Še posebej 'občutljivi' so oglasi, v katerih nastopa rahlo razgaljeno dekle. Dober primer so oglasi za spodnje perilo, v katerih je pomankljivosti na ženskem telesu, ki nastopa v oglasu, praktično nemogoče prikriti, v kolikor se ne poslužujemo računalniške obdelave. Prav zato je poteza, da so se za povsem naraven videz svojega dekleta odločili pri Aerie, še toliko bolj junaška.
Slavijo ženske in ženstvenost
Ker so manekenke, ki zastopajo blagovno znamko Victoria's Secret, največkrat videti nerealno dobro, so se pri Aerie odločili, da svoj model 'oplemenitijo' samo s pravo razsvetljavo na snemanju in dobrimi kozmetičnimi proizvodi, ki jih je dekle uporabljalo nekaj tednov, preden je stopila pred kamero. Ker pri omenjeni blagovni znamki v prvi vrsti nagovarjajo najstnice in dekleta, tam nekje do 21 leta, ki so še najbolj občutljiva in podvržena lažnemu lepotnemu idealu, ki ga sicer prikazujejo v oglasih, so njihovo potezo pozdravili številni starši in medijski poznavalci, ki so mnenja, da bi se tovrstnega načina komuniciranja posluževalo vse več podjetij.
KOMENTARJI (16)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV