Večer visoke mode spodnjega perila je minil v znamenju ekstravagantne nostalgične romantike in epskega sklicevanja na popularno kulturo. Glavno besedo pri oblikovanju letošnje glamurozne kolekcije je imel oblikovalec Thomas Todd, manekenke pa so se po modni brvi sprehodile v 65 različnih kompletih zapeljivega spodnjega perila. Seveda niso smela manjkati niti znamenita angelska krila. Skrbno izbrani povabljenci so si namreč lahko oči 'napasli' na kar 28 parih dizajnerskih rekvizitov, ki so celotnemu dogajanju vlili še dodatno mero glamurja in svečanosti. Organizatorji vsako leto veliko pozornosti namenijo tudi glasbenim nastopom, ki morajo biti vsaj tako popularni kot luksuzno perilo. Tako ne preseneča, da se je med letošnjimi nastopajočimi znašla Rihanna, ki je v živo zapela dve uspešnici (ena izmed njih je bila povsem pričakovano njen najnovejši singel 'Diamonds'), poleg nje pa sta na 'mega šovu' nastopila še najstniški idol Justin Bieber in slavni R&B pevec Bruno Mars.
Modrček za 2,5 milijona dolarjev
Na modnem spektaklu je največ pozornosti zagotovo pritegnila Alessandra Ambrosio, ki se je po modni pisti sprehodila prvič po rojstvu sinka Noaha letos spomladi. Oblikovalci so se njen povratek odločili proslaviti z dragocenim modrčkom 'Fantasy Bra', ki je okrašen z diamanti, rubini in safirji, stane pa neverjetnih 2,5 milijona dolarjev. Blestela je tudi Miranda Kerr, ki so jo oblikovalci oblekli v zapeljiv kostum iz zelenega žameta, posutega s kristalčki Swarowski, s katerim so obeležili desetletje uspešnega sodelovanja obeh podjetij.
Večina oboževalk in oboževalcev luksuzne znamke sicer ne ve, od kod izvira ime 'Victoria's Secret'. Prvi del naj bi se nanašal na britansko kraljico Viktorijo, dodatek 'Secret' (skrivnost) pa naj bi bil del skrbno premišljene marketinške strategije najbolj znane blagovne znamke spodnjega perila na svetu. Z imenom naj bi ustanovitelji spretno namigovali, da vplivna britanska monarhinja z veseljem smukne v zapeljivo spodnje perilo. Imenu blagovne znamke primerno naj bi bila urejena tudi prva prodajalna v San Franciscu: močno je namreč spominjala na bordel, urejen v viktorijanskem slogu.
Letošnji spektakel naj bi bil po prvih podatkih dražji od lanskega, ki je stal 10 milijonov dolarjev, poleg skrbno izbranih povabljencev pa si ga je ogledalo tudi 11 in pol milijonov gledalk in gledalcev pred malimi zasloni. Letos naj bi organizatorji za šov zapravili več kot 11 milijonov ameriških zelencev, na malih zaslonih pa si bo (uradno) spektakel moč ogledati šele čez nekaj tednov. Sicer se zdi prav neverjetno, v kakšne razsežnosti je zrasel šov, za katerega so prvo leto, 1. avgusta leta 1995, v hotelskem kompleksu Plaza v New Yorku porabili 'vsega' 120 tisoč ameriških dolarjev.
Odskočna deska v svet bogatih supermodelov
Vsakoletna modna revija 'Victoria's Secret' ni le veličasten dogodek za občinstvo, temveč tudi za manekenke, ki jih povabijo, da se v luksuznem spodnjem perilu sprehodijo po modni brvi. Za mnoge je to odlična odskočna deska v svet visoke mode, ki jim lahko odpre vrata do najbolj prestižnih modnih znamk. Ni skrivnost, da je Heidi Klum dolgih 13 let v podobi zapeljivega angelčka burila moško domišljijo, kar je močno pripomoglo k njeni prepoznavnosti. Tudi Gisele Bündchen je kar sedem let pozirala v dragocenem perilu, danes pa je najbolje plačan model na svetu. In da ne pozabimo: svojo pot med svetovno znane manekenke so pri 'Victoria's Secret' začele tudi Naomi Campbell, Tyra Banks, Laetitia Casta in Claudia Schiffer, številni analitiki pa že špekulirajo o tem, kateri izmed letošnjih 'angelčkov' bi lahko šli po njihovih stopinjah.
KOMENTARJI (2)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV