"Rekli so ji, da ne bo nikoli nosila visoke mode," je o eni od manekenk, ki so imele čast nositi njegove kreacije, dejal Pierpaolo Piccioli. "V visoki modi nikoli ne vidiš teh teles. Nikoli." V veliki meri je Picciolijeva zasluga, da je visoka moda našla poslanstvo v dobi, ki je namenjena razbijanju konstruktov preteklosti.
In tako je pred občinstvom, ki je štelo le 65 ljudi, razbil stigmo, da morajo biti modeli suhi, ter predstavil kolekcijo, ki jo je poimenoval 'Anatomy of Couture'. "Ko delaš visoko modo, imaš hišni model. In mere hišnega modela preneseš na 50 ali 60 drugih modelov na pisti. Želel sem prekršiti ta pravila in sprejeti idejo o različnih telesnih proporcih, različnih velikostih, različnih starostih. Toda to je bilo nemogoče narediti samo z enim hišnim modelom. Tako sem prekršil pravila in dobil deset hišnih modelov s telesi različnih proporcev," je pojasnil. Visoka moda je vedno sledila ideji prilagajanja silhuete strankinemu telesu, toda te silhuete so običajno zamišljene za vitko in visoko postavo mladega človeka, ki so ji prilagojene in na kateri so uresničene.
"Na modnih revijah je včasih petdeset suhih modelov in ena 'plus size' manekenka. S tem se ne moreš poistovetiti. Temu ne moreš verjeti. Le obkljukaš kvadratek na seznamu," je dejal Piccioli. S kreacijami je pokazal, kako lahko visoka moda oblikuje silhueto telesa in bodisi poudari njegovo obliko bodisi z njo manipulira s krojenjem. To je vse skupaj močno spremenilo, saj so oblačila konstrukcija. Ena velikost ne ustreza vsem.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV