Jean Paul Gaultier se je preizkusil kot oblikovalec steklenice za penino. Eden najslavnejših Francozov je navdih za oblikovanje našel pri kankan plesalkah iz slavnega pariškega Montmartra in na steklenici pričaral videz seksapilnih črnih pajkic. Penino s podpisom slavnega oblikovalca prodajajo tudi v kompletu s trendovskimi kozarci, za kar je treba odšteti skoraj 500 evrov. Da gresta moda in pijače skupaj, dokazujejo tudi drugi oblikovalci. Tako so lansko poletje ljubitelji martinija srkali to pijačo s podpisom Dolce & Gabbana. Britanski oblikovalec Matthew Williamson je sodeloval pri oblikovanju steklenice vodke Belvedere, za katero je bilo treba odšteti kar tisoč evrov, navdih pa je oblikovalec našel v vročih poletnih večerih. Steklenico vodke sta po svojem okusu oblikovala tudi Tom Ford in Stella McCartney. Steklenice z manj promili alkohola so oblikovali Karl Lagerfeld, Jade Jagger, Christian Audigier, vino pa je v svoje vzorce ovil tudi lastnik znamke Diesel Renzo Rosso.
Novice
Od oblačil do oblikovanja steklenic
Čeprav naj se s penino ne bi nazdravljalo, je oblikovalec Jean Paul Gaultier verjetno ponosno trknil s kozarcem penine, za katero je oblikoval steklenico. S tem je sledil mnogim oblikovalcem, ki so se že izkazali v sodelovanju z priznanimi proizvajalci pijač.
UI
Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV