Zadovoljstvo in zaupanje
“Ključni faktor L'Orealovega uspeha so naši potrošniki, zato si močno prizadevamo, da bi bili zadovoljni in nam zaupali. Naša nova storitev je nov korak v to smer. Je namreč način, da se potrošnikom približamo, da jih slišimo, jim nudimo strokovne nasvete, pa tudi da izboljšamo in razvijamo naše izdelke v skladu z njihovimi pričakovanji in potrebami. Za nas se namreč odnos s potrošnikom ne konča v trenutku, ko izdelek prodamo,” pojasnjuje odločitev za uvedbo podpore potrošnikom Julio Quiroga, generalni direktor L’Oreala Slovenija.
Odgovor že v enem dnevu
Že doslej so se potrošniki s svojimi vprašanji lahko obrnili na strokovnjake iz L'Oreala Slovenije, odslej pa jim je na voljo ekipa, ki se ukvarja izključno s svetovanjem. Na vsak klic oziroma e-pošto bodo svetovalci odgovorili v najkrajšem možnem času in najkasneje v enem delovnemu dnevu. "Vsake poizvedbe seveda ne bo mogoče zaključiti tako hitro, vendar pa bo najkasneje v v tem času potrošnik izvedel, kakšen je status njegovega vprašanja, predloga oziroma pritožbe,“ pojasnjuje Karmen Pečnik, vodja projekta Svetovanje potrošnikom v L'Orealu Slovenija.
Storitev v več kot 50 državah
Tako se je Slovenija pridružila več kot 50 državam, v katerih ima L'Oreal že vzpostavljeno tovrstno specializirano storitev in kjer več kot 350 strokovnjakov skrbi za zadovoljstvo potrošnikov. L'Oreal je imel v letu 2010 več kot milijon in pol poprodajnih odnosov s potrošniki, v večini primerov je šlo za splošna vprašanja o izdelkih in želje po nasvetih. Postopoma bodo v L'Orealu Slovenija v storitev vključili tudi preostale svoje znamke, in sicer znamke za profesionalno nego las (L'Oreal Professionnel, Matrix, Kerastase) ter luksuznih izdelkov (Lancome, Cacharel, YSL, Armani in druge).
KOMENTARJI (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV