkrivata vaje za fitnes in osnove začetnega programa, ki ga bosta izvajali približno en mesec, nato pa sledi zahtevnejši, naprednejši program." Pomembno je tudi, da izvajata veliko aerobnega treninga (kolesarjenje, tek in podobno).

Izpadni korak za čvrstejšo zadnjico
Izpadni korak za čvrstejšo zadnjicoFOTO: Miro Majcen

Ines in Claudia pod Denisovim nadzorom trenirata dva- do trikrat na teden v wellnessu FenikS in SQUASHklubBLED: "Najprej sledi ogrevanje, kardio, nato začetni fitnes program in na koncu zopet nekaj kardia in raztezanje." Dekleti pa tudi ob dnevih, ko nimata treninga v fitnesu, ne 'lenarita'. Po navodilih trenerja se sprehajata, večkrat tudi okoli Blejskega jezera. Če pa hodita ali rahlo tečeta zjutraj, to naredita že pred zajtrkom, kar pripomore k večji porabi kalorij.

Prihodnji teden bomo obiskali Dolenjki Katarino in Alenko, ki ju trenira Primož Kobe.

Akcijo Hujšajmo skupaj so omogočili trenerji: Aleš Brumen, Denis Porčič, David Knafelc, Gregor Tuš in Primož Kobe; strokovnjakinja za prehrano Polonca Prohinar; fitnes centri po Sloveniji: wellness FenikS in SQUASHklubBLED, Laguna v Ljubljani, vadbeni center Cubus v Novem mestu, fitnes klub Maribor in fitnes Flex Gym v Trstu.

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 493