Premetena marketinška poteza
Lady Gaga v kampanji predstavlja Donatello Versace v mladih letih, ko še ni podlegla lepotnim operacijam in ostalim pripomočkom za ohranjanje mladostnega videza. Ima dolge svetle lase, temnejši ten, lička in ustnice pa ima odete v barvo breskve. Poleg uradne izjave, kako so pri modni hiši Versace zadovoljni, da je Lady Gaga sprejela njihovo vabilo in postala nov obraz modne hiše, ima sodelovanje celo svoj lasten 'hashtag' (#VersaceLovesGaga). Gre za premeteno marketinško potezo: temu pritrjujejo tudi Gagine 'male pošasti', kot pravi svojim oboževalcem, ki so nad modnimi fotografijami svoje vzornice naravnost navdušeni.
Dobri prijateljici
O tem, da naj bi se priznana italijanska modna hiša in ena največjih umetnic sodobne popularne glasbe dogovarjala o sodelovanju, se je v medijih šušljalo že več mesecev. Lady Gaga je svoji prijateljici posvetila pesem z nazornim naslovom 'Donatella'. Lastnica modne hiše Versace ji je očitno vrnila milo za drago tako, da jo je povabila k sodelovanju pri novi oglasni kampanji za pomlad/poletje 2014. Kolekcijo je fotografiral modni fotografski dvojec Mer Alas in Marcus Piggott, ki ju k sodelovanju stalno vabijo najbolj znane (modne) revije na svetu, kot so 'Vogue', 'Love' in 'Interview', o tem, kako sta se ujela z včasih precej muhasto Gago, pa (še) nista želela govoriti.
KOMENTARJI (3)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV