Rob spodnjega perila, predvsem hlačk, se ženske vedno trudijo skriti, saj viden rob velja za nekaj neprivlačnega, včasih celo vulgarnega. A časi se spreminjajo, prihaja nov trend, ki mu pravijo VPL oziroma Visible Panty Line ali vidna linija hlačk, ki je zaživel na londonskemu tednu mode, ko so številni oblikovalci, med njimi tudi modna hiša Burberry, dali poudarek ravno vidnemu robu. Pobudo pa dajejo tudi nekatere zvezdnice, ki se pogosto pojavljajo v vsem na ogled spodnjih hlačkah, predvsem pevka Rihanna.
Perilo brez šivov še vedno prodajni hit
Sharon Webb, zastopnica za prestižno trgovino s perilom Debenhams v Veliki Britaniji, pravi, da so zadnja tri desetletja posvetili posebnemu dizajnu spodnjega perila, da bi bilo to čim manj opazno in brez vidnih robov. "Ves čas smo posvetili iskanju materialov in tehnikam šivanja, da lahko ženske nosijo zelo tesno oprijeta oblačila, a hkrati ne tvegajo, da bi bili robovi vidni. Tako smo s pomočjo posebnih laserjev naredili prav takšno spodnje perilo, brez šivov in robov,“ pojasni Sharon. Ravno tovrstne spodnjice in oblačila, ki zagotovo skrijejo morebitne robove, še vedno veljajo za enega največjih prodajnih hitov.
Bo trend priljubljen tudi na ulicah?
"Četudi je na modnih brveh tovrstni trend videti 'vroče', na ulicah ni tako,“ je odkrita Sharon. "Od predstavitve 'trenda VPL' na modnih brveh stranke v naši trgovini prvič prosijo za pomoč pri izbiri kombinacije oblačil in perila, tako da je slednje vidno po najnovejši modi. Nekatere s tem iščejo pozornost moških, ko se udeležijo kakšnega pomembnega sestanka, druge pa želijo izstopati v klubu, pri tem pozornost posvetijo tudi izbiri barve, saj želijo sevati pod UV-lučmi," doda.
KOMENTARJI (7)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV