Skupno je v okviru kampanje na voljo šest delovnih mest. Avstralske oblasti si namreč želijo še nekoga, ki bi preizkušal različne avanture in iskal najboljša doživetja, pa čuvaja v nacionalnem parku, fotografa življenjskega sloga in skrbnika divjih živali.
Kampanja cilja na mlade, ki avstrijskemu turizmu letno zagotovijo skoraj 12,2 milijarde dolarjev prihodkov ter ustvarijo skoraj 1,6 milijona oziroma 26 odstotkov vseh mednarodnih turističnih prihodov. Da je zanimanje veliko, dokazuje dejstvo, da so oblasti v prvih dveh urah po objavi razpisa prejele že 8000 prijav.
Vsi, ki bi se želeli potegovati za sanjsko službo, imajo sicer čas do 30. aprila, da na posebno spletno stran naložijo 30-sekundni video, v katerem morajo utemeljiti, zakaj bi bili prav oni najboljša izbira.
Prvi del kampanje je bil izveden leta 2009, ko je Britanec Ben Southall zmagal na razpisu in postal "skrbnik" avstralskega otoka Hamilton na Velikem koralnem grebenu. Southall je svojo izkušnjo opisal kot nekaj, kar človeku spremeni življenje. "Gre za eno od stvari, pri katerih se moraš enostavno prepustiti in videti, kam te pripelje," je povedal.
KOMENTARJI (2)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV