Uspešnejši od šminke!
Lak za nohte je najbolj prodajan izdelek preteklega leta, so pokazale raziskave v Veliki Britaniji, ki ocenjujejo 37-odstotno rast glede na preteklo leto. Cenovno dostopen kozmetični pripomoček je tako iz prestola najbolj prodajanega izdelka izrinil rdečilo. Kozmetični strokovnjaki so prepričani, da je zato zaslužno predvsem manjše tveganje. Kričeče rdeča šminka se tako ne more primerjati z enakim odtenkom laka za nohte, saj bo zgrešena barva bolj opazna na obrazu kot pa na nohtih.
Največji uspeh je s svojo inovativnostjo prinesel lak z učinkom razpok, katerega prodaja se je začela pred dobrim letom, ko so njegovo končno teksturo začeli posnemati tudi konkurenti. Postal je cenovno dostopnejši širšemu krogu uporabnikov, razvile so se nove barve in možnosti kombinacij. Nad njim so se navdušile tako najstnice kot tudi gospe v srednjih letih. Modni poznavalci, vizažisti in strokovnjaki pa ga še vedno označujejo za pravo malo revolucijo, saj je ponudil varno spremembo stila, katere se vsakdo lahko znebi že z nekaj kapljicami odstranjevalca. Tako zelo preprosto in učinkovito!
Nohti postali del 'outfita'
Marian Newman, manikerka, ki je sodelovala na modnih revijah Louisa Vuittona, Gareth Pugh in Alexandra McQueena je povedala, da se pred dobrim desetletjem nihče ni ukvarjal s samo obliko ali barvo nohtov. Danes so stvari popolnoma drugačne. Newmanova po več tednov načrtuje in usklajuje različne vzorce oblek, trende in koncepte, ki bi jih lahko vsebovala določena barva nohtov. „Nohti zaključujejo celoto. Tako kot nihče ne nosi športnih copat in elegantne črne oblekice, je tudi pravilen odtenek laka za nohte postal del 'outfita'.“
KOMENTARJI (3)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV