Namen tega nenavadnega sodelovanja je bil promocija priznane blagovne znamke ter povečanje prodaje in po podatkih ameriških medijev naj bi bila oba cilja izpolnjena, saj se o nakitu govori po vsem svetu, kontroverzna linija pa je bila razprodana v le nekaj dneh. K temu naj bi ključno pripomogla tudi ugodna cena unikatnega nakita, ki naj bi bila dostopna tako bogatašem, kot tudi srednjemu sloju prebivalstva. Predstavniki podjetja Charles Ablert so poudarili, da so se sodelovanja lotili predvsem zato, ker naj bi jih pritegnila pevkina edinstvena osebnost, ki jo je dobro uspela odraziti v nenavadnem, a očitno izredno modnem nakitu.
Ni edina
Kesha pa niti približno ni prva in edina, ki se je lotila oblikovanja nakita v obliki genitalij, je pa res, da je zaradi svoje publicitete najverjetneje tlakovala pot priljubljenosti in razširjenosti tovrstnega nakita. Med izzivalne oblikovalce denimo spada tudi oblikovalka Nora Kogan, ki je ustvarila prstane v obliki ženskega oprsja in jih oplemenitila z diamanti. Precej podobno obliko so prstanom dali tudi pri znamki YOLO, le da so tu namesto oprsja upodobili kar zadnjico, ki pa je narejena iz emajla. A tu se zgodba o nakitu v obliki genitalij še zdaleč ne konča. Pred časom so pri znamki Macy's na trg namreč poslali ogrlico, ki jo je krasil obesek, na las podoben vnetim sramnim ustnicam. Modnemu trendu so se pridružili tudi v spletni prodajalni Etsy, kjer so ponudili lično oblikovan nakit v obliki ženskega oprsja, ki ga je ponudila uporabnica ChristinaNixon, a ta naj bi imel dober namen – ozaveščal naj bi namreč o raku na dojkah.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV