Zadovoljna.si
L'OREAL - 25

L\'ORÉAL PARIS

Potrebujete strokovni nasvet o kozmetičnih izdelkih?

Z.B.
13. 05. 2011 15.10
1

Marsikatera ženska, ki se rada liči, si je zagotovo kdaj zaželela, da bi lahko strokovnjaka povprašala za nasvet ali pa morda podala kritiko v zvezi z ličili, ki jih uporablja. Zdaj je to mogoče, saj je L'Oreal Slovenija uvedel novo specializirano storitev - svetovanja potrošnikom. Vse, ki bi rade nasvet, kaj predlagale ali pokritizirale v zvezi z izdelki L'Oreal Paris, Garnier, Maybelline New York, Vichy in La Roche Posay, je na voljo posebna telefonska številka ali pa elektronski naslov.

Pisarniško delo
Pisarniško delo FOTO: iStockphoto

Zadovoljstvo in zaupanje

“Ključni faktor L'Orealovega uspeha so naši potrošniki, zato si močno prizadevamo, da bi bili zadovoljni in nam zaupali. Naša nova storitev je nov korak v to smer. Je namreč način, da se potrošnikom približamo, da jih slišimo, jim nudimo strokovne nasvete, pa tudi da izboljšamo in razvijamo naše izdelke v skladu z njihovimi pričakovanji in potrebami. Za nas se namreč odnos s potrošnikom ne konča v trenutku, ko izdelek prodamo,” pojasnjuje odločitev za uvedbo podpore potrošnikom Julio Quiroga, generalni direktor L’Oreala Slovenija.

Odgovor že v enem dnevu

Že doslej so se potrošniki s svojimi vprašanji lahko obrnili na strokovnjake iz L'Oreala Slovenije, odslej pa jim je na voljo ekipa, ki se ukvarja izključno s svetovanjem. Na vsak klic oziroma e-pošto bodo svetovalci odgovorili v najkrajšem možnem času in najkasneje v enem delovnemu dnevu. "Vsake poizvedbe seveda ne bo mogoče zaključiti tako hitro, vendar pa bo najkasneje v v tem času potrošnik izvedel, kakšen je status njegovega vprašanja, predloga oziroma pritožbe,“ pojasnjuje Karmen Pečnik, vodja projekta Svetovanje potrošnikom v L'Orealu Slovenija. 

Storitev v več kot 50 državah

Tako se je Slovenija pridružila več kot 50 državam, v katerih ima L'Oreal že vzpostavljeno tovrstno specializirano storitev in kjer več kot 350 strokovnjakov skrbi za zadovoljstvo potrošnikov. L'Oreal je imel v letu 2010 več kot milijon in pol poprodajnih odnosov s potrošniki, v večini primerov je šlo za splošna vprašanja o izdelkih in želje po nasvetih. Postopoma bodo v L'Orealu Slovenija v storitev vključili tudi preostale svoje znamke, in sicer znamke za profesionalno nego las (L'Oreal Professionnel, Matrix, Kerastase) ter luksuznih izdelkov (Lancome, Cacharel, YSL, Armani in druge).

L'OREAL - 23
L'OREAL - 23FOTO: L'OREAL

 

KOMENTARJI (1)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 604