Ena za vse in učinkoviti rezultati
Kremo Nivea zelo dobro prenaša celo zelo občutljiva koža, saj vsebuje zelo blage in koži prijazne sestavine, Eucerit, glicerin in pantenol, ter ne vsebuje nobenih konzervansov. Podlaga, tako imenovana emulzija vode-v-olju, je naravno stabilna. Vodne kapljice so ujete v oljni fazi, kar preprečuje, da bi vanje prodrli mikrobi in bakterije. Krema ohranja naravno zaščitno bariero kože in preprečuje izgubo vlage. Koža je gladka, voljna, optimalno navlažena in popolnoma zaščitena v hladnem in vetrovnem vremenu.
Marylin Monroe in druge slavne osebnosti
Pop ikona Rihanna, ki je obraz jubilejnega leta 2011 znamke Nivea, in Jogi Löw, trener nemškega nogometnega moštva in trenutni obraz znamke Nivea for men v Nemčiji, imata nekaj slavnih predhodnikov. Mlada Marylin Monroe je v oglasu za Niveo nastopila leta 1947. Cameron Diaz je bila obraz mednarodne kampanje za znamko Nivea Sun leta 1993. V Nemčiji se je leta 1990 pojavila na plakatih in oglaševalskih motivih za Nivea mleko za telo Carla Bruni, današnja francoska prva dama. Gisele Bündchen že od leta 2005 nastopa v oglaševalskih kampanjah znamke Nivea v njeni rodni Braziliji.
Zbirateljska strast
Najbolj vnet zbiratelj izdelkov Nivea živi v Hannovru, ki je pred 11 leti na bolšjem trgu kupil prvo pločevinasto škatlico Nivea. V svojem šestsobnem stanovanju ima shranjenih okrog 900 zgodovinskih izdelkov te znamke iz več kot 40 držav. Približno polovica izdelkov je razstavljenih v »stalni razstavi« – v stekleni omarici v njegovi dnevni sobi.
Pogled v prihodnost
Krema, ki letos praznuje 100. obletnico, se danes proda skoraj 150-milijonkrat na leto. Je 'mati' velike družine blagovnih znamk, ki šteje okrog 500 izdelkov. In zgodba o uspehu, ki se je začela z modrim pločevinastim lončkom leta 1911, se nadaljuje in če bi v vrsto postavili vse lončke kreme, ki se bodo po napovedih prodali do leta 2020, bomo teoretično to leto pristali na Luni.
Pionirji pri postavljanju smernic nege kože
Nivea ni pionir le pri razvoju najbolj univerzalne kreme, ampak je postavljala smernice nege kože v vsej svoji zgodovini. Leta 1936 je znamka uvedla prvo olje za sončenje, leta 1975 pa je že začela označevati zaščitni faktor na svojih izdelkih, ki je postal standard za celotno kategorijo. Leta 1994 je z negovalno linijo Vital nagovorila ženske po 50. letu in s samozavestnim pogledom na leta presegla tabu, štiri leta pozneje pa revolucionarno odkritje koencima Q10 prva uporabila v svoji najbolj prodajani kremi proti gubam – Nivea Visage Q10. Leta 2010 je odkritje akvaporinov, majhnih vodnih kanalov v membranah celic v povrhnjici, ki je bilo nagrajeno z Nobelovo nagrado, poskrbelo za navdih za še eno inovacijo: tehnologija HYDRA IQ.
Velika družina
Danes družino blagovne znamke Nivea sestavlja prek 500 različnih izdelkov. Po svetu njene izdelke uporabljajo milijoni ljudi. Z drugimi besedami, Nivea je največja in najbolje prodajana znamka za nego kože na svetu.
KOMENTARJI (2)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV