Vse se je začelo, ko so se mu prvič pojavile težave z atopično in suho kožo, saj mu to ni oviralo zgolj zasebnega življenja, temveč tudi poslovnega. "Takrat sem deloval kot vizažist za kozmetično hišo Yves Saint Laurent v Angliji, kar pomeni, da sem moral veliko javno nastopati. To pa z ekcemi na roki ni šlo, saj je človek videti kužen. Zato sem začel iskati rešitev za svoje kožne težave in z lastnim znanjem, zvezami in poznanstvi v kozmetični industriji prišel do kombinacije kozmetičnih sestavin, ki so mi izboljšale kožno stanje," nam zaupa Jure Čuk, ki je ustvarjeno mešanico vsake toliko podaril kakšni prijateljici, kmalu pa je opazil, da so se vse po kreme vračale. Tako je nastala Chicatella, ki jo letos predstavlja v projektu Štartaj Slovenija.
Čeprav je Chicatella danes že uveljavljena znamka, ki se v Sloveniji lahko pohvali z več kot 10.000 rednimi uporabniki, pa je bil nov izziv za Čuka velika preizkušnja. "Če sem povsem iskren, je bil ta projekt daleč največji stres," nam zaupa. "Težko bi šlo narobe več stvari, kot jih je šlo, vse se je zakompliciralo. Cene surovin, plastike in vsega drugega noro rastejo, logistika je zablokirala in slovenska zavist nam konstantno pošilja inšpekcijo v firmo z anonimnimi prijavami." A Čuk na vse to odgovarja z najboljšim možnim načinom: uspehom, ki ga želi v prihodnosti še oplemenititi. Rad bi namreč naredil linijo proizvodov za problematično kožo, ki bo temeljila na enaki osnovi. Kreme Chicatella namreč koži ne dodajajo zgolj učinkovin, kot so raznorazni vitamini, voda idr., ampak jo dejansko posnemajo oz. nadomeščajo kožne naravne zaščitne procese. Predvsem pa si Jure želi, da bi svojo zgodbo razširil v tujino.
Z ustvarjanjem lastne znamke pa se je Jure tudi našel, saj se opisuje kot končno najdena duša, ki je bila vedno v sporu s šolo in konvencionalnimi pogledi na življenje: "Zato sem se čustveno precej mučil in nenehno iskal nekaj, kar me bo osvobodilo tega, da moram delati z ljudmi, ki name vplivajo negativno." Prav to lekcijo želi predati vsem tistim, ki prav tako kot on sanjajo o lastni podjetniški poti. "Naučil sem se, da moraš biti zelo previden, od koga nasvet upoštevaš, saj so parametri, ki vplivajo na določen rezultat, zelo različni. In to da moraš delati po občutku! To je najbolj pomembno! Če ti občutek pravi, da nekaj ni v redu, potem ga upoštevaj," svetuje Jure, ki si želi, da bi bodoči podjetniki delovali predvsem v smeri, da imajo s svojimi produkti željo iskreno pomagati ljudem in ne hlepijo zgolj po zaslužku: "To je postal standard današnje generacije, ki kupuje na Kitajskem in to nato petkrat dražje prodaja doma. Ali pa nateguje kupce z raznoraznimi brezvezninami."
A kot poudari Čuk, Chicatella ni zgolj še ena kozmetična znamka, saj se za njegovimi proizvodi skriva zelo unikatno znanje, predvsem pa duša in srce: "Smo moderna blagovna znamka, ki pri svojem razvoju uporablja še precej sveže in za stroko večinoma nepoznano znanje iz področja naravnih sestavin in aromaterapije. Z drugimi besedami delamo nekaj, s čimer se klasična farmacija ne bi ravno poistovetila, saj gre za precej nepoznano področje, za katerega rabiš izkušnje iz realnega sveta in ne samo znanstvenih raziskav."
Oddaje
Tudi letošnja jesen je v znamenju projekta Štartaj Slovenija, ki Slovence navdušuje že sedmo leto zapored. Letos vas na policah trgovin Interspar čaka osemnajst produktov osmih izjemnih podjetniških ekip, na POP TV pa si vsako nedeljo ob 18.05 oglejte njihove življenjske zgodbe, ki so jih pripeljale do razvoja inovativnih in trajnostnih izdelkov, ki jih zdaj predstavljajo slovenskim kupcem.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV