Modni kritiki po vsem svetu so nad idejo več kot navdušeni, saj se jim zdi, da bi bila nova priložnost za Galliana odrešitev za modni svet, ki se je po njegovem odhodu znašel v nekakšnem krču melanholije in sivine. Po mnenju številnih bi moda z njegovimi kreacijami spet postala zabavna, saj velja za enega najbolj ekstravagantnih in drznih modnih umetnikov sodobnega sveta. Vendarle pa javnost verjetno še ni pozabila na incident, zaradi katerega je Galliano izgubil stalno delovno mesto v modni hiši Dior. Februarja leta 2011 je namreč 51-letni oblikovalec močno pijan v enem of pariških lokalov prostaško in skrajno žaljivo ogovarjal goste, ki so mirno uživali ob pijači. Modni svet je bil šokiran nad posnetkom, v katerem je razlagal o svoji naklonjenosti Adolfu Hitlerju in svoja sogovornika jasno označil za grda človeka, ki bi bila mrtva, če bi bil nemški diktator še živ. Posnetek je v javnosti požel hude kritike, hitro pa so se odzvali tudi v modni hiši Dior, kjer je Galliano delal kot glavni oblikovalec vse od leta 1996, in ga odpustili. Tako je velik umetnik po 14 letih kreativnega in zelo plodnega dela pri francoskem modnem velikanu doživel najnižjo točko svoje kariere.
Kljub temu da naj bi John Galliano uspešno zaključil vsa zdravljenja odvisnosti od alkohola in kljub vsem pohvalam najbolj pomembnih kritikov in urednikov v svetu mode, pa je njegova vrnitev v sam modni vrh precej malo verjetna. Vedno ga bo namreč spremljal črni madež antisemitističnih nagnjenj, ki so v Evropi po drugi svetovni vojni zelo kočljiva tema. A modna hiša Schiaparelli je bila vedno znana po ekstravaganci in drznosti in ravno to je tisto, zaradi česar modni svet verjame, da bo Galliano še enkrat več upravičil svoje ime.
Schiaparelli znan po nekonvencionalnosti
V Rimu rojena ustanoviteljica modne znamke Schiaparelli, Elsa Schiaparelli, si je v tridesetih letih prejšnjega stoletja ime ustvarila z domiselnimi in precej nekonvencionalnimi modnimi idejami. Bila je tista, ki je v svet visoke mode vpeljala zadrge, v svojih najboljših letih pa je bila najhujša konkurentka še ene ikone modnega sveta, Coco Chanel. Blagovna znamka Schiaparelli je bila znana po konceptualni zasnovi 'šokantno rožnate' mode, motivov, pletenih iz človeških okostij, večernih oblek iz rebrastega žameta in nenavadnih pokrivalih. Njihov logotip 'S' tako ni predstavljal zgolj začetnice imena blagovne znamke, temveč je pomenil tudi 'shocking' (šokantno). Leta 1954 se je Elsa Schiaparelli umaknila iz modnega sveta in takrat je izginila tudi znamka Schiaparelli. Modna ikona je nekoč dejala, da je ugotovila, da je oblikovanje oblek najtežja ter vedno znova nezadovoljiva umetnost, ki je, ko enkrat ugleda luč sveta, že del preteklosti. Ali bo John Galliano dejansko nadaljeval tradicijo edinstvene dame in ali bo upravičil njen sloves, bo pokazal čas, gotovo pa je nekaj: modni svet ga očitno še kako pogreša.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV