Zadovoljna.si
Zvezde so kot rožice.

Moda

FOTO: Vonj po zvezd(n)icah

J.G.
24. 10. 2008 18.53
0

Dišati kot zvezdnice? Lahko se odišavimo z eau de Britney, Paris in J.Lo ... Vse več zvezdnic namreč ustvarja svoje značilne parfume.

V fotogaleriji si lahko ogledate zvezdnice in dišave, ki so jih ustvarile ali jim posodile ime. Svoje aromatične mešanice sta si omislila celo pisateljica ljubezenskih romanov Danielle Steel in roker Marilyn Manson. Zanimivo je, da so zvezdniški parfumi najbolj dobičkonosni na 2,24 milijarde vrednem trgu z dišavami. Zato tudi že uveljavljene znamke, na primer, Chanel in Guerlain, vabijo hollywoodske zvezdnike, naj postanejo zaščitni znak njihovih dišav.

Nekateri strokovnjaki ob tem opozarjajo, da bo tržišče kmalu prenasičeno. „Trenutno je teh dišav toliko, da se bodo stvari verjetno kmalu obrnile na slabše,“ pravi Marie-Claude Sicard, strokovnjakinja na tem področju.

So med najbolj priljubljenimi

Noriji za zvezdniškimi vonji gre zahvala, da se speča industrija z dišavami ponovno prebuja. V parfumerijah opažajo, da je sedaj večina strank mlajša od 40 let. Podatki iz leta 2005 kažejo, da zvezdniške znamke, in tiste, ki so jim zvezdniki posodili ime, predstavljajo v Ameriki 23 odstotkov med 100 najbolj priljubljenimi dišavami.

Zvezde so kot rožice.
Zvezde so kot rožice.FOTO: iStockphoto

V prodaji so dišave zvezdnic, kot sta Hilary Duff in Mariah Carey. Prva, ki je svoj zvezdniški status okronala z linijo parfumov, pa je bila legendarna Elizabeth Taylor. Čeprav je na velikih platnih ne gledamo več tako pogosto, njena dišava White Diamonds ostaja med najbolje prodajanimi.

Guerlain je želel Hilary

Zgledu Elizabeth Taylor je leta 2002 sledila Jennifer Lopez s svojo prvo dišavo Glow. Kmalu so se prestižne znamke začele truditi za slavne in priljubljene zvezdnike. Guerlain si je leta 2006 tako zagotovil, da je Hilary Swank svetu predstavila njihovo dišavo Insolence.

Hilary Swank je čudežna, zanimiva in jemlje dih,“ so povedali pri francoskem podjetju o sodelovanju z znano igralko. „Njen izbor težkih, tveganih vlog in pristna osebnost, tako nenavadna za blišč Hollywooda, so bili odločilni pri naši izbiri.“

Chanel se je 'znebil' Kate

Razuzdanih zvezd proizvajalci parfumov ne marajo. Tako se Chanel ni odločil podaljšati pogodbe s supermanekenko Kate Moss, saj naj bi jo zalotili pri jemanju mamil in fotografijo objavili v medijih. Zamenjali so jo s piratko s Karibov Keiro Knightley, ki je postala zaščitni obraz parfuma Coco Mademoiselle.

Življenjska doba novih dišav medtem postaja vse krajša. Strokovnjaki za parfume menijo, da se bo industrija z zvezdniškimi parfumi ustavila. „Nikoli ne bo izginila, vendar pa se bo vse skupaj zelo umirilo,“ opozarja Rochelle Bloom.

Boj za obstanek

Časi so taki, da bosta le izvrsten izdelek in potrpežljivost obrodila uspeh, saj večina dišav ne prinese dobička v prvem in drugem letu prodaje. „Ni važno, kako priljubljeni so zvezdniki. Če dišava ni dobra, jim ne bo uspelo,“ dodaja Bloomova.

Na že nasičeno tržišče lansirati novo dišavo, je dokaj tvegano početje. Pri tem ni pomembno, da parfum nosi ime zvezdnice ali zvezdnika. Biti mora nekaj posebnega in novega, kar pa je v bogati ponudbi, ki je na voljo, težko ustvariti.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 646