Zadovoljna.si
Tjaša Kokalj Jerala, Primark, naslovna

Moda

Modni trend, ki je navdušil Ulo in Tjašo, bo tudi vas

Zadovoljna.si
03. 02. 2020 07.48
0

Ula Furlan in Tjaša Kokalj Jerala sta vsestranski mladi ženski, vsaka uspešna na svojem področju. Poleg pozitivne energije in neizmerne ljubezni do tega, kar počneta, pa ju druži tudi ljubezen do mode. Z izbranimi stajlingi za različne priložnosti navdušujeta na vsakem koraku, tako na mestnih ulicah kot na javnih prireditvah, blogih in družbenih omrežjih. Sta zgled številnim Slovenkam, ki iščejo modni in življenjski navdih ter stilske nasvete tako za vsak dan kot za posebne priložnosti. Z njima smo poklepetali o tem, kaj jima moda pravzaprav pomeni, od kod črpata navdih in kaj menita o aktualnih modnih trendih.

Tjaša v oblačilih blagovne znamke Primark.
Tjaša v oblačilih blagovne znamke Primark. FOTO: Arhiv ponudnika
Je moda za vaju način izražanja in nekaj, pri čemer sta lahko kreativni?

Ula: Zagotovo. Moda je svoboda, je navdih, domišljija, igrivost. Je statement, v izbiri in ne v kombinaciji ali v odsotnosti nje.

Tjaša: Vsekakor! Z modo in oblačili se izražam, igram, tu sem kreativna. Še posebej v segmentu stiliranja, modnega fotografiranja, kjer sem delala več let.

Kje ponavadi črpata svoj modni navdih?

Ula: Ni načrtnega navdiha. Odnese me. Med opazovanjem, brskanjem po spletu, listanjem. Navdih se zgodi na sprehodu, v naravi, na kavču, ko lupim arašide in meljem še en del serije, zvečer v klubu, ko čutim prvo vrsto, in naslednji dan, ko googlam, kateri komad je bil že tisto. Pa čez dan, med kakšnim performance workshopom, ko se plazimo po tleh in oblikujemo svojo avtorsko misel, ali službenim sestankom, ko se znajdem med tremi kužki in sodelavko na kotalkah. Navdih so ljudje, kaj in kako se nosijo sami. Navdih so, ustvarjajo, oblikujejo in delijo seveda tudi tuji, predvsem pa zame slovenski modni oblikovalci (Petja Zorec, Ponorelli, Janja Videc, Jelena Proković, Maja Štamol ...), njihova celostna estetika in končna vizualna pripoved. Navdih so slovenski urbani glasbeni ustvarjalci (Kukla, Matter ...), navdih je umetnost sama. Pa stilisti, oh, Nina Jagodic, Petra Windshnurer, Špela Štamol, kakšne zgodbe znajo te ženske povedati z nekaj kosi oblačil. 

Ula v oblačilih blagovne znamke Primark.
Ula v oblačilih blagovne znamke Primark. FOTO: Arhiv ponudnika

Tjaša: Kar iz mene prihaja in pa seveda verjetno podzavestno iz množice podob, ki jih zaradi svojega dela kot modna novinarka in blogerka pregledujem. Nisem pa recimo obsedena s Pinterestom. Da bi od tam dobesedno kopirala videze. Nič narobe s tem, ampak kopija – ponavadi slabša, je še vedno le kopija.

Kako dosledno sledita modnim trendom in kateri vaju je v zadnjem času najbolj navdušil?

Ula: Pustim jim, da me sami primejo za roko. Kakšnega starega in preživelega najdem v second hand shoppih, druge, aktualne, na potovanjih, med raziskovanjem mest in pokrajin, zavestno ošvrknem še ponudbo v izložbah. Vpijam, primerjam, opazujem. Navdušenje se zadnje tedne lepi na mehke, prevelike plašče, ki spominjajo na plišaste medvedke, karo vzorce, udobne in tople zimske wanna be gojzar čevlje in zemeljske, pastelne odtenke.

Tjaša: Službeno jim že moram slediti, zasebno pa vedno manj, oziroma sem vedno bolj izbirčna. Pa saj zdaj je že skoraj vse v modi, kaj ni res?

Je kakšen modni kos, brez katerega to zimo ne gresta nikamor?

Ula: Hm ... oversized šal in par sončnih očal. Iščem še kaj finega za na glavo, naušnike imam že vsaj dve leti, zdaj se mi pa lušta kakšen dober slovenski trak, klobuk ali čepica.

Tjaša: To bo verjetno kar velik in topel šal karo vzorca in pa prešit plašč.

Tjaša v oblačilih blagovne znamke Primark.
Tjaša v oblačilih blagovne znamke Primark.FOTO: Arhiv ponudnika

Kaj bi rekli, da je največja težava, s katero se ženske srečujemo, ko gre za oblačila?

Ula: Največja težava so seveda hitra moda in vse, kar prinaša s sabo. Vedno bolj okoljsko ozaveščena in motivirana podjetja in znamke, to me veseli. To, da bi prekinili potrebo po "moram imeti" in jo nadomestili s "potrebujem". Kopičenje in kupovanje na pamet sta tudi mene že odnesla. Mislim, da je pomembno, da vsaj dvakrat na leto pregledamo svoja oblačila, presortiramo omaro, preizkusimo stvari, jih na sveže skombiniramo, dokupimo malenkost, ki bi povezala v celoto in bolj zavestno ustvarjamo outfite našega vsakdana. Ostalo pa – proč. Podariti, pokloniti, zadihati.

Tjaša: Bi rekla, da zmeda. Ne vemo, kaj imamo v omarah, da si ne zgradimo omare temeljnih kosov, na katerih lahko gradimo stil in svoj okus, ampak bezljamo od enega trenda k drugemu, od enega modnega nasveta k drugemu.

Ula v oblačilih blagovne znamke Primark.
Ula v oblačilih blagovne znamke Primark.FOTO: Arhiv ponudnika

Kako pogumni sta, ko gre za kombiniranje barv?

Ula: Sem. Rada imam igrivost, barve, toplino. Spomin na obdobja, spomin na atmosfero, 70. leta ali neonsko deževno noč.

Tjaša: Bi rekla, da kar. Obožujem barve! In rada jih nosim, kombiniram in se jih niti malo me bojim.

Vedno bolj se vračajo trendi iz 90. let. Kakšno je vajino mnenje o tem? Bi morali ostati 'zakopani' v preteklosti?

Ula: Moda je vedno bila ciklična, pokroži, se zgodi, preplavi, potihne, zamre, se ponovno osmisli, nadgradi, reinterpretira – in je že spet tu.

Tjaša: Pa saj se marsikaj vrača, kajne? Modni trendi se vrtijo kot kolo, prihajajo in odhajajo. Marsikaterega trenda ne bi več preizkusila, a to ne pomeni, da ga ne sme nekdo drug.

Tjaša v oblačilih blagovne znamke Primark.
Tjaša v oblačilih blagovne znamke Primark. FOTO: Arhiv ponudnika

Vsaka ženska, ki da nekaj nase, se zaveda, da zgolj oblačila niso dovolj. Dobro počutje v svoji koži in splošno zadovoljstvo namreč razkriva tudi obraz, k čemur veliko pripomore skrb za kožo. Kako se je z leti spremenil vajin odnos do nege kože in ličenja?

Ula: O, na to sem pa vedno bolj pozorna. Kremičarka me kličejo že od nekdaj, obožujem kreme, preizkušam jih in svoji koži res namenim dobro nego, čas in pozornost. Se splača, vlagati vase in nase. Kar pa se tiče ličenja, sledim 'pravilu' manj je več. Ne maram permanentnih stvari in se mi prav tako ne zdijo najbolj pametna odločitev. Tudi umetnega ne maram preveč. Lepa koža, urejeni, naravni nohti, malo podlage, če je treba, oprani lasje, namazane trepalnice, zdrava in svetleča koža, špric parfuma in pariški duh, zavozlan tja v šal. To se mi zdi lepo.

Tjaša: Vsekakor se koži bolj posvečam, manj sem z njo agresivna, bolj nežna in več vlagam vanjo. Ličenje pa obožujem že od nekdaj. V letih sem se že malce bolj izpopolnila in videla, kaj je tisto, kar mi pristoji, še vedno pa se rada z ličili igram.

Za konec še vprašanje, ki si ga zagotovo vsakič znova postavi marsikatera predstavnica nežnejšega spola. Vzeti na potovanje le nujno potrebna oblačila in ostale pripomočke ali spakirati pol omare? V katero 'kategorijo' sodita?

Ula: Tudi tu je manj postalo več. Želim biti funkcionalna. Predvsem pa imeti čas in priložnost doživeti, okusiti, videti. To pa lahko tudi v puloverju, ki ga nosim že drugi dan zapored.

Tjaša: Odvisno, kam grem. Za tri tedne Tajske sem vzela le nahrbtnik, ki ni bil večji od tistega, ki smo ga včasih imeli za na športni dan. Pa sem še preveč spakirala. Včasih sem na morje s seboj jemala na tone nakita, sedaj vzamem le najljubšo uro in zapestnico. Vzamem pa veliko poletnih oblek in kopalk, recimo. Vse je pogojeno s tem, kam grem in koliko prostora imam.

Tjaša in Ula nosita oblačila blagovne znamke Primark, ki ponuja neverjetno modo po neverjetnih cenah. Več na www.primark.si.

Sponzorirana vsebina

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 658