Eksperimentirali s črno
Kar nekaj predstavnic in predstavnikov je dokazalo, da je črna barva lahko izredno hvaležen material za eksperimentiranje. Beloruska skupina Litesound je postregla z motoristično navdihnjenimi kostumi, na katerih so bile najbolj vpadljiv kos zagotovo verige in mrežasti deli, ki so poskrbeli za rockovski pridih ter jih naredili mladostne in uporniške. Eksperimentiranje s črnino so si privoščili tudi oblikovalci kostuma švedske predstavnice Loreen, ki je na odru predstavila pravi plesni spektakel v na prvi pogled lahkotnem kombinezonu s širokimi hlačami, ki so lepo plapolale v vetriču. Čez črni komplet je oblekla jopico, sestavljeno iz mrežastega materiala in dolgih trakov, ki so ob njenih plesnih gibih veselo poplesavali v umetnem vetru. Drzna, a hkrati prefinjena kombinacija, ki je Loreen naredila še bolj drzno, še bolj veličastno. Za drznega pa bi prav gotovo lahko označili tudi slovaškega predstavnika Maxa Jasona Maija, ki je na oder pripeljal za Evrovizijo morda nekoliko nenavaden hardrock. Temu primerna je bila seveda tudi njegova celostna podoba. Črne oprijete hlače, ki so bile okrašene s številnimi verigami in pasom z neti ter odpeta usnjena jakna, pod katero dolgolasi pevec ni imel oblečenega ničesar, tako da so do izraza prišle njegove trebušne mišice, številne verižice in usnjene zapestnice. Nenavadno, a popolnoma v stilu njegovega glasbenega sloga.
Prav tako v črnini je na oder stopila tudi hrvaška predstavnica Nina Badrič in bila ena redkih v drugem polfinalnem večeru, ki je oblekla kratko oblekico. Oblikovalci so ji izbrali letos izredno moden asimetričen model, ki je bil na zadnji strani spuščen do tal. Nekoliko je zmotila zgolj povezava zadnjega konca obleke z levo roko, ki je bila pritrjena v obliki prstana, saj je gledalec dobil občutek, da želi pevka skriti sicer izredno eleganten sprednji del telesa. Sicer pa gredo temu 'outfitu' vse pohvale, saj so zadeli tako z izbiro nekoliko tršega materiala kot tudi z modelom in izrezom, ki je bil raven in diskreten. Nekoliko manj smo bili navdušeni nad oblačili spremljevalnih plesalcev, ki sta imela prozorne brezrokavne majčke in spodnji del, za katerega se ni dalo točno definirati, ali gre za hlače ali krilo. Edino, kar ju je tako družilo s prelepo Nino, je bila črna barva. Z besedo 'prefinjeno elegantno' pa bi lahko opisali tudi obleko predstavnice Bosne in Hercegovine Maye Sar, ki se je na velikem evrovizijskem odru predstavila v dolgi oprijeti svileni črni obleki, ki je bila v predelu ramen in rok okrašena z bleščečo čipko. Za dodatno mero elegance so poskrbeli tudi nabrani deli v stičišču ramen in rok ter dodatna bogata čipka z resicami na predelu prsnega koša. Sicer zapeta do vratu je Maya izgledala čarobno in sofisticirano.
Nič posebnega
Enostavno, a elegantno je bil oblečen tudi Kurt Calleja, ki ga je v ogenj poslala Malta. Črne hlače s poudarjenimi žepi in črn klasičen suknjič, pod katerega je mladenič oblekel razvlečeno majico v barvi kakija, so si modni kritiki prestavljali na dva načina. Nekateri so menili, da je Kurt enostavno izbral preveč cenen 'outfit' glede na pomembnost tekmovanja, drugi pa so bili prepričani, da je z izbiro mladostnih trendovskih oblačil izgledal naravnost enkratno. Nas je nekoliko zmotila zgolj rumena rokavica z odrezanimi prsti, ki jo je imel 22-letni Kurt nataknjeno na levo roko, saj se nikakor ni skladala z mladeničevo celostno podobo. Nič posebnega nista bili opravi predstavnika Estonije Otta Leplanda in Litovca Donnyja Montella. Prvi je izbral elegantne hlače in jih uskladil z belo kratko majčko, čez katero je oblekel brezrokavnik v črno-sivi kombinaciji z zlato zaponko. Tako oblečen ni pritegnil posebne pozornosti modnega sveta, čeprav je izgledal elegantno in modno, saj je manjkala živahnost in modernost. Tudi drugi, Litovec Donny Montell, se je oblekel bolj za kakšen koncert klasične glasbe kot pa za evrovizijsko tekmovanje. V klasični črni moški obleki in beli srajci z odpetim ovratnikom ni prepričal modne javnosti. Zmotil je predvsem neurejen ovratnik srajce, ki je Donnyja spremenil v fanta, ki je ravno prišel z bara, v katerem si je privoščil kozarček ali dva.
Moško čast sta tako reševala predstavnik Turčije Can Bonomo, ki je v modnih črnih hlačah z izredno širokim stegenskim delom in asimetričnim podaljšanim suknjičem, okrašenim z vezeninami, pod katerega je, tako kot številni drugi, oblekel klasično belo majčko, zgledal enostavno popolno. Morda bi v zaodrju pustili zgolj čepico, ki je bila popolnoma nepotrebna. Tudi njegovi plesalci zaslužijo vse pohvale, saj so jih s pevcem usklajevale vezenine in črnina, smo pa bili na začetku nekoliko začudeni nad sivimi kosi platna, ki so jim 'viseli' z rok, a med točko ugotovili, da so del koreografije. Mladostno moden je bil tudi izbor oblačil norveškega predstavnika Toojija, ki ni kompliciral s prefinjeno eleganco, temveč se je na odru pojavil v oblačilih, ki bi jih mirno lahko oblekel tudi za sprehod po ulici: črne oprijete hlače, dvoplastni kaki-siv pulover ter črna kratka usnjena jaknica. Mladostno, trendovsko in 'šik'. Na veliko več elegance je stavil predstavnik Gruzije Anri Jokhadze, ki se je odel v popolno črnino in jo osvetlil z bleščečimi črtami na majici in zunanjih robovih hlač. Elegantno, a nič posebnega. Veliko več pozornosti so pritegnile njegove plesalke, ki so po odru poplesavale v črnih korzetnih kombinezončkih, ki so več odkrivali, kot skrivali, vendarle pa so bili z bleščicami, posutimi na črno podlago, usklajeni z oblačili simpatičnega Anrija. Zanimiva so bila tudi črna pokrivala plesalk, ki so močno spominjala na tista z britanskega kraljevega dvora.
Črnino drugega polfinalnega večera je najbolje gotovo razbila naša predstavnica Eva Boto, ki se je, tako kot njene spremljevalne vokalistke, odela v nedolžno belo barvo. Tokrat velja res pohvaliti oblikovalca Davida Mateja Goljata, saj je z barvnimi cvetlicami, ki jih je našil na Evino belo elegantno lahkotno obleko, dosegel za oči neverjetno prijazno sliko, do izraza pa so lepo prišli tudi njeni dolgi temni lasje in modre oči. Tudi spremljevalne vokalistke so bile v belini videti odlično, za piko na i pa so poskrbeli prelepi prozorni materiali, ki so lahno plapolali v 'dvoranskem vetru'. Na belo je stavila tudi predstavnica Bolgarije Sofi Marinova, ki je za svoj nastop oblekla kratko obleko z rokavi dolžine ¾ v beli in krem barvi, dopolnila pa jo je z zlatim pasom in velikima zlatima zapestnicama na obeh rokah. Verjamemo, da je bil njen namen dober, a roko na srce, je njen 'outfit' deloval precej ceneno in z globokim dekoltejem v obliki ozke črke U tudi neelegantno. Za svetlo barvo se je odločila tudi Nizozemka Joan Franka, ki je pela v prekrasni sinje modri dolgi večerni obleki z belim trakom na sprednji strani, ki se je lepo ujemal z barvo njene kitare. Tudi zgornji del obleke je bil lepo oblikovan z dvema ne preveč ozkima naramnicama in ne preglobokim V-izrezom. Vse bi bilo lepo in prav, če si mlada Joan na glavo ne bi nadela črno-bele indijanske perjanice, ki se nikakor ni skladala z obleko in jo je milo rečeno spremenila v cirkuško akterko. Škoda!
Ukrajinka razočarala
Dolgo obleko je izbrala tudi predstavnica Portugalske Filipa Sousa, a ta ni bila ne bela ne črna, temveč bleščeča. Črna podlaga je bila v celoti posuta z zlatimi bleščicami, kljub temu pa je v spremstvu črnine spremljevalnih vokalov, Filipa v njej delovala modno in elegantno. Tudi ta obleka je bila kljub odprtemu ramenskemu delu zapeta do vratu, kar je poskrbelo za dobršno mero diskretnosti, nekoliko pa je morda motila le zadrga ob robu, ki je v soju vseh bleščic precej bodla v oči. Izredno težko pa bi definirali obleko Gaitane, ki je zapela za Ukrajino. Obleka, v celoti sestavljena iz resic različnih dolžin, je popolnoma skrila obliko njene postave in ustvarjala precejšnjo zmešnjavo. Popolnoma nobene povezave s celotnim scenskim nastopom pa ni imel venček ali obroček iz roza cvetlic, ki ga je imela Ukrajinka na glavi. Tako je ta detajl enostavno 'štrlel' iz celostne podobe in kljub njeni lepoti precej kazil videz športne navdušenke Gaitane ter ji s tem priboril naslov najslabšega modnega videza drugega polfinalnega večera med ženskimi predstavnicami.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV