Zadovoljna.si
image (28)

Moda

Uspeh parfuma ali marketinga?

Marjana Harcet
28. 04. 2008 10.32
0

Tudi v svetu parfumov postaja vse bolj pomembno čim hitreje razviti čimbolj svojevrstno dišavo in ji dati čimbolj opazen dizajn in tržno ime.

Primer uspešnega preboja v tej neusmiljeni tekmi je prav gotovo orientalsko vanilijin parfum Angel, ki ga je leta 1992 na trg lansiral Thierry Mugler. Zamislil si je žensko dišavo, ki bi spominjala na otroštvo in ki bi razvajala čute. Hotel je parfum, ki angelsko nedolžnost združuje s čutnostjo in mesenostjo. Tako je nastal parfum s temeljno noto čokolade. K uspehu pa je nedvomno prispevala tudi lepo oblikovana sinje modra steklenička v obliki zvezde.

Marketinška spretnost je v orbito slavnih pognala tudi moški parfum Ralpha Laurena, ki nosi ime Polo Sport. Podobno kot ostali parfumi tudi ta nima veliko skupnega s športom. Razen imena in postavnega moškega na reklami, seveda. Kar je že dovolj, da stekleničko vzamemo v roke in se odišavimo s svežino morskih alg.

Kljub vsem tem dejstvom moramo pri izbiri parfuma biti pozorni le na nekaj stvari. Najprej na to, da se ne smemo pustiti zapeljati zgolj slovesu posameznega parfuma, njegovi reklami, lepi embalaži ali spodbudnemu imenu. Čeprav vemo, da parfum nikoli ne diši samo po jasminu ali samo po marelicah, se moramo zanesti le na eno – na svoj nos.

NASLEDNJIČ: Kako preizkušamo dišave
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 658