Ključna beseda / Ocene kupcev

Zakaj potrošniki bolj zaupajo ocenam kot oglaševanju
Ko potrošnik danes išče nov telefon, restavracijo ali celo vodovodarja, verjetno najprej odpre brskalnik in prebere mnenja drugih ljudi. Namesto sijajnih reklamnih podob v revijah ali privlačnih televizijskih spotov želi slišati resnične zgodbe.

Brez tega ne gre!
Svet se razvija hitreje kot kadarkoli prej in v poplavi inovacij je težko držati korak s sodobno tehnologijo. Morda nam še uspeva z oblačili, obutvijo, nakitom, ličili in pametnimi telefoni ali drugimi manjšimi aparati, pri nakupu česa večjega pa velja zelo dobro premisliti, kaj in kdaj kupiti, da boste s kupljenim lahko vsaj nekaj let držali priključek s stilsko in tehnološko dovršenostjo. Da ne boste zagrešili še enega zgrešenega nakupa, smo za vas pripravili nekaj praktičnih navodil, ki se jih izplača upoštevati.

V Sloveniji je tri tisoč prisilnih prostitutk
Po podatkih OZN je na svetovni ravni 12,300.000 žrtev trgovine z ljudmi, ki žal ni obšla Slovenije. O zgodbah, s katerimi se srečujejo v društvu Ključ – Centru za boj proti trgovini z ljudmi, smo se pogovarjali s Katjušo Popović.

Moda govori 'jezik recesije'
Na tednu mode v Parizu so na ogled postavili nove linije prestižnih oblačil znanih modnih oblikovalcev. Spet se nam lahko svetijo oči in cedijo sline po kreacijah od Johna Gilliana in Karla Lagerfelda pa tja do Stelle McCartney in Vivienne Westwood. Recesija in zaton razkošja pa se odražata tudi v visoki modi.