Za začetek nam je Špela povedala, da je Pio doživljala kot živahno in sproščeno dekle, ki ni imelo velikih skrbi. Pia je živela za trenutek, bila neposredna in ni komplicirala. Njena odprtost in energičnost sta jo hitro naredili opazno. Ni bila ne sramežljiva ne zadržana, ampak polna življenja in brez potrebe, da bi se preveč ozirala na mnenja drugih.

Ob tem je dodala, da je Pia lahko gledalcem delovala tudi nekoliko naporno, predvsem tistim, ki so navijali za Marka in Laro. V zgodbo je namreč vstopila v trenutku, ko so bili odnosi že precej napeti. A prav zato je po njenem mnenju prinesla pomemben preobrat, ki je pomagal, da so se nekatere stvari, tudi za Marka, razjasnile.


Na vprašanje, kako se je bilo preleviti v Pio, je Špela odgovorila, da je bilo zelo zabavno. Pio je opisala kot lahkoten lik, ki te s svojo sproščenostjo kar malo prevzame. Priznala je, da bi ji včasih prav prišlo več te brezskrbnosti tudi v njenem resničnem življenju. Povedala je, da sta si s Pio precej različni, prav to pa je bil zanjo tudi največji čar igre.

Zaupala nam je, da se Pia v seriji pojavi v treh epizodah. Najprej jo vidimo v Ljubljani, ko pride k Saški v salon, nato pa še na morju, kjer tik pred koncem poskrbi za nekaj dodatnega razburjenja. Čeprav nastopi šele proti koncu zgodbe, je po njenem mnenju vpliv lika na Marka precej močan.


V tistem obdobju je bil njegov odnos z Laro spet na razpotju, nato pa se pojavi Pia in stvari se premaknejo. Špela trdi, da je Pia Marka predramila in ga postavila v položaj, kjer je moral ponovno razmisliti o sebi, svojih občutkih in predvsem o tem, kaj želi storiti glede odnosa z Laro.

Pia je delovala zapeljivo na svoj poseben način. Njen čar ni izviral iz klasične podobe zapeljivke, ampak iz energije, s katero je vstopala v prostor, iz pogleda, govora in odnosa do drugih. Delovala je sproščeno in naravno, kar ji je dalo tisto nekaj, kar pritegne ljudi. "Pristopila sem bolj intuitivno in v danem trenutku skušala ujeti tisto iskrico, zaradi katere drugim pade v oči," je o pripravah na vlogo dejala Špela.


S svojo igralsko pot je začela že v otroštvu, ko je nastopala v šolskih predstavah, plesala, pela v zboru in imela solo nastope. Njena prva večja televizijska vloga je bila medicinska sestra v seriji Usodno vino, nato pa je igrala Julijo v seriji Reka ljubezni. Kasneje je imela še manjše vloge v Najinih mostovih in Sekirci v med, kjer je igrala tajnico.
Zaradi teh izkušenj ji je bilo lažje stopiti pred kamero, ker je že poznala potek snemanja. Kljub temu je poudarila, da vsaka vloga prinaša svoje izzive."Skozi leta sem se preizkusila tudi v različnih formatih – od serij, do filma, reklame in muzikala. Vsaka izkušnja je svoj svet, ima svoje zakonitosti in prinese nekaj novega. Na svoj način pa mi je prav vsaka znova potrdila, da me igra še vedno vleče in izziva."


Na snemanju Skrito v raju so jo zelo lepo sprejeli. Ker igra ni njen glavni poklic, se sprva ni počutila povsem samozavestno, saj je vajena drugačnega dela. Zato ji je veliko pomenilo, da so jo kolegi podpirali z nasveti in spodbudo ter jo sprejeli kot del ekipe. "Prav zaradi tega sem se lažje sprostila in v igri zares uživala," je dejala.

Na vprašanje, katera igralska vloga ji je bila do zdaj osebno najljubša, nam je zaupala, da je to težko izbrati. Vsaka vloga ji je namreč nekaj posebnega dala.

Zanimivo ji je raziskovati različne like, kot sta lahkotna in sproščena Pia ter mlada Matera Tereza v ameriškem dokumentarcu Mother Theresa: No Greater Love. Pri slednji je morala pokazati povsem drugačno energijo – mir, tišino in notranjo moč. Vsaka vloga zanjo predstavlja edinstveno izkušnjo in drugačen ustvarjalni proces, kar ji je pri igranju najbolj všeč.


Poleg igranja večinoma skrbi za načrtovanje snemalnih terminov, kar pomeni, da določa, kdo, kje in kdaj bo snemal. Njena naloga je nekakšen most med kreativnim delom in realnimi možnostmi produkcije. Mora usklajevati želje ustvarjalcev s tem, kar je sploh izvedljivo glede na razpoložljive pogoje.

To delo vključuje veliko organizacije, veliko omejitev in številne vidike, ki jih je treba upoštevati. Hkrati mora imeti dober občutek za potek dogodkov, da lahko predvidi morebitne težave in se hitro prilagodi, če pride do sprememb."Zelo konkretno, zelo raznoliko – in ko na koncu vidiš, kako se vse sestavi v celoto, je občutek res dober," je dodala.


Za konec nam je zaupala tudi anekdoto iz zakulisja snemanja serije Skrito v raju. Z Markom sta imela en prizor, ki sicer ni bil vključen v končno verzijo serije. Šlo je za igriv trenutek tik pred poljubom, ko se pogovarjata o plesu in se sprašujeta, kdo bi koga lahko česa naučil.

Zanimivo je bilo predvsem to, da sta ta prizor posnela v le nekaj minutah. Ker sicer sama pogosto skrbi za načrtovanje snemanja in nadzor nad časom, ji je bila ta izkušnja še posebej posebna."Bilo je zanimivo izkusiti ta "drugi pol" – ko zmanjkuje časa in ti ne preostane drugega, kot da preprosto skočiš v prizor in dovoliš, da trenutek naredi svoje."

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV