Ko moda dobi glas in nasmeh
Moderatorsko vlogo je prevzel Alen Podlesnik, ki je dogajanje popestril z duhovitimi napovedmi in sproščeno energijo. "Danes združujemo glasbo, trende, modo in kreativnost," je povedal v uvodu ter s tem napovedal dan, ko se bo vse vrtelo okoli izražanja sebe.

Lidl Slovenija, ki je letos prvič stopil tudi na Ljubljanski teden mode, je s kampanjo Vse imam dokazal, da lahko dostopna moda prav tako nosi zgodbo. Zgodbo svobode. Tina Narobe, predstavnica marketinga pri Lidlu Slovenija, je povedala: 'Kot podjetje smo na takem dogodku sodelovali prvič in če sem lahko skromna: bilo je fenomenalno. Predstavili smo tri različne stile, od bolj odštekanih, vsakdanjih pa vse do zabavnih. Ta ista oblačila in modne dodatke boste lahko danes videli prav tukaj.'
Dogodek je bil zasnovan kot pravi pop-up showroom. V prostoru so obiskovalci lahko občudovali razstavljene modne kose iz nove kolekcije, preizkusili izdelke znamke Cien v posebnem make-up kotičku, se osvežili v prijetnem lounge delu ali se prelevili v modele na foto točki, kjer so nastajale profesionalne modne fotografije. Vzdušje je bilo sproščeno, polno smeha, kreativnosti in pogovorov o tem, kaj pomeni imeti svoj stil.
Cilj vsakega bi moral biti, da najde svoje mesto pod soncem
V ospredje je stopila tudi Tea Inkret, predstavnica marketinga pri Lidlu Slovenija, in s toplino povzela bistvo dogodka: "Kot blagovna znamka želimo svetu sporočiti, da se splača najti svoje mesto pod soncem in imeti svoj stil. S to mislijo je nastala kampanja Vse imam, s katero spodbujamo stilsko svobodo, sprejemanje različnosti in vlivamo ljudem pogum, da ostanejo zvesti sami sebi." Ta misel je postala rdeča nit dogodka. Lidlova kampanja je povabila vse, naj se izrazijo brez filtrov. Naj nosijo barve, ki jih čutijo. Naj se v svoji koži počutijo dobro, ne glede na modne smernice.
Kolekcija Vse imam je mešanica udobja, barv in vsakdanje igrivosti. Modni kosi, ki jih zlahka vključiš v svoj tempo dneva. Na stojalih so visele živahne majice, mehke kapice, udobne superge, torbice za okoli pasu in še marsikaj. Vmes pa nogavice z zabavnimi motivi, ki te spomnijo, da moda ni vedno resna stvar. Vsak kos je kričal naslednje: "Izbiram sebe in nosim svoj stil."
Predstavnica marketinga pri Lidlu Tina Narobe je poudarila, da Lidl s to kolekcijo ne nagovarja le modno ozaveščenih, temveč vse, ki si želijo izražati svojo individualnost: "Danes smo tukaj zato, da naredimo prostor za vsakega izmed nas. Prostor, kjer lahko svobodno izraziš svojo identiteto in oblečeš svoje barve. V Lidlu želimo biti sinonim za možnost izbire in svobode brez omejevanja."
Pesem, ki je dala ritem pop-up dogodku
Poseben čar dogodku je dodala skupina Batista Cadillac, ki je s svojim glasbenim nastopom poskrbela za čustveni vrhunec večera. Njihova pesem Vse imam, ki je tudi uradna himna Lidlove kampanje, govori o iskanju samega sebe in o svobodi, da si drugačen. V njej slišimo refren, ki se je vtisnil v spomin:
"Nisem sam, ko hočem bit drugačen
V svoji koži in barvah zasijem
Ko lahko sam se odločam zase
Vse imam"

Pred njihovim prihodom na lokacijo smo bili priča tudi ogledu videospota, ki se je odvrtel na velikem platnu in požel aplavz občinstva. V njem so se prepletale podobe mestnega utripa, modnih kadrov in vsakdanjih trenutkov. Ogled pa je popestrila še posebna plesna točka v živo.
Dogodek je bil premišljeno zasnovana izkušnja, ki je nagovorila vse čute. Vid z razstavljenimi oblačili, tip z materiali kolekcije, vonj s kozmetičnimi izdelki in sluh s pesmijo. Kot je poudarila Tina Narobe: "Vse, kar počnemo, temelji na prepričanju, da se resnična vrednost skriva v življenju in da je treba ceniti tisto, kar je zares pomembno. Med drugim so to tudi varnost, zanesljivost in uresničevanje svojih sanj."
Ko odideš domov in si rečeš: Vse imam
Dogodek je seveda blestel tudi vizualno. Prostor na Bregu 12 je bil za en dan preoblikovan v Lidlov pop-art svet: svetleče luči, igrivi detajli, modne instalacije in nasmejani obrazi so ustvarili občutek, da smo del nečesa novega. Udeleženci so se lahko fotografirali v interaktivnem foto kotičku, ustvarjali vsebine za družbena omrežja in ob tem raziskovali, kaj vse pomeni slogan Vse imam.
Pop-up dogodek Vse imam je bil dokaz, da ima vsak izmed nas pravico do svojega izraza. Da ni pomembno, ali slediš trendom ali jih ustvarjaš. Pomembno je, da se v tem, kar nosiš, počutiš resničnega. "Predvsem pa vas vabim, da se zabavate in si dovolite biti vi," je že na začetku povedala Tea Inkret. In to je morda največji dar, ki nam ga lahko da moda: svobodo, da si, kar si. Da z barvami, kroji in pogledi na svet sestavljaš svoj mozaik. Da, ko stopiš na ulico, rečeš: Vse imam.
Sponzorirana objava























