Zadovoljna.si
Clariteca

Lepota

Slovenka ustvarila izdelek, ki ga pri nas še ni bilo in navdušila

M. A.
10. 10. 2022 05.00
0

V zadnjih letih so pozivi k bolj trajnostnemu in ekološkemu načinu življenja vse glasnejši, obenem pa je tudi vse bolj jasno, zakaj so takšne spremembe nujne. Z uvajanjem manjših sprememb lahko tudi sami naredimo veliko, za to pa nam ne bo hvaležen zgolj planet, temveč tudi naš mikrosvet, v katerem živimo.

Koža je naš največji organ, zato je še kako pomembno, kaj vnašamo nanjo in vanjo. Dolga leta je kozmetična industrija uporabljala davno preverjene in ustaljene sestavine, a tako kot povsod drugod, se tudi v tej industriji, ki letno obrne več kot 400 milijard evrov po vsem svetu, pojavlja želja po napredku in razvoju. Ena izmed rešitev prihodnosti so kozmetični proizvodi v prahu, ti pa imajo številne pozitivne učinke. Tega se zaveda tudi slovenska kozmetologinja Petja Škufca, ki je vse te koristi združila v svoji novi liniji Clariteca. O svojih izdelkih, ki so plod številnih raziskav in poglobljenega znanja, smo klepetali, ko je izdelke poslala na police projekta Štartaj Slovenija.

Takšni čistilni izdelki so brez vode

Tradicionalna čistila lahko vsebujejo tudi do 80 % vode. To pomeni, da se zaradi tega dodatka v tekočih čistilih transportira kar 80 % več neto mase, kar pa močno vpliva na ogljični odtis. O tem v zadnjih letih poslušamo vse več, gre pa za ponazoritev količine izpustov ogljikovega dioksida in drugih toplogrednih plinov. Za omenjene odtise smo odgovorni vsi, tako posamezniki kot veliki konglomerati, na vsakem izmed nas pa je, da ga poskušamo karseda zmanjšati. 

Pozivi k zmanjševanju ogljičnega odtisa so v zadnjih letih vse glasnejši in pogostejši.
Pozivi k zmanjševanju ogljičnega odtisa so v zadnjih letih vse glasnejši in pogostejši. FOTO: Shutterstock

Takšne izdelke lahko zapakirate v ročno prtljago

Vsi, ki večkrat potujete z letalom, zagotovo dobro veste, kako je treba razmišljati, kaj boste spakirali v kozmetično torbico in v katero torbo jo boste uvrstili. Če potujete zgolj z ročno prtljago, kar je za krajše vikend izlete pogosto, hitro pride do preglavic, ko je treba različne tekoče čistilne izdelke še posebej shraniti v neprodušno zaprte plastične vrečke, kar pa še dodatno ponovno vpliva na okolje. Čistilne izdelke v prahu lahko brez težav zapakirate v ročno prtljago, poleg tega pa ta zavzame še manj prostora, kar je pri potovanjih in natrpanih potovalkah vedno velik plus. Obenem ste še brez strahu, da se vam bo mastna vsebina šamponov izlila po celotni potovalki.

S kozmetičnimi izdelki v prahu potovanja postanejo precej bolj enostavna.
S kozmetičnimi izdelki v prahu potovanja postanejo precej bolj enostavna.FOTO: Thinkstock

Tveganja za občutljivo kožo je manj

Če imate občutljivo kožo, potem dobro veste, da morate preizkusiti številne izdelke, da najdete tiste, ki vam odgovarjajo, z vsem tem testiranjem pa pogosto tvegate še večje težave s kožo. Kozmetični izdelki v prahu so tako bolj primerni tudi za občutljivo kožo, saj so brez konzervansov in stabilizatorjev, ki kožo pogosteje obremenjujejo. 

Tisti z bolj občutljivo kožo raje posežejo po izdelkih, ki so brez konzervansov, saj takšni izdelki manj dražijo kožo.
Tisti z bolj občutljivo kožo raje posežejo po izdelkih, ki so brez konzervansov, saj takšni izdelki manj dražijo kožo.FOTO: Dreamstime

Za manj dobite več

Kozmetični izdelki v prahu so v koncentrirani obliki in tako, še poudarja Škufca, je petdesetgramsko pakiranje čistila enakovredno kar enemu litru tekočega čistila, kakršnega sicer najpogosteje uporabljamo. V primeru linije Clariteca Element pa je izdelek pakiran še v stekleno embalažo, kar še dodatno pomaga pri skrbi za okolje, saj gre za bolj trajnostni material, kot je plastika.

Čistilo za obraz v prahu Clariteca
Čistilo za obraz v prahu ClaritecaFOTO: Ana Gregorič

Petja Škufca je diplomirana kozmetologinja, ki predstavlja Clariteco Element, alternativno linijo čistilnih izdelkov za nego obraza, telesa in las. Ta izstopa po svoji edinstveni obliki v prahu, zaradi tega pa ne vsebuje nobenih konzervansov in stabilizatorjev. Tako nudi okolju prijazno alternativo drugim kozmetičnim izdelkom, saj vsebuje zgolj sestavine naravnega izvora.

Petja se z razvojem kozmetike ukvarja že od svojega 16. leta, ko je za svoje bližnje v domači kuhinji izdelovala balzame za ustnice, trda mila in dezodorante. Po veliki življenjski prelomnici pa je spoznala, da je razvoj kozmetike res nekaj, kar jo veseli in počasi je na tem področju začela graditi kariero. Prvi korak v to smer je bil vpis na Fakulteto za farmacijo, hobi pa se je sčasoma razvil v profesionalno izdelavo kozmetike; garažne prostore je sprva prenovila v laboratorij in pozneje še v proizvodnjo.

Petja Škufca je izdelala linijo Clariteca Element.
Petja Škufca je izdelala linijo Clariteca Element.FOTO: Ana Gregorič

Sprva je Petja na družbenih omrežjih kot diplomirana kozmetologinja dekletom svetovala o negi kože, ko pa je videla, da si veliko uporabnic želi preizkusiti njene izdelke, se je opogumila in na trg lansirala prve izdelke, katerih recepte je imela shranjene v predalu in so le čakali na njen pogum, da jih predstavi množici. Pozitivne ocene in čedalje večje povpraševanje jo je spodbudilo k nadaljnjemu razvoju. 

'Običajno je, da na začetku razvoja izdelka najprej pogledaš teoretične zapise, ki jih najdeš v knjigah, člankih, priročnikih, zato sem se za prvi vzorec držala tega standardnega 'pravila', da v čistilni izdelek  dodaš približno 80 % vode in 20 % aktivnih sestavin. Ko je bil vzorec končan, sem ga najprej testirala na sebi. Odprla sem pipo, si navlažila roke in obraz ter uporabila svoj prvi vzorec z 80 % vode. Najprej sem pomislila, da bi v izdelek dodala večjo količino aktivnih sestavin in na ta račun zmanjšala odstotek vode z namenom, da ne zavajam potrošnika. Ideje še nisem začela razvijati, saj se mi je zdelo, da lahko formulacijo še izboljšam. Dolgo je trajalo, preden me je prešinila ideja o čistilnih izdelkih v prahu. Ta ideja se je znašla v mojih mislih ravno pred spanjem. Ker sem se zavedala, kako genialna ideja je to, sem tisto noč komaj kaj spala in se zgoraj zjutraj že lotila raziskovanja,' nam je zaupala Petja, ki je že naslednje jutro začela svoj inovativni, trajnostni in učinkovit projekt, ki se je sčasoma razvil v Clariteco.

CLARITECA ŠAMPON ZA LASE V PRAHU
CLARITECA ŠAMPON ZA LASE V PRAHU FOTO: Ana Gregorič

Ta danes vsebuje čistilo za obraz, šampon za lase in čistilni gel za telo, vsi trije pa so v prahu, torej v brezvodni obliki. Šampon za lase je namenjen predvsem osebam, ki imajo težave z mastnim lasiščem. Vsebuje aminokislino glicin, ki poskrbi, da so lasje nelomljivi in gosti, ter kofein, ki prispeva k hitrejši rasti las. Z uporabo šampona Clariteca Element boste obdobje med posameznimi umivanji lahko podaljšali vsaj za en dan.

Gel za prhanje Clariteca Element poskrbi, da je koža po telesu navlažena in negovana. Vsebuje blage čistilne in vlažilne sestavine, zato ni skrbi za razdraženost. Čudovit vonj po agrumih kožo osveži in nahrani.

Čistilo za obraz Clariteca Element je namenjeno vsem, ki iščete nežno čistilo za kožo obraza. Zaradi svoje nežne sestave je primerno tudi za posameznike, ki se spopadajo z vnetnimi aknami ali občutljivo kožo. Glavna sestavina čistila je vitamin C, ki učinkuje tudi kot antioksidant.

Uporaba izdelkov je preprosta. Na dlan stresemo izbrano količino prahu, dodamo vodo in uporabimo kot običajen kozmetični izdelek. Količino lahko odmerimo po piktogramu na embalaži.

Clariteca
ClaritecaFOTO: Ana Gregorič

Ob tem Petja poudarja še, da šampon za lase v prahu Element ne smemo zamešati za suhe šampone, saj slednjega ne spiramo, deluje pa tako, da absorbira odvečne lipide, ki dajejo našim lasem mastni videz, prepogosta uporaba takšnih izdelkov pa ni priporočljiva. Šampon v prahu pa iz las spiramo in deluje tako kot tradicionalni tekoči šampon, ki ima funkcijo čiščenja in negovanja. 'Čistilni izdelki v prahu se razlikujejo od ostalih alternativnih izdelkov za čiščenje, kot so trdi šamponi. V primerjavi z že obstoječimi alternativnimi čistili se naši izdelki razlikujejo v obliki in načinu nanosa izdelka. Na trgu obstajajo šamponi v trdi obliki, ki jih je potrebno drgniti direktno na lasišče in lahko povzročajo cukanje las. Trdi šamponi lahko za sabo puščajo tudi voskast film na laseh. Prav tako je odlaganje takšnih in podobnih izdelkov težava, saj na odlagalnih površinah puščajo madeže,' še razloži Petja.

Danes je na polici Štartaj Slovenija že več kot 200 inovativnih izdelkov slovenskih podjetnikov. V letošnjem letu se jim s svojimi izdelki pridružuje še 8 novih podjetniških ekip, ki bodo zaznamovali 7. sezono projekta. S pomočjo partnerjev projekta postajajo zgled mlajšim generacijam podjetnikov in s svojim delom pomagajo krepiti slovensko gospodarstvo. Vsem je skupno, da so v svoje izdelke vložili veliko znanja, trdega dela, truda in inovativnosti ter dokazali, da sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse!

Tudi letošnja jesen je v znamenju projekta Štartaj Slovenija, ki Slovence navdušuje že sedmo leto zapored. Letos vas na policah trgovin Interspar čaka osemnajst produktov osmih izjemnih podjetniških ekip, na POP TV pa si vsako nedeljo ob 18.05 oglejte njihove življenjske zgodbe, ki so jih pripeljale do razvoja inovativnih in trajnostnih izdelkov, ki jih zdaj predstavljajo slovenskim kupcem.

Clariteca
ClaritecaFOTO: Ana Gregorič

Sponzorirana vsebina

ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 375