Zadovoljna.si
Šminka

Moda

Recesijski 'must have': Šminka ali podlaga?

S. H.
13. 05. 2009 19.00
0

Kaj menite – je najbolj nepogrešljiv kozmetični izdelek za žensko šminka ali podlaga za ličenje?

Ni pravega make-upa brez šminke, mar ne?!
Ni pravega make-upa brez šminke, mar ne?!FOTO: Reuters
Recesija vs. lepota

Strokovnjaki s področja lepotnih izdelkov že dlje časa preučujejo povezavo med gospodarsko krizo in povpraševanjem po kozmetičnih preparatih. Leonard Lauder iz podjetja Estée Laude je v času krize leta 2001 celo skoval termin "indeks šminke". Opazil je, da se takrat, ko ljudje ne kupujejo oblek, poveča prodaja šmink: "Ko nastopijo težki časi, si bo ženska kupila šminko."

Ni pravega make-upa brez podlage, mar ne?!
Ni pravega make-upa brez podlage, mar ne?! FOTO: iStockphoto
Šminka je med vojno dvigovala moralo

Kozmetična hiša Tangee je med drugo svetovno vojno šminko oglaševala kot izdelek, ki ženskam pomaga pokazati "pogumen obraz". Ob upoštevanju tega drobnega zgodovinskega podatka lahko sklepamo, da je v časih, ko upade kupna moč, velika verjetnost, da si bo ženske dvignila voljo prav z novim odtenkom ličila za ustnice.

"Indeks podlage"

Kljub temu pa bi bilo morda izraz "indeks šminke" v današnjih časih bolje nadomestiti z izrazom "indeks podlage". Te trditve so pri L'Oréalu podkrepili z raziskavo. Ena od treh žensk, starih 18 let, meni, da je njen najnujnejši kozmetični izdelek podlaga. Na šminko jih prisega le osem odstotkov. Ko so enako vprašanje zastavili ženskam, starim šestdeset let in več, so bili odgovori povsem drugačni – kar 40 odstotkov jih je trdilo, da je šminka "naj".

Brez česa ženka noče biti?
Brez česa ženka noče biti?FOTO: Reuters

 

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 493